Jump to content

Проблем с борд комютъра след откачване на таблото


Joro Daskalov

Recommended Posts

Здравейте,
Имах глупостта да откача таблото/километража (който е сменян от без фис на фулл фис (сегашното)) от колата преди да откача акумулатора и след това борд компа не работи правилно (или по-скоро изобщо). Цъщо така не работят и копчетата на ръчката за борда. Заснел съм клип (video 1) какво показва и video 2 след прооба да гооправя - няма промяна. Всички уреди работят правилно но борда не, също така излиза някаква грешка за температурния датчик -00779 /30-00. Пак казвам, само откачих таблото и го закачих.
Какво пробвах:

  1. Проверка дали 3-те клиеми са добре вкарани при монтажа обратно.
  2. Ичистване на въпросната грешка - излиза отново.
  3. Откачане на акумулатора, чакане поне 30 мин. и закачване отново.
  4. В Instruments (17.) пробвах теста - всички е както трябва. Колата пали и върви.
  5. Проверих coding-a, 2-те стойности си седят както преди.

 

Колега ме посъветва да видя въпросния датчик - направих го, нищо му няма, седи си, не е баран. Според мен таблото се е разконцентрирало (нещо с настройките/адаптацията към колата се е прецакало) и трябва наново да се обучи, но не знам как.
Не пазя старото табло.

Някакви идеи? 

Video 1 - https://drive.google.com/file/d/1x3s6ktnJAekYKmj5L09PKopmAhrE41Mv/view?usp=sharing
Video 2 - https://drive.google.com/file/d/1P_XUXQ1lPx68g-JFBIW6B8WOOapdesWW/view?usp=sharing
Снимка - прикачена в поста.

screen 1.jpeg

Редактирано от Joro Daskalov
Допълване на информация
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че имаш проблем със сивата букса. Лостчето за борда е на нея, както и датчика за течността за чистачките. Само датчика за външната температура е на друга букса - зелената. Пинаута можеш да видиш тук: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че проблема е физически, а софтуерен. Както казах, буксите са проверени и са вкарани както трябва. Пробема се появи след изключване от колата докато е вързана към акумулатора. Благодаря за линка , ще запзя инфото от него за евентуални бъдещи проблеми.

Редактирано от Joro Daskalov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика обаче защо алармата за ниско ниво на чистачките също се активира. Там нещата са много прости - ако пин 15 на сивата букса е закачен на маса (което става когато има вода в резервоарчето, алармата се изключва. Ако не е - алармата се активирва. Заради тази аларма мисля че проблема е в буксата или спойките на буксата към платката. Може да са били кородирали и да са се скъсали при самото дърпане на куплунга.

 

А това да се изключва акумулатора нещо специално за Б5 ли е? Защото на моята Б7-ца съм махал таблото поне 50 пъти (защото вътре имам допълнителна електроника която аз разработвам) и никога не съм откачал акумулатора.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вода в казанчето, все пак утре ще налея още. Огледах ги буксите, не видях да има скъсан кабел илинещо подобно. За монтажа и демонтажа не знам. Помня, че майстора, който слага таблото нещо имаше проблеми със подкарването му и явно е някъв частен случай и да явно пипаш ли електроника при Б5 - ИЗКЛЮЧВАЙ ТЪПИЯ АКУМУЛАТОР... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...