Jump to content

Цилиндровия блок на АБТ и АБК еднакъв ли е?


paci_4444

Recommended Posts

Питането е с идеята да разширим опциите за търсене. 

Колата е с АБТ мотор, на който блока е целия в "язви" там където ляга гарнитурата на главата. Ако от АБК става блока ще е супер. 

Преди да бъде разглобен мотора колата си "попийваше" доста антифриз. :hilezh:

 

 

Редактирано от paci_4444
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас, с какъв антифриз е карана за да разяде чугунения блок. Ако са плитки язвите едно шлайфане може и да свърши работа. До колкото помня блоковете бяха еднакви, разлика имаше беше в буталата, но не съм на 100 процента сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Marto_180 написа:

Ужас, с какъв антифриз е карана за да разяде чугунения блок. Ако са плитки язвите едно шлайфане може и да свърши работа. До колкото помня блоковете бяха еднакви, разлика имаше беше в буталата, но не съм на 100 процента сигурен.

ти смятай колко време не е сменяна гарнитура глава , това не е възможно е от антифриза според мен 

Преди 4 часа, batiaro написа:

Блокoвете за 6А,АБТ,АБК,АБМ,АББ,АЦЕ и АДА са еднакви.Това е според catcar.

глупосссти   ти отварял ли си ги тия блокове   сравнявал ли по-точно   виждал ли си блок от аце и от абт  въобще нямат нищо общо  a за такъв абб  не знам да има   може и да има ама аз не знам не съм чувал 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, калашников написа:

ти смятай колко време не е сменяна гарнитура глава , това не е възможно е от антифриза според мен 

глупосссти   ти отварял ли си ги тия блокове   сравнявал ли по-точно   виждал ли си блок от аце и от абт  въобще нямат нищо общо  a за такъв абб  не знам да има   може и да има ама аз не знам не съм чувал 

 

Възможно е да има някаква минимална разлика в блоковете,писал съм,че според каталога catcar са еднакви на 1,6 и 2,0 бензиновите.А туй,че не си чувал за ABB не значи,че няма такъв двигател. Има,слага се в Ауди 80 от август 1990 до края на 1991,по спомен.1,6 литра,102 коня,75 киловата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах ПО-ГОРЕ, блокът на 20 16 V е различен, ама кой да чете. Там и хода на буталото е различен от останалите 8 клапанови мотори. Изобщо 20 16 V, - АСЕ и 6А, доста неща са различни от останалите четири цилиндрови двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

 Здравейте, както обещах преди повече от година ще пиша, ако има развитие. 

Понеже не се намери цилиндров блок от  ABT, бе решено да се шлайфа стария.

Та така от челната част на блока са отнети пет десети както и от буталата. 

 

 

received-431953700848363.jpg

 

Главата е напълно ревизирана. Сменени са основни и биелни лагери. 

 

received-600266270559491.jpg

 

Мотора е запален и работи добре, бих казал доста "стегнато". 

Също така колата се сдоби с нов комплект съединител, и нов воден радиатор.

Остана да се направи фина центровка на запалването. 

Не знам дали ще има проблеми от това че мотора е сгъстен, евентуално като се покара малко ще се разбере.:blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, радвам се, че си оправил мотора. Аз лично реших да сложа 1,8Т, въпреки, че моето АБТ си работи, ама с куатрото се мъчи. Не е работа това. Мотора е готов и чака да се стопли времето. Ако не беше избързал, щях да ти подаря целия мотор.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...