GRUEL Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Нали взимате напредвид, че на б6/7 предните и задните арки са с различна височина - затова задницата е клекнала като на немска овчарка. По-меродавно е да се гледа височината от праговете до земята респективно в предната и задната част на колата ако се търси има ли проблем с окачването. Ако се гони чисто визуално колата да изглежда добре - тогава вече си се гледат калниците да са еднакво "запълнени" и наклона на пода остава на заден план... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 24 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Това аз лично не го отчитах, наистина е така сега, като се замисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Аз говоря за чисто визуално, а и всички такива коли които срещам по улиците нямат чак такава разлика, прав се че имат разлика ама не толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) Преди 2 часа, zzle написа: Измерих от края на калника до ръба на джантата, отпред 163мм. отзад 118мм., това са 4.5см. разлика. Отпред пружината е със зелен и бял маркер (дебелина 14.9мм.), отзад е зелен и син (дебелина 15.5мм.) Твоята кола е с 1BE (S-line) окачване и е с предни: PR code 0JH/ 8-ми теглови индекс/ Оем № 8E0 411 105 EG / Задни: PR code 0YL/ 11-ти теглови индекс/ Оем № 8E0 511 115 DM / За да се свали леко предницата минаваш на по-малък теглови индекс отпред (примерно 7-ми или 6-ти), но резултата не мога да го гарантирам на 100%. п.п. Дължината на тия пружини малко няма логика с нарастването на тегловия индекс - единственото, което съм забелязъл, че с нарастването на тегловия индекс нараства дебелината на витката и диаметъра на самата пружина. Дължината варира - искам да кажа, че пружина с по-висок теглови индекс може да се окаже по-къса от предната в реда, но е по-дебела и колко ще легне колата само оня горе знае това важи и за предните и за задните. Редактирано 24 Февруари 2019 от ivailo_slavov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Just now, ivailo_slavov said: За да се свали леко предницата минаваш на по-малък теглови индекс отпред (примерно 7-ми или 6-ти), Тогава колата ще увеличи недозавиването си. Окачването на Б6 и Б7 е визуално е еднакво. Но в поведението си двете коли са много различни. Това идва от фината настройка на окачването. Ако не се купуват готови китове (примерно на айбах или Ауди) резултатите ще са като при домашното вино и ракия....понякога може да станат добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Е колко кляка задницата с ОЕМ 1BV окачване на няма и година, като "клякането" е само визуално, пода си равен отвсякъде... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) При мен също задницата визуално изглежда направо клекнала......но реално не е! Със спортно окачване е! На времето при Б6-цата със стандартно окачване, не изглеждаше така клекнала....все едно си сложил 300 кг. картофи в багажника Преди 4 часа, zzle написа: И аз имам малък проблем с окачването, колата я купих така както е , но много ме дразни че предницата е много вдигната, много се рових и не мога да открия какво точно трябва да купя за да я изравня. Харесва ми как стои отзад, значи трябва да запазя задната височина. Как мога да разбера какво е окачването отзад и отпред, и какво трябва да се смени. 2.0 тфси 2006г. Колега, какъв размер са гумите от снимката? Редактирано 24 Февруари 2019 от Fireblood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 235/45/17 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Извинявам се ама напълно ме объркахте, теглови индекс, дебелина, височина, луда работа. Какво да направя за да си изравня разтоянието от калниците до гумите, моля дайте съвет като за човек който не разбира. Забравих да кажа че колата е куатро, ако има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 и тук да спомена, щом ти се заиграва с нива, регулируемото си остава най-удачното, правиш си я на кокили, лазеща, щръкнала, наведена, каквото се сетиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zzle Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 преди 1 минута, NIKO написа: и тук да спомена, щом ти се заиграва с нива, регулируемото си остава най-удачното Имаш ли линкове където мога да разгледам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 https://www.bilstein.com/us/en/product-search-detail/?ItemId=4844174524794261250&YearId=7103394094177540619&MakeId=5258438399650964694&ModelId=8204234945285534417&SubModelId=463367542248362909 https://www.eibachshop.co.uk/eibach-prostreets-ride-height-adjustable-coilovers-pss65150060722_p31224166.htm#.XHN1QDrF670 https://www.eibachshop.co.uk/eibach-prostreets-ride-height-adjustable-coilovers-pss65150060822_p31224159.htm#.XHN1izrF670 Преди 7 часа, zzle написа: Имаш ли линкове където мога да разгледам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Ама всичките ги дават лоу. Хиг не видях опция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Ако може ти е някакъв ориентир за височина,горе-долу равно ми се видя на едно ОМВ и реших да щракна. Окачването е 1BV гумите са стандартни за джантите т.е 235/45/17 ... джантите са 17-ки ЕТ43 7.5J ако не бъркам по-спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Почти, като при мен - задните гуми са на разстояние 2 пръста макс от арката на калника, е това много ме дразни и стойката на колата изглежда леко увиснала назад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Ами защото предните гуми, за разлика от задните... са направени да завиват и им трябва място. Няма как пода да ти е хоризонтален и да не ти"изглежда увиснала задницата". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 (Редактирано) нитро1, я вземи нАложи два калника (преден и заден) един върху друг и тогава мери "арки" и разстояния.... ГЛЕДА СЕ "ДЪНОТО" на купето, трябва (желателно) да е ХОРИЗОНТАЛНО на Землята. Ето, точно това показа и Марто. Дори и дапчо знае за к`во иде реч. Редактирано 25 Февруари 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Това мери моя майсторяга, от дъното на купето до Хасвалта (хоризонтална повърхност) и всичко е на 6, но на мен ми изглежда смъкната и ме дразни, затова искам да я повдигам................................................ама дано я продам ................... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 ....дано попадне където трябва..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Сподели какво те съмнява или не е наред в този вид измерване? Проблем би било ако например фабрично задницата на колата е по-висока и след 10-15 години се измери и числата са еднакви, това говори за провисване. В случая при мен са еднакви, намерих един сайт в който е посочен клиренса на всяка марка автомобил, но ме усъмни защото на тази А4, като моята и дават 130, а на Б4-та пак като моята пак 130, с Б4-та си влизам в двора и напред и назад без да облегна никъде, с А4-та това е възможно само напред. Та може и сайта да послъгва. На степуей го дават 195 мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 11 hours ago, NITRO1 said: като моята и дават 130, а на Б4-та пак като моята пак 130, с Б4-та си влизам в двора и напред и назад без да облегна никъде, с А4-та това е възможно само напред. Клиренсът се дава в статично положение. По време на движение едната кола може да прави по-големи откления - заради тегло и/или заради по-меко/омекнало окачване. Отделно Б4-ката е с по-малко междуосие и с огромен ъгъл на атака отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 26 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Наистина е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 На 24.02.2019 г. at 11:16, NITRO1 написа: Сега малко данни, измерих разстоянията и размерите са следните: Предно дясно колело 36 см предно ляво колело 36 см задно ляво колело 35 см задно дясно колело 35см Тези разстояния са от приблизително центъра на джантата до горе до арката на калника (върха на параболата) измерено от външната страна, размерите са приблизителни - плюс/минус 2-3 милиметра, нека се отчита факта, че повърхността не е на 100% хоризонтална, Измерих ги и аз тези разстояния ... предно ляво и дясно - 385мм. задно ляво и дясно - 375мм. Колата е В7 Avant 1.8Т Quattro. с гуми 205/55/16. По VIN : 1ВА окачване (0JH - категория на натоварване на предната ос ; 0YM - категория на натоварване на задната ос. Убеден съм, че автора на темата няма да направи нищо по автомобила си ... Но поне може да види, че колата му е ненормално ниска за 1ВА окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Горе долу с 2 санта спрямо твоето.... Да не се окаже, че някой преди него е сменил с 1БЕ окачването, а пък той да си разчита на какво пише в PR кодовете. Да качват колата на подемника и да гледат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 27 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 (Редактирано) MMM1 хем си убеден, че няма да направя нищо, хем даваш инфо? Това как да го приемам. И пак...........питането обвързано ли е с нещо? Правя или не питам за инфо. Сега по темата- благодаря, че си си направил труда, оценявам го. Има ли начин да се види с какви ТОЧНО пружини и амове е това комби за да питам за оферта? И пак отзад от 1см разлика в минус, каква е тази тенденция или разликата идва от извивката на калниците? Майстора ми е бизи, като се освободи го мобилизирам, че искам да вади си ди-то да видим как ще му пасне юсб кабел за флашка, че с тия дискове............. Редактирано 27 Февруари 2019 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване