paci_4444 Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 (Редактирано) Питането е с идеята да разширим опциите за търсене. Колата е с АБТ мотор, на който блока е целия в "язви" там където ляга гарнитурата на главата. Ако от АБК става блока ще е супер. Преди да бъде разглобен мотора колата си "попийваше" доста антифриз. Редактирано 26 Февруари 2019 от paci_4444 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Ужас, с какъв антифриз е карана за да разяде чугунения блок. Ако са плитки язвите едно шлайфане може и да свърши работа. До колкото помня блоковете бяха еднакви, разлика имаше беше в буталата, но не съм на 100 процента сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Блоковете са еднакви, с изключение на 20 16V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Блокoвете за 6А,АБТ,АБК,АБМ,АББ,АЦЕ и АДА са еднакви.Това е според catcar. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
калашников Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Преди 6 часа, Marto_180 написа: Ужас, с какъв антифриз е карана за да разяде чугунения блок. Ако са плитки язвите едно шлайфане може и да свърши работа. До колкото помня блоковете бяха еднакви, разлика имаше беше в буталата, но не съм на 100 процента сигурен. ти смятай колко време не е сменяна гарнитура глава , това не е възможно е от антифриза според мен Преди 4 часа, batiaro написа: Блокoвете за 6А,АБТ,АБК,АБМ,АББ,АЦЕ и АДА са еднакви.Това е според catcar. глупосссти ти отварял ли си ги тия блокове сравнявал ли по-точно виждал ли си блок от аце и от абт въобще нямат нищо общо a за такъв абб не знам да има може и да има ама аз не знам не съм чувал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 28 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Благодаря за отговорите. Когато и ако има развитие ще пиша в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 1 Март 2019 Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 Преди 16 часа, калашников написа: ти смятай колко време не е сменяна гарнитура глава , това не е възможно е от антифриза според мен глупосссти ти отварял ли си ги тия блокове сравнявал ли по-точно виждал ли си блок от аце и от абт въобще нямат нищо общо a за такъв абб не знам да има може и да има ама аз не знам не съм чувал Възможно е да има някаква минимална разлика в блоковете,писал съм,че според каталога catcar са еднакви на 1,6 и 2,0 бензиновите.А туй,че не си чувал за ABB не значи,че няма такъв двигател. Има,слага се в Ауди 80 от август 1990 до края на 1991,по спомен.1,6 литра,102 коня,75 киловата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 1 Март 2019 Доклад Share Публикувано 1 Март 2019 Както казах ПО-ГОРЕ, блокът на 20 16 V е различен, ама кой да чете. Там и хода на буталото е различен от останалите 8 клапанови мотори. Изобщо 20 16 V, - АСЕ и 6А, доста неща са различни от останалите четири цилиндрови двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paci_4444 Публикувано 28 Март 2020 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 Здравейте, както обещах преди повече от година ще пиша, ако има развитие. Понеже не се намери цилиндров блок от ABT, бе решено да се шлайфа стария. Та така от челната част на блока са отнети пет десети както и от буталата. Главата е напълно ревизирана. Сменени са основни и биелни лагери. Мотора е запален и работи добре, бих казал доста "стегнато". Също така колата се сдоби с нов комплект съединител, и нов воден радиатор. Остана да се направи фина центровка на запалването. Не знам дали ще има проблеми от това че мотора е сгъстен, евентуално като се покара малко ще се разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Март 2020 Доклад Share Публикувано 28 Март 2020 (Редактирано) Здравей колега, радвам се, че си оправил мотора. Аз лично реших да сложа 1,8Т, въпреки, че моето АБТ си работи, ама с куатрото се мъчи. Не е работа това. Мотора е готов и чака да се стопли времето. Ако не беше избързал, щях да ти подаря целия мотор. Редактирано 28 Март 2020 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване