omonkes Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Здравейте.Онзи ден усетих,че нещо парното не прави така топло както по принцип за температурата,която съм му задал.Поглеждам казанчето на антифриза,той отишъл под минимума незнайно как.Дори не ми изпищя че нямам антифриз,нищо.Долях веднага,вечерта като оставих колата под предницата подложих да видя дали ще има теч на другата сутрин,ами нямаше.Поогледах и другъде за течове и не видях.И нивото на антифриза си седеше колкото съм налял,даже беше над максимума.Пътувах до София и по пътя почна сякаш повече да топли,но не постоянно.Обезвъздушиха ми системата и почна да духа по-топло но пак не е така както по принцип правеше топло винаги.Снощи на място запалена колата я пробвах и както си работеше в един момент вече изпищя и показа картинката Coolant за темепературата,беше се вдигнала над 90 градуса.Загасих я веднага,погледнах нивото на антифриза,грам не беше мръднало.Не мога да разбера как така.Ако някой се е сблъсквал с този проблем,много ще съм благодарен да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) Много прилича на проблем с термостата - остава си затворен след като двигателя вече загрее. Иначе нивото на антифриза варира доста между студен и загрял мотор (около 1 - 2 см в казанчето). Редактирано 23 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 23 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) Сега ходих да я проверя,запалих я ,загря до 90 градуса,в инерес на истината ми се струва че на място загря по-бързо от обикновеното,антифриза не беше мръднал и все така си стои на максимума ,но сега грам топлина не направи вътре в купето.Не мога да си обясня,не разбирам,но и аз си мисля за термостат... Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 При постянно затворен термостат ще има яко парно. По скоро въздух в системата или водна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) Може да е и водната помпа, но тогава проблема би трябвало да е постоянен, а не от време на време. При термостата е характерно понякога да остава затворен или отворен а друг път да си работи. Редактирано 23 Февруари 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 (Редактирано) Но той споделя, че колата е винаги загряла 90° или прегрява, а парна понякога има понякога няма. Редактирано 23 Февруари 2019 от skorvod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 А да не би да има проблем с клапите на климатроника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 И това е вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 23 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Ами колата си загря до 90 градуса, но грам топъл въздух не усетих вътре вече.Само предната вечер вдигна по-висока температура и след това я загасих и днес сутринта я пробвах и по-горе описах каква беше ситуацията.Нивото на антифриза си стои така малко над максимума дори.Ясно е че колата трябва да се види от човек който разбира.Благодаря на всички Ако все пак някой се е сблъскал с този проблем,естествено няма да откажа помощ от към информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 23 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2019 Има всички симптоми на тръгнала гарнитура. Но може да е и малък теч. Затворената система при изстиване прави вакуум. Ако има такъв малък теч(колкото да овлажнява накъде) докато е топла изпуска малко, после докато изстива от вакуума засмуква въздух и го вкарва в парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 24 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) Това хич не звучи добре,но така или инъче ще влиза в сервиза. Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Диагностика за проблем с термостат или водна помпа на този двигател може да си направиш и сам. Стига да имаш и елементарни познания как функционира охладителната система. Свалянето на ЦГ за смяна на гарнитура води след себе си и до смяна на много други неща (съответно и разходи), които е добре да се направят. За автосервизите това е много апетитен ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Щом е загубила антифриз или има теч или е завирана. Първопричината може да е в термостат или водна помпа(даже в перка) ама липсващото парно е признак за станало нещо повече. Това, че на място е изпищяла за прегряване не е хич добре. Значи или не върти антифриза(термостата или водна помпа), или има въздушна възглавница отново и не е нагряла термостата за да отвори, а главата като висока точка е останала на сухо и е изпищяла за прегряване. Както се казва трябва си майстор, всичко останало е гадаене на боб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 24 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 (Редактирано) Точно това и ще направя,директно в сервиз. Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 25 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Да не предизвиквам съдбата,но проблема е решен.Надявам се и така да си остане.Оказаха се някакви елементи които били ръждясали и пропускали антифриз(не запомних точно как се казваха тези елементи) от скобите на двата маркуча за студеното и топлото и не са стягали добре маркучите към тръбите където влизат и от там си изпускало по малко антифриз и се образувало балон заради което парното спряло да прави топло в купето.То си духаше,ама само студен въздух.Сега ,да чукна на дърво,вече надявам се всичко да е наред.Благодаря на всички колеги за отзивчивостта и помощта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Бях сигурен,че засмуква въздух. Хайде много безаварийни километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omonkes Публикувано 26 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 (Редактирано) Благодаря и подобно на всички тук Редактирано 5 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 28 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2022 И при мен прави същите неща ,влиза въздух и няма парно, кой са тези маркучи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pashev94 Публикувано 1 Март 2022 Доклад Share Публикувано 1 Март 2022 (Редактирано) @veni 76 Гледаш между акумулатора и сервото.Тези двата маркуча имат в другия им край имат едни бързи връзки и оттам скобите охлабват и тече може да ги смениш само скобите или целите наркучи не бяха скъпи. Редактирано 1 Март 2022 от Pashev94 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 30 Април 2022 Доклад Share Публикувано 30 Април 2022 (Редактирано) @Pashev94 @Pashev94 Колега и аз имам същия проблем с парното,който се съчетава и с вдигане на температурата на над 90 градуса и и почва да се мъчи да я свали.Сваля, ама трудно.Явно влиза въздух.Имам теч някъде под акумулатора.Там ли са тези връзки или при мен е спукано радиаторчето за парното ? Редактирано 30 Април 2022 от toretoste Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Май 2022 Доклад Share Публикувано 3 Май 2022 Ако тече под акумулатора провери двете скоби на маркучите към радиаторчето на парното - хлабави или неподходящи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2022 Доклад Share Публикувано 3 Май 2022 @VBI Вчера я вдигнах на канал и отдолу се стича по скоростната кутия,но не се вижда откъде тръгва.Ако имаш предвид скобите на маркучите горе до акумулатора-не е оттам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Май 2022 Доклад Share Публикувано 3 Май 2022 @toretoste Другото е отзад на главата пластмасовия фланец с т-датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 3 Май 2022 Доклад Share Публикувано 3 Май 2022 @VBI да,май е това,благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 4 Май 2022 Доклад Share Публикувано 4 Май 2022 (Редактирано) @toretoste @toretosteАз сменях есента този фланец не е трудно написах тема как се сменя стъпка по стъпка.https://audibg.com/forum/index.php?/topic/214626-%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%84%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%86-%D0%BD%D0%B0-%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8-%D0%B0-4-%D0%B1-6-%D0%B0%D0%B2%D1%84/ Обаче трябва да се огледа да не би да е металния фланец да е протекъл пластмасовия се завива в него,металния също има гумичка от долу,ако е той вече е нужно свалянето на тандем помпата и работата става малко по трудна заради едни маркучи за антифриз които са хванати с гадните скоби (самонатягашите се)огледай и локализирай добре теча.При мен есента протече пластмасовия фланец а пролетта металния под него там се сменя гумичката. Редактирано 4 Май 2022 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване