Jump to content

Allroad - окачване


C.Mihov

Recommended Posts

Визуално и в окачването да.

Отвън има доста разлики и лично на мен при A4 B8 Аllroad-a ми харесва доста повече на вид отделно, че е и по практичен за България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То има и А4 с пакет за лоши пътища, които също са с увеличен просвет. Ако намериш кола която е купувана нова оттук е по-голяма вероятността да го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

А това че е Quattro също би трябвало да се има в предвид, освен ако нарочно не се изисква от колегата. Не знам до колко тази опция ще се използва през годината. Ако се има в предвид само сезонноста -зимата, то според мен не е оправдано да се изразходват доста повече средства за поддръжка както и за гориво за Quattro - което ще се използва малко или почти никък.

Като визия, по здраво окачване и изолирано купе от външни въздействия наистина е по-добро, но всеки си решава според нуждите и възможностите. Що се отнася до просвета, както е написал колегата  martio_b4 има специали изпълнения, а може да се компенсира до някъде подходящи с гуми и джанти.

Пък и сега като пуснат в редовна експлоатация "първокласния път" отсечката за Ловеч към Плевен няма да имаш нужда от повдигане !

Успех с избора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.03.2019 г. at 19:45, martio_b4 написа:

То има и А4 с пакет за лоши пътища, които също са с увеличен просвет. Ако намериш кола която е купувана нова оттук е по-голяма вероятността да го има.

Можеш ли да разясниш малко повече каква е разликата в окачването за лоши пътища, спрямо стандартното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ian peas Стига с тия алабализми, че Quattro-то е само за зимата, тук едва ли някой здравомислещ ще се съгласи с теб, но свят широк хора всякакви.

Иначе коли на предно има безброй други ... ако се търси тая мега икономия (отделно, че ауди иикономия в едно изречение винаги звучи нелепо) дето ще се получи ако колата е на предно.

Toва последното за пътя Ловеч Плевен го каза така все едно всички други пътища оправиха и само тоя остана :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P_PETKOV  - Всички здраво мислещи хора карат разбира се само Qauatrto :stupid:, а на теб не би трябвало да ти прави впечатление по какви пътища шофираш, нали си целогодишно с подходящото задвижване и окачване.:nixweiss:

Човека иска мнение, не налагане на типове автомобилно окачване и задвижване. Освен това става дума за това (виж поста на C.Mihov по-нагоре) - Единствената причина за да предпочета Allroad-а е тази разлика от 20 мм просвет .

P_PETKOV  Нямам нищо против този тип автомобили, дори окачването им за "нашите пътища " би трябвало да е по-подходящо и издържливо, но хич не звучи правдоподобно поддръжката и разхода да са същите като на "коли на предно и безброй други" ! :unsure:

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде пак виж как се казва форума и с какво най-често се асоциира Ауди (подсказка не е с колите на предно), и тогава говори за коли с предно.

Прави ми впечатление, че шфираме по нещо което е далеч от дефиницията за автомобилен път.

Това да говориш за икономии и ауди е меко казано абсурдно, но здраве да е хора всякакви. Нека всеки си кара и купува каквото реши.

За нашите "пътища" се предлага пакет лоши пътища, но едва ли ако колата е от германия или швейрация ще има такъв пакет.

Както и да е хубавото в случаят е, че Allroad моделите винаги вървят с 4х4, т.е. няма място за икономии и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
On 3/5/2019 at 10:56 AM, C.Mihov said:

Единствената причина за да предпочета Allroad-а е тази разлика от 20 мм просвет

Според мен разликата не е само 2 см, колега. Според някои сайтове тя достига до 7 см в просвета (107 мм срещу 180 мм). Което е много значителна разлика вече. Реално 18 см си е почти като съвременните СУВ-ове (средно около 20 см е при тях). Единствено ъглите на захождане при джиповете са по-големи, заради по-повдигнатите брони. Всъщност разликата е предимно в муцуната (на Олроуда е по-ниска), щото отзад си е доста височък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Как така "достига" ... каъо окачването е като нормалното на А4 B8. Чак при B9 се променя просвета спрямо скороста с която се движиш.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам предвид достига според някои сайтове, не че се променя. При Б8 няма въздушно окачване и съответно не се регулира (чувал съм за някакви американски Б8-ци на въздух, ама не знам колко е вярно). Нека го кажа така - нормалните Б8-ци имат клирънс 10-11 см, Олроудът на Б8 има 18 см клирънс. Което е съществена разлика.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте колеги, от няколко месеца карам ауди а4 б8 олроуд 2015 и поне на  моето пише,че е с 34мм по високо от стандартна а4 авант. Относно окачването при избор на селект драйф променям начина на превключване на предавките в кутията,твърдостта на кормилото и начина на работа на амортисьорите, по меко или по твърдо окачване. Най видимо е при избор на ДИНАМИК и при висока скорост става много стабилна в завой и твърдо управление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...