Jump to content

Проблем с тока в цялата кола


matanasow25

Recommended Posts

Колеги , на кратко  : 
Паля колата на място , лампите , фаровете , дългите примигват като чели не им стига ток.

Карам със 100 , пускам круиз-контрола да поддържа 100 и направо ми прекъсва тока даже се чува със всяко прекъсване изчаткване леко като че ли дава из късо някъде.

При подаване на газ на място лампите и всичко останало което примигва се нормализира.
Мерихме акумулатора , играе 13.7V - 14.04V. 
Къде е проблема според вас.

2004та Ауди А8 3.7 без газова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагоряли или окислили силови релета, нагоряли или окислили силови кабели в двигателния отсек  акумулатор-стартер-алтернатор(някъде под изолацията може да е прекъснат от вибрацийте),  нагорял клеморед,  хлабав бушон хлабава клема на акумулатор.

Това ми идва на акъла.

Закачи я на вагком, записала е в кои модули има пад на напрежението, може да даде насоки.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е причината там. Щом зарежда акумулатора нормално.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , значи излезе че в динамото регулаторчето с четките (незнам точното наименование) и покрай него е имало мръсотия и развити гайки.
Майстора го е почистил и стегнал и проблема изчезна , кове 14.40 и не помръдва. Нито примига нито прекъсва , всичко до момента е 6. 
Ако пак се появи проблема тази въпросна част "това нещо с четките" ще трябва да се подмени. Също на някой ако ще му се налага да го сменя , да търси в чужди сайтове защото в БГ го няма никъде!
П.С. 
Благодаря ви за мненията!
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm:

 :zustimm:

Не се разбра, дали проблема в бил в хлабави кабели или в самия реле-регулатор, ама важното е, че си се оправил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Колега, да те питам - имал ли си проблем с паленето някога? Примерно да се забави преди да завърти или изобщо да не завърти?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не с това проблем никога съм нямал.

Само сега забелязвам ВИНАГИ И САМО когато превключва от 3-та на 4-та качва обороти на 2100 - 2200  уж ще превключва , сваля ги до 1800 и сменя на 1900 и в същото време като свали оборотите на 1800 ми пригасват фаровете за част от секундата.

Това нещо не изчезна и немога да разбера от какво е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да записва грешки за спад в напрежението в модулите. Прегледайте масите по мотора да не са оксидирали или закъсани.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...