Jump to content

Ауди А8 - 3 коли пробвам и 3-те скрибуцат?!


Recommended Posts

Здравейте, бях се засилил да си купувам А8, Д4, 4.2 тди. По принцип харесвам модела и т.н.

Проблемът е, че пробвам 3 коли досега, като и при трите забелязвам скърцане на материалите в интериора, особено по павета, което много ме разочарова. За мен това винаги е било важно и някак не мога да приема на кола за 40 000лв толкова до поскърцват пластмасите вътре. Така ли са по принцип съвременните аудита или какво се случва? За сравнение мб е-клас 82-ра (w123) на паветата вътре нищо не скърца, само търкалянето на гумите по паважа се чува, старото ми бмв и то макар да не е като въпросния мерцедес, пак е доста е по-добре от а8, а е тъпа стара 3ка. Темата ми е сериозна, просто съм на път да се откажа да гледам а8 и да се пренасоча към с клас или бмв 7 и искам да чуя мнения. 

Благодаря предварително.

Редактирано от xexoral
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам А5, което е доста по-нисък клас и не ми скърца нищо.

Най-вероятно гледаш милионници смазани от каране, нямам преки впечатления от D4, но се съмнявам да има такива проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един от родата А8 D3-ката е супер тиха вътре, дори и по разбитите павета в Драгалевци. А6 С5 98-ма не скърцаше също, явно както каза Фифи гледаш некви убити от каране кенефи :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах не съм попадАл на подобна, па не е като да не покарвам различни . Освен да е карал и 3те пъти некви дупнишки-врачански  събирани  от 3....:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди три години имах D4 ,всеки ден карам по павета,скърцания не е имало.Но и колата тогава беше 4-5 годишна.Доста е тиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Аци написа:

Човече нещо не те разбираме

Аз май го разбирам! И му вярвам!

Защо?

Защото си мисля, че е попадал само на "тоталки" преминали през изкусните ръце на врачанските корифеи!:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В момента времето е студено и ако не са в гараж след пускане на парното може някой елемент да скръцне :hilezh:По-принцип такъв клас автомобили в повечето случай са в гараж.Другия вариант е да са били със сменена дирекция..возил съм се в такава и таблото скържаше леко на моменти.

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък на четири нови седмици на не повече от по 15 хил.км. всяка , още в гаранция бяга  се возих и друсат здраво, на едната даже се откачи огледалото, а на другата малкото карданче на Х-драйва вибрираше нещо и се тресеше цялото табло.Тва дали е от рънфлата или са си така заводски. Щото старата ми А четворка не я карам с рън флат и не тресе и не друса. Отказвам се от тея 7-мици ,баси боклуците, то и А8 щом казваш не биват, ще взема някой мергел да си зема йеС класа да пробвам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте пак, 

Първо да отбележа, че не ми е трол темата. Действително са ми такива впечатленията. Имайте предвид, че повечето познати ми казват, че не съм добре и да си пусна музика и т.н. Но просто всеки е различен. За мен това е много важен аспект в една кола, повечето хора изобщо не са се замисляли над това нещо, други пък нон-стоп карат на силна музика и никога не са имали шанс да чуят дори. Аз в 90% от случаите шофирам без музика.

 

Та, преди малко ходих да карам една 7ца и специално ходихме до Драгалевци, за да я карам по паветата там. Спрях музика, парно всичко за да тествам. Ами доста добре е и си реших, че сменям курса и търся 7 вече, даже може и да е конкретната дето тествах. НО, ПОТВЪРЖДАВАМ! А8 вози значително по-меко от 7 - ФАКТ На който му е важно да му е супер мека возията - 7 не става за него. От друга страна С клас е май лидер в това отношение, но и на w221 се оказва, че и на тях скърцат пластмасите (което е потрес, но е истина, собственици ми потвърждават, аз от ЦЛ знам, там таблото е същото.). Така че явно за такива като мен в този клас няма избор :( и трябва да е 7ер и да ме друса, но поне да не скърца, това е положението.

 

И за да не ме обвинявате, понеже е форум на Ауди - не съм фен на нито една от трите марки, нищо, че карам БМВ а и занапред май ще е така. Фен съм на Порше, но не мога да си го позволя :(

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола карана по лоши пътища повече от 100к (в Италия не са от най-хубавите), при изгасена музика, ако се ослушваш ще чуеш много интересни звуци, които няма как да чуеш при включена. Материалите и на двете коли са добри със сигурност, просто зависи предишната им експлоатация. Аз също се оглеждах между двата модела, докато съвсем случайно не ми излезе една 535д и реших, че ми е още рано да се мятам на най-луксозния клас. Разликата е, че А8цата е малко по-нова като модел и са по скъпи с около 10к. Колко са здрави зависи според предишните собственици.

 

Лексуса е много добър избор също, но в него всичко е само бизнес и комфорт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, xexoral написа:

 

Здравейте пак, 

Първо да отбележа, че не ми е трол темата. Действително са ми такива впечатленията. Имайте предвид, че повечето познати ми казват, че не съм добре и да си пусна музика и т.н. Но просто всеки е различен. За мен това е много важен аспект в една кола, повечето хора изобщо не са се замисляли над това нещо, други пък нон-стоп карат на силна музика и никога не са имали шанс да чуят дори. Аз в 90% от случаите шофирам без музика.

 

Та, преди малко ходих да карам една 7ца и специално ходихме до Драгалевци, за да я карам по паветата там. Спрях музика, парно всичко за да тествам. Ами доста добре е и си реших, че сменям курса и търся 7 вече, даже може и да е конкретната дето тествах. НО, ПОТВЪРЖДАВАМ! А8 вози значително по-меко от 7 - ФАКТ На който му е важно да му е супер мека возията - 7 не става за него. От друга страна С клас е май лидер в това отношение, но и на w221 се оказва, че и на тях скърцат пластмасите (което е потрес, но е истина, собственици ми потвърждават, аз от ЦЛ знам, там таблото е същото.). Така че явно за такива като мен в този клас няма избор :( и трябва да е 7ер и да ме друса, но поне да не скърца, това е положението.

 

И за да не ме обвинявате, понеже е форум на Ауди - не съм фен на нито една от трите марки, нищо, че карам БМВ а и занапред май ще е така. Фен съм на Порше, но не мога да си го позволя :(

 

 

Пич, как заради някакво скърцане ще се откажеш от цял един модел? 

Все пак е просто скърцане на пластмаси, а не счупена скоростна кутия, нали...

С малко силиконово спрейче по сглобките на пластмасите и гумените уплътнения, подхранващ крем за кожения салон, смазване на всички панти и евентуално подмяна на счупени щипки ако има и за 5 до 50 лева ще настане гробна тишина в тая кола, ако ще и руска да е, карана в тайгата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел който преди години си купи тестово БМВ 3-ка F30 на 7000км(не от Бъглария). Направи ми силно впечатление, че не се чуваше какъвто и да било шум от интериора независимо по каква настилка се кара. Усещането беше все едно колата е отлят монолитен блок, а не сглобена от хиляди части. След около година каране по родните пътища интериора скърцотеше почти като на тогавашната ми А3 8L.

 

С други думи и чисто нова кола да си купиш, като я покараш малко из родината, ще си се разскърца независимо от марката. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът със скърцането е особено осезаем при моделите с новият конзолен дизайн - това са А6,А7,А8,Q8,Q3.:steinigung:

Това се оказва масов проблем,но тази "чувствителна информация" ще ви бъде спестена от търговците.:flamingdevil:

 

За този интериор говоря.

 

2019-Audi-A6-21-696x469.jpg

Редактирано от skyblue
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички коли се разскърцват с времето. В повечето случаи идват от вътрешни елементи и начина на закрепяне с цел бързо производство при сглобяването. Ако собственика е човек който това го дразни, рецептата е много проста - локализиране и елиминиране на всяко ново скърцане докато е само едно. Ако се оставят да станат няколко става вече почти невъзможно да се резбере точно от къде идва и войната е безвъзвратно загубена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб.

Но проблемът на новите поликарбонатни :hilezh: Аудита с таблет и телевизор :flehan: вместо табло,

е че почти веднага започват да скърцат благодарение на Евроатлантическите ни пътища,

магистрали и пречиствателни съоръжения на Бойко  :bussi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ооо няма спор, определено А8 е една от най-тихите и изолирани коли, в които съм се качвал, особено с акустични стъкла( на които много държах докато избирах). Проблемът е, че тази изолация имвъпросните акустични стъкла з БГ май са минус, защото така като те изолира от външния свят само спомага по-добре да се чува скърцането на пластмасите без да се примесва от звуци от външния свят :D Иначе за магистралата няма спор - топ е.

Не съм съгласен, че всяка кола се разскърцва. Мерцедесите от 80-те и 90-те защо не се?

 

Между другото 3ка ф30 е лош пример, защото и българския форум на бмв и чуждестранните са пълни с теми от хора оплакващи се от слърцания.

Редактирано от xexoral
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...