Bokata_1981 Публикувано 15 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2019 (Редактирано) Здравейте колеги имам следния проблем с моторчето на вихровите клапи. Моторчето е сменено, свети лампата за двигателя, при проверка с ВАГ изписва следната грешка / ще кача направо снимка да видите какво изписва/ Проучих номера на грешката, проверих вакуума за теч. Правих някои проби: при запалена кола вадя буксата на клапата и пак я включвам / тя си тръгва/ и изчиствам грешката, след което клапата си работи. При гасене и палене на колата пак дава същата грешка. Колата е Ауди А6 3.0 ТДИ 2006 Редактирано 15 Февруари 2019 от Bokata_1981 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 16 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2019 Вихровите клапи се изключват софтуерно да не ти свети чека, после ги махаш и тях самите механично и си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bokata_1981 Публикувано 16 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2019 Може ли да ми кажете стъпка по стъпка как се изключват или къде мога да го видя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 16 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2019 Ако се не лъжа това май не се прави с VCDS ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Отивай в някой сервиз това не е за “пред входа” Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bokata_1981 Публикувано 17 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Благодаря за съветите колеги,но все пак някой има ли идея защо веднъж моторчето сработва и не отчита грешка на VAG а следващия момент като изгася колата и дам на контакт грешката се връща,след запалване на колата изваждам буксата на моторчето и я вкарвам пак и всичко си сработва,отново диагностика с VAG и всичко е ок. Това се повтаря всеки път.Надявам се някой все пак да има няква идея.Благодаря и Безаварийно на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Малко грес на лостчетата на клапите ми реши проблема вече 3 години... и се прави пред блока за 3 минути. Лостчето е това което свързва моторчето с клапите. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bokata_1981 Публикувано 17 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Благодаря за съвета колега но не помага мисля, че е по-скоро е някое от релетата но не мога да намеря инфо! Бушоните съм ги проверил един по един всичките, но не ми се иска без инфо да свалям корите за да стигна до релетата, а и незнам точно кое от тях е, и дали въобще има такова реле. Изчетох много мнения из форумите но общо взето нищо. На места се споменава за EFI реле но нищо конкретно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2019 Вероятно самите клапи задържат в колекторите. Иначе при мен греста на лостчетата има ефект, но сигурно от един момент нататък има и проблем навътре. Пробвай да даваш газ и някой да гледа дали се движат еднакво. После може да свалиш лостчета и да видиш дали има задържане на някоя и дали има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bokata_1981 Публикувано 19 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Пробвах всичко което написахте но уви резултата е нулев! Едно съм сигурен, че не е механичен проблема,защото дори с откачено лостче моторчето сработва когато си пожелае.Почистих буксата но отново си работи когато си пожелае.Пробвах няколко моторчета и резултата е същият Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 това вече е странно. Доста е възможно да се е повредило. Обаче защо и с другите е така. Другите в ред ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 20 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2019 Значи имаш проблем с кабелите към моторчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2019 На 19.02.2019 г. at 12:52, Bokata_1981 написа: Пробвах всичко което написахте но уви резултата е нулев! Едно съм сигурен, че не е механичен проблема,защото дори с откачено лостче моторчето сработва когато си пожелае.Почистих буксата но отново си работи когато си пожелае.Пробвах няколко моторчета и резултата е същият Какво значи когато си пожелае колега, ти да не мислиш, че постоянно трябва да се движи като шевна машина. Като запалиш едното натиска надолу а другото вдига нагоре лостчето. Прави ли така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 То като набие грешка че няма крайно положение и го исключва моторчето.Вариянта е или нови вихрови или да ограничиш хода на моторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Имаш предвид да ги откачи и да му подложи в краищата да не пресича крайното положение ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Около 50х.км държи вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 И в двете посоки ли ограничава? Ако подмине отчита грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bokata_1981 Публикувано 22 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Колега на ясно съм 4е не трябва да работи постоянно, имам предвид, че когато стартирам теста с VCDS duty cycle e 88,8% и не се променя, а следващият път когато сработи и всичко е ОК на теста този цикъл се променя от 88,8% на 20,5%. Утре се надявам да намеря време и да сваля отново моторчето и ще му оганича хода да знам, че и това съм пробвал и ще пиша резултата. Благодаря за съвета ще пробвам дано вече се реши вече този проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 И в двете посоки ли ограничава? Ако подмине отчита грешка? Не само на затворено е така.То преди сме го обсъждали назад из форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 (Редактирано) Спомням си, но не разбрах точно тогава. На отворено не го проверява ли? Редактирано 22 Февруари 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2019 Самата прожина на мотора така яко натиска че като се разбият клапите блокирват и после мотора не можи да ги отвори.Целта на ограничитела е да не достигане това положение.Сега това са си мои заключения но работят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) Значи са ти закачени, а само си ограничил докъде да ги връща пружината? Редактирано 23 Февруари 2019 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Значи са ти закачени, а само си ограничил докъде да ги връща пружината? Точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Обратната връзка трябва да е от 20% до 81.9%, иначе ще набие грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bokata_1981 Публикувано 2 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Здравейте колеги, днес намерих време и пробвах да огранича хода на моторчето и при мен работи! изгасна лампата CHECK ENGIN и дори не се наложи да чистя грешката с VCDS(аз го направих) но още с запалването и лампата изгасна и сега всичко е наред. БЛАГОДАРЯ МНОГО на всички за помощта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване