xexoral Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 (Редактирано) Здравейте, бях се засилил да си купувам А8, Д4, 4.2 тди. По принцип харесвам модела и т.н. Проблемът е, че пробвам 3 коли досега, като и при трите забелязвам скърцане на материалите в интериора, особено по павета, което много ме разочарова. За мен това винаги е било важно и някак не мога да приема на кола за 40 000лв толкова до поскърцват пластмасите вътре. Така ли са по принцип съвременните аудита или какво се случва? За сравнение мб е-клас 82-ра (w123) на паветата вътре нищо не скърца, само търкалянето на гумите по паважа се чува, старото ми бмв и то макар да не е като въпросния мерцедес, пак е доста е по-добре от а8, а е тъпа стара 3ка. Темата ми е сериозна, просто съм на път да се откажа да гледам а8 и да се пренасоча към с клас или бмв 7 и искам да чуя мнения. Благодаря предварително. Редактирано 25 Февруари 2019 от xexoral Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Аз карам А5, което е доста по-нисък клас и не ми скърца нищо. Най-вероятно гледаш милионници смазани от каране, нямам преки впечатления от D4, но се съмнявам да има такива проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 На един от родата А8 D3-ката е супер тиха вътре, дори и по разбитите павета в Драгалевци. А6 С5 98-ма не скърцаше също, явно както каза Фифи гледаш некви убити от каране кенефи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Или възприятията за скърцане са различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Бах не съм попадАл на подобна, па не е като да не покарвам различни . Освен да е карал и 3те пъти некви дупнишки-врачански събирани от 3.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Човече нещо не те разбираме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Възможно е Д4, да е по-зле от Д3, но скоро се возих в една от внос от Германия и нямаше скърцания вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 (Редактирано) Хич не е по зле, много си е добре даже! Редактирано 28 Февруари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Д4 е много тиха кола. Не знам какви надинки си карал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Преди три години имах D4 ,всеки ден карам по павета,скърцания не е имало.Но и колата тогава беше 4-5 годишна.Доста е тиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Преди 8 часа, Аци написа: Човече нещо не те разбираме Аз май го разбирам! И му вярвам! Защо? Защото си мисля, че е попадал само на "тоталки" преминали през изкусните ръце на врачанските корифеи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Човека ви зададе тема и легна да гледа сейр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 (Редактирано) В момента времето е студено и ако не са в гараж след пускане на парното може някой елемент да скръцне По-принцип такъв клас автомобили в повечето случай са в гараж.Другия вариант е да са били със сменена дирекция..возил съм се в такава и таблото скържаше леко на моменти. Редактирано 27 Февруари 2019 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Аз пък на четири нови седмици на не повече от по 15 хил.км. всяка , още в гаранция бяга се возих и друсат здраво, на едната даже се откачи огледалото, а на другата малкото карданче на Х-драйва вибрираше нещо и се тресеше цялото табло.Тва дали е от рънфлата или са си така заводски. Щото старата ми А четворка не я карам с рън флат и не тресе и не друса. Отказвам се от тея 7-мици ,баси боклуците, то и А8 щом казваш не биват, ще взема някой мергел да си зема йеС класа да пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xexoral Публикувано 27 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 (Редактирано) Здравейте пак, Първо да отбележа, че не ми е трол темата. Действително са ми такива впечатленията. Имайте предвид, че повечето познати ми казват, че не съм добре и да си пусна музика и т.н. Но просто всеки е различен. За мен това е много важен аспект в една кола, повечето хора изобщо не са се замисляли над това нещо, други пък нон-стоп карат на силна музика и никога не са имали шанс да чуят дори. Аз в 90% от случаите шофирам без музика. Та, преди малко ходих да карам една 7ца и специално ходихме до Драгалевци, за да я карам по паветата там. Спрях музика, парно всичко за да тествам. Ами доста добре е и си реших, че сменям курса и търся 7 вече, даже може и да е конкретната дето тествах. НО, ПОТВЪРЖДАВАМ! А8 вози значително по-меко от 7 - ФАКТ На който му е важно да му е супер мека возията - 7 не става за него. От друга страна С клас е май лидер в това отношение, но и на w221 се оказва, че и на тях скърцат пластмасите (което е потрес, но е истина, собственици ми потвърждават, аз от ЦЛ знам, там таблото е същото.). Така че явно за такива като мен в този клас няма избор и трябва да е 7ер и да ме друса, но поне да не скърца, това е положението. И за да не ме обвинявате, понеже е форум на Ауди - не съм фен на нито една от трите марки, нищо, че карам БМВ а и занапред май ще е така. Фен съм на Порше, но не мога да си го позволя Редактирано 28 Февруари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Кола карана по лоши пътища повече от 100к (в Италия не са от най-хубавите), при изгасена музика, ако се ослушваш ще чуеш много интересни звуци, които няма как да чуеш при включена. Материалите и на двете коли са добри със сигурност, просто зависи предишната им експлоатация. Аз също се оглеждах между двата модела, докато съвсем случайно не ми излезе една 535д и реших, че ми е още рано да се мятам на най-луксозния клас. Разликата е, че А8цата е малко по-нова като модел и са по скъпи с около 10к. Колко са здрави зависи според предишните собственици. Лексуса е много добър избор също, но в него всичко е само бизнес и комфорт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quаttro Публикувано 27 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2019 Преди 1 час, xexoral написа: Здравейте пак, Първо да отбележа, че не ми е трол темата. Действително са ми такива впечатленията. Имайте предвид, че повечето познати ми казват, че не съм добре и да си пусна музика и т.н. Но просто всеки е различен. За мен това е много важен аспект в една кола, повечето хора изобщо не са се замисляли над това нещо, други пък нон-стоп карат на силна музика и никога не са имали шанс да чуят дори. Аз в 90% от случаите шофирам без музика. Та, преди малко ходих да карам една 7ца и специално ходихме до Драгалевци, за да я карам по паветата там. Спрях музика, парно всичко за да тествам. Ами доста добре е и си реших, че сменям курса и търся 7 вече, даже може и да е конкретната дето тествах. НО, ПОТВЪРЖДАВАМ! А8 вози значително по-меко от 7 - ФАКТ На който му е важно да му е супер мека возията - 7 не става за него. От друга страна С клас е май лидер в това отношение, но и на w221 се оказва, че и на тях скърцат пластмасите (което е потрес, но е истина, собственици ми потвърждават, аз от ЦЛ знам, там таблото е същото.). Така че явно за такива като мен в този клас няма избор и трябва да е 7ер и да ме друса, но поне да не скърца, това е положението. И за да не ме обвинявате, понеже е форум на Ауди - не съм фен на нито една от трите марки, нищо, че карам БМВ а и занапред май ще е така. Фен съм на Порше, но не мога да си го позволя Пич, как заради някакво скърцане ще се откажеш от цял един модел? Все пак е просто скърцане на пластмаси, а не счупена скоростна кутия, нали... С малко силиконово спрейче по сглобките на пластмасите и гумените уплътнения, подхранващ крем за кожения салон, смазване на всички панти и евентуално подмяна на счупени щипки ако има и за 5 до 50 лева ще настане гробна тишина в тая кола, ако ще и руска да е, карана в тайгата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Имам приятел който преди години си купи тестово БМВ 3-ка F30 на 7000км(не от Бъглария). Направи ми силно впечатление, че не се чуваше какъвто и да било шум от интериора независимо по каква настилка се кара. Усещането беше все едно колата е отлят монолитен блок, а не сглобена от хиляди части. След около година каране по родните пътища интериора скърцотеше почти като на тогавашната ми А3 8L. С други думи и чисто нова кола да си купиш, като я покараш малко из родината, ще си се разскърца независимо от марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 (Редактирано) Проблемът със скърцането е особено осезаем при моделите с новият конзолен дизайн - това са А6,А7,А8,Q8,Q3. Това се оказва масов проблем,но тази "чувствителна информация" ще ви бъде спестена от търговците. За този интериор говоря. Редактирано 2 Март 2019 от skyblue Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Всички коли се разскърцват с времето. В повечето случаи идват от вътрешни елементи и начина на закрепяне с цел бързо производство при сглобяването. Ако собственика е човек който това го дразни, рецептата е много проста - локализиране и елиминиране на всяко ново скърцане докато е само едно. Ако се оставят да станат няколко става вече почти невъзможно да се резбере точно от къде идва и войната е безвъзвратно загубена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 2 Март 2019 Доклад Share Публикувано 2 Март 2019 Съгласен съм с теб. Но проблемът на новите поликарбонатни Аудита с таблет и телевизор вместо табло, е че почти веднага започват да скърцат благодарение на Евроатлантическите ни пътища, магистрали и пречиствателни съоръжения на Бойко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Попаднах случайно на тва клипче и се сетих за тази тема... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Така говори щот не е карал по павета като колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xexoral Публикувано 5 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 (Редактирано) Ооо няма спор, определено А8 е една от най-тихите и изолирани коли, в които съм се качвал, особено с акустични стъкла( на които много държах докато избирах). Проблемът е, че тази изолация имвъпросните акустични стъкла з БГ май са минус, защото така като те изолира от външния свят само спомага по-добре да се чува скърцането на пластмасите без да се примесва от звуци от външния свят Иначе за магистралата няма спор - топ е. Не съм съгласен, че всяка кола се разскърцва. Мерцедесите от 80-те и 90-те защо не се? Между другото 3ка ф30 е лош пример, защото и българския форум на бмв и чуждестранните са пълни с теми от хора оплакващи се от слърцания. Редактирано 5 Март 2019 от xexoral Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване