Jump to content

Мнения за повдигане на Б7 Quattro


NITRO1

Recommended Posts

Нали взимате напредвид, че на б6/7 предните и задните арки са с различна височина - затова задницата е клекнала като на немска овчарка. По-меродавно е да се гледа височината от праговете до земята респективно в предната и задната част на колата ако се търси има ли проблем с окачването. Ако се гони чисто визуално колата да изглежда добре - тогава вече си се гледат калниците да са еднакво "запълнени" и наклона на пода остава на заден план...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 122
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз говоря за чисто визуално, а и всички такива коли които срещам по улиците нямат чак такава разлика, прав се че имат разлика ама не толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zzle написа:

Измерих от края на калника до ръба на джантата, отпред 163мм. отзад 118мм., това са 4.5см. разлика. Отпред пружината е със зелен и бял маркер (дебелина 14.9мм.), отзад е зелен и син (дебелина 15.5мм.)

Твоята кола е с 1BE (S-line) окачване и е с предни: PR code 0JH/ 8-ми теглови индекс/ Оем № 8E0 411 105 EG / Задни: PR code 0YL/ 11-ти теглови индекс/ Оем № 8E0 511 115 DM /

За да се свали леко предницата минаваш на по-малък теглови индекс отпред (примерно 7-ми или 6-ти), но резултата не мога да го гарантирам на 100%.

п.п. Дължината на тия пружини малко няма логика с нарастването на тегловия индекс - единственото, което съм забелязъл, че с нарастването на тегловия индекс нараства дебелината на витката и диаметъра на самата пружина. Дължината варира - искам да кажа, че пружина с по-висок теглови индекс може да се окаже по-къса от предната в реда, но е по-дебела и колко ще легне колата само оня горе знае :flehan: това важи и за предните и за задните.

 

 

 

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ivailo_slavov said:

За да се свали леко предницата минаваш на по-малък теглови индекс отпред (примерно 7-ми или 6-ти),

Тогава колата ще увеличи недозавиването си.

 

Окачването на Б6 и Б7 е визуално е еднакво. Но в поведението си двете коли са много различни.

Това идва от фината настройка на окачването. Ако не се купуват готови китове (примерно на айбах или Ауди) резултатите ще са като при домашното вино и ракия....понякога може да станат добре :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колко кляка задницата с ОЕМ 1BV окачване на няма и година, като "клякането" е само визуално, пода си равен отвсякъде...a0536606bc10bfe4d20666d1a40c7fa3.jpg

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също задницата визуално изглежда направо клекнала......но реално не е! Със спортно окачване е! На времето при Б6-цата със стандартно окачване, не изглеждаше така клекнала....все едно си сложил 300 кг. картофи в багажника:hilezh:

Преди 4 часа, zzle написа:

И аз имам малък проблем с окачването, колата я купих така както е , но много ме дразни че предницата е много вдигната, много се рових и не мога да открия какво точно трябва да купя за да я изравня. Харесва ми как стои отзад, значи трябва да запазя задната височина. Как мога да разбера какво е окачването отзад и отпред, и какво трябва да се смени. 2.0 тфси 2006г.

15510244721972055519520248869184.jpg

20190224_160941.jpg

Колега, какъв размер са гумите от снимката?

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ама напълно ме объркахте, теглови индекс, дебелина, височина, луда работа. Какво да направя за да си изравня разтоянието от калниците до гумите, моля дайте съвет като за човек който не разбира.

 

Забравих да кажа че колата е куатро, ако има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тук да спомена, щом ти се заиграва с нива, регулируемото си остава най-удачното, правиш си я на кокили, лазеща, щръкнала, наведена, каквото се сетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, NIKO написа:

и тук да спомена, щом ти се заиграва с нива, регулируемото си остава най-удачното

Имаш ли линкове където мога да разгледам

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може ти е някакъв ориентир за височина,горе-долу равно ми се видя на едно ОМВ и реших да щракна.
Окачването е 1BV гумите са стандартни за джантите т.е 235/45/17 ... джантите са 17-ки ЕТ43 7.5J ако не бъркам по-спомен.

 

038925869-big.jpg?r=0

038925876-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти, като при мен - задните гуми са на разстояние 2 пръста макс от арката на калника, е това много ме дразни и стойката на колата изглежда леко увиснала назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото предните гуми, за разлика от задните... са направени да завиват и им трябва място. Няма как пода да ти е хоризонтален и да не ти"изглежда увиснала задницата".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нитро1, я вземи нАложи два калника (преден и заден) един върху друг и тогава мери "арки" и разстояния....

ГЛЕДА СЕ "ДЪНОТО" на купето, трябва (желателно) да е ХОРИЗОНТАЛНО на Землята. Ето, точно това показа и Марто.

Дори и дапчо знае за к`во иде реч.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мери моя майсторяга, от дъното на купето до Хасвалта (хоризонтална повърхност) и всичко е на 6, но на мен ми изглежда смъкната и ме дразни, затова искам да я повдигам................................................ама дано я продам ...................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели какво те съмнява или не е наред в този вид измерване? Проблем би било ако например фабрично задницата на колата е по-висока и след 10-15 години се измери и числата са еднакви, това говори за провисване. В случая при мен са еднакви, намерих един сайт в който е посочен клиренса на всяка марка автомобил, но ме усъмни защото на тази А4, като моята и дават 130, а на Б4-та пак като моята пак 130, с Б4-та си влизам в двора и напред и назад без да облегна никъде, с А4-та това е възможно само напред. Та може и сайта да послъгва. На степуей го дават 195 мм :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, NITRO1 said:

 като моята и дават 130, а на Б4-та пак като моята пак 130, с Б4-та си влизам в двора и напред и назад без да облегна никъде, с А4-та това е възможно само напред.

Клиренсът се дава в статично положение. По време на движение едната кола може да прави по-големи откления - заради тегло и/или заради по-меко/омекнало окачване.

Отделно Б4-ката е с по-малко междуосие и с огромен ъгъл на атака отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.02.2019 г. at 11:16, NITRO1 написа:

Сега малко данни, измерих разстоянията и размерите са следните:

Предно дясно колело 36 см

предно ляво колело 36 см

задно ляво колело 35 см

задно дясно колело 35см

Тези разстояния са от приблизително центъра на джантата до горе до арката на калника (върха на параболата) измерено от външната страна, размерите са приблизителни - плюс/минус 2-3 милиметра, нека се отчита факта, че повърхността не е на 100% хоризонтална,

Измерих ги и аз тези разстояния ...

предно ляво и дясно - 385мм.

задно ляво и дясно - 375мм.

Колата е В7 Avant 1.8Т Quattro. с гуми 205/55/16. По VIN : 1ВА окачване (0JH - категория на натоварване на предната ос ; 0YM - категория на натоварване на задната ос.

Убеден съм, че автора на темата няма да направи нищо по автомобила си ... Но поне може да види, че колата му е ненормално ниска за 1ВА окачване.

   
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе долу с 2 санта спрямо твоето.... Да не се окаже, че някой преди него е сменил с 1БЕ окачването, а пък той да си разчита на какво пише в PR кодовете.


Да качват колата на подемника и да гледат.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MMM1 хем си убеден, че няма да направя нищо, хем даваш инфо? Това как да го приемам.

И пак...........питането обвързано ли е с нещо? Правя или не питам за инфо.

Сега по темата- благодаря, че си си направил труда, оценявам го. Има ли начин да се види с какви ТОЧНО пружини и амове е това комби за да питам за оферта?

И пак отзад от 1см разлика в минус, каква е тази тенденция или разликата идва от извивката на калниците?

Майстора ми е бизи, като се освободи го мобилизирам, че искам да вади си ди-то да видим как ще му пасне юсб кабел за флашка, че с тия дискове.............

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...