Jump to content

Оригинален Термостат А6 4Ф


ShabanEmin

Recommended Posts

Преди 1 час, Mustaka написа:

Има начин и без разглабяне, малко е гинекологичен тип, но може да се направи. :zustimm: Бъдете внимателни после с обезвъздушаването. При някои 3.0тди има 2 пробки, при други са 3. Ако има печка е хубаво и тя да се пусне, защото в нея има помпа и ще помогне да се изкара въздуха отвътре.

ASB мотор...едната пробка е под стъклото до чистачката,а втората,къде е?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 96
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не съм сменял термостата на 4ф,но съм сменял на десетки,да не кажа стотици други коли,та се чудя,толкова извънземна технология ли е,че освен оригинален,друг не работи? Примерно Бер,или Валер,или Мале,до сега не е давал дефект,а на старата ми Ц5 я карах 7 години.....Та....какво толкова е различно при 4ф?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го разбрах,но се чудя какво е различното между два термостата,независимо за каква кола,при положение,че на други коли карат много повече?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подвижното тяло вътре е друго. Има разлика в конструкцията и размера. Аз определено повече не бих рискувал с афтърмаркет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старото Ауди АЕЛ смених термостата с БЕР и нямаше проблем докато я продам - 7години. Беше 27-28лв.

Само за 3.0 ли не могат да ги направят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, просто преди 7 години са правили по-качествени афтермаркет части, вече не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно!Много хора се опариха да сменят повторно термостати,след като са сложили веднъж афтърмаркет за съжаление.Гледам има подобна тенденция и с водните помпи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/21/2019 at 10:56 AM, Vasil82 said:

Колеги днес температурата падна докато леко се спусках около 3-4 мин според вас за термостат ли съм прилагам снимка

20191121_105022.jpg

 

И моята онси ден на прибиране от Банско по нанадолното към Симитли падна по същия начин, а в момента съм с оригинален термостат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При много продължително спускане и студено време е нормално да охлади,защото няма никакво гориво,което да поддържа температура.В такива случаи термостат няма как да помогне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя държи на 90 градуса по скалата, защото ѝ е казано в диапазона да кажем 84 до 97 да си седи стрелката и да не мърда. 

Ако си го сменял скоро и то с оригинален, е странно, твоя мотор да няма два?

Аз също съм се спускал там и не мърда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като знам какво чекнене е да се смени, особено ако са сваляли бронята и маската... фаровете и подкалниците... Макар че аз бъркам отгоре и с много псувни става по неправилния начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз не виждам цена за труд тук.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи реално са му сменили само големия. Ако по процедура се сваля бронята, радиатора и т.н. е нормално да е такава цената.

Редактирано от Mustaka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...