Jump to content

A4 B6 1.8Т проблем с антифриза


omonkes

Recommended Posts

Здравейте.Онзи ден усетих,че нещо парното не прави така топло както по принцип за температурата,която съм му задал.Поглеждам казанчето на антифриза,той отишъл под минимума незнайно как.Дори не ми изпищя че нямам антифриз,нищо.Долях веднага,вечерта като оставих колата под предницата подложих да видя дали ще има теч на другата сутрин,ами нямаше.Поогледах и другъде за течове и не видях.И нивото на антифриза си седеше колкото съм налял,даже беше над максимума.Пътувах до София и по пътя почна сякаш повече да топли,но не постоянно.Обезвъздушиха ми системата и почна да духа по-топло но пак не е така както по принцип правеше топло винаги.Снощи на място запалена колата я пробвах и както си работеше в един момент вече изпищя и показа картинката Coolant за темепературата,беше се вдигнала над 90  градуса.Загасих я веднага,погледнах нивото на антифриза,грам не беше мръднало.Не мога да разбера как така.Ако някой се е сблъсквал с този проблем,много ще съм благодарен да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много прилича на проблем с термостата - остава си затворен след като двигателя вече загрее. Иначе нивото на антифриза варира доста между студен и загрял мотор (около 1 - 2 см в казанчето).

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ходих да я проверя,запалих я ,загря до 90 градуса,в инерес на истината ми се струва че на място загря по-бързо от обикновеното,антифриза не беше мръднал и все така си стои на максимума ,но сега грам топлина не направи вътре в купето.Не мога да си обясня,не разбирам,но и аз си мисля за термостат...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е и водната помпа, но тогава проблема би трябвало да е постоянен, а не от време на време. При термостата е характерно понякога да остава затворен или отворен а друг път да си работи.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но той споделя, че колата е винаги загряла 90° или прегрява, а парна понякога има понякога няма.

Редактирано от skorvod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата си загря до 90 градуса, но грам топъл въздух не усетих вътре вече.Само предната вечер вдигна по-висока температура и след това я загасих и днес сутринта я пробвах и по-горе описах каква беше ситуацията.Нивото на антифриза си стои така малко над максимума дори.Ясно е че колата трябва да се види от човек който разбира.Благодаря на всички :) Ако все пак някой се е сблъскал с този проблем,естествено няма да откажа помощ от към информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има всички симптоми на тръгнала гарнитура. Но може да е и малък теч.  Затворената система при изстиване прави вакуум. Ако има такъв малък теч(колкото да овлажнява накъде) докато е топла изпуска малко, после докато изстива от вакуума засмуква въздух и го вкарва в парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това хич не звучи добре,но така или инъче ще влиза в сервиза.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика за проблем с термостат или водна помпа на този двигател може да си направиш и сам. Стига да имаш и елементарни познания как функционира охладителната система. Свалянето на ЦГ за смяна на гарнитура води след себе си и до смяна на много други неща (съответно и разходи), които е добре да се направят. За автосервизите това е много апетитен ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е загубила антифриз или има теч или е завирана. Първопричината може да е в термостат или водна помпа(даже в перка) ама липсващото парно е признак за станало нещо повече.

Това, че на място е изпищяла за прегряване не е хич добре. Значи или не върти антифриза(термостата или водна помпа), или има въздушна възглавница отново и не е нагряла термостата за да отвори, а главата като висока точка е останала на сухо и е изпищяла за прегряване.

Както се казва трябва си майстор, всичко останало е гадаене на боб.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това и ще направя,директно в сервиз.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не предизвиквам съдбата,но проблема е решен.Надявам се и така да си остане.Оказаха се някакви елементи които били ръждясали и пропускали антифриз(не запомних точно как се казваха тези елементи) от скобите на двата маркуча за студеното и топлото и не са стягали добре маркучите към тръбите където влизат и от там си изпускало по малко антифриз и се образувало балон заради което парното спряло да прави топло в купето.То си духаше,ама само студен въздух.Сега ,да чукна на дърво,вече надявам се всичко да е наред.Благодаря на всички колеги за отзивчивостта и помощта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря  и подобно на всички тук :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

@veni 76 Гледаш между акумулатора и сервото.Тези двата маркуча имат в другия им край имат едни бързи връзки и оттам скобите охлабват и тече може да ги смениш само скобите или целите наркучи не бяха скъпи.

Редактирано от Pashev94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@Pashev94 @Pashev94 Колега и аз имам същия проблем с парното,който се съчетава и с вдигане на температурата на над 90 градуса и и почва да се мъчи да я свали.Сваля, ама трудно.Явно влиза въздух.Имам теч някъде под акумулатора.Там ли са тези връзки или при мен е спукано радиаторчето за парното ?

Редактирано от toretoste
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тече под акумулатора провери двете скоби на маркучите към радиаторчето на парното - хлабави или неподходящи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Вчера я вдигнах на канал и отдолу се стича по скоростната кутия,но не се вижда откъде тръгва.Ако имаш предвид скобите на маркучите горе до акумулатора-не е оттам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@toretoste Другото е отзад на главата пластмасовия фланец с т-датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@toretoste @toretosteАз сменях есента този фланец не е трудно написах тема как се сменя стъпка по стъпка.https://audibg.com/forum/index.php?/topic/214626-%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%84%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%86-%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8-%D0%B0-4-%D0%B1-6-%D0%B0%D0%B2%D1%84/

Обаче трябва да се огледа да не би да е металния фланец да е протекъл пластмасовия се завива в него,металния също има гумичка от долу,ако е той вече е нужно свалянето на тандем помпата и работата става малко по трудна заради едни маркучи за антифриз които са хванати с гадните скоби (самонатягашите се)огледай и локализирай добре теча.При мен есента протече пластмасовия фланец а пролетта металния под него там се сменя гумичката.

 

Редактирано от Kukata_a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...