Jump to content

Фейслифт стопове и габарити


lz3wz

Recommended Posts

Здравейте, карам Q7 2007 година и стоповете и габаритите на фейслифта много ле кефеха. Освен това се лед и това още повече ми харесва. Купих нови стопове и габарити за отпред. Сложихме ги и направо стана друга кола. Много ме кефи, светят страхотно. Това жълто светене на старите габарити много ме дразнеше. Фара свети бяло а под него габарита свети жълтеникаво. Има известни проблеми при смяната но се решават лесно. Аз вече минах по пътя и с удоволствие ще помагам ако някой има проблем или желание да сменя.

Редактирано от VBI
Грешка в заглавието
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,искам да попитам имам Audi q7 2007  и сложих лед стопове,но миглата на габарита не свети,а вместо това свети стопа на 50%.

Има ли някакво кодиране в централата.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става с кодиране. Освен, че не свети както трябва и когато трябва има и едно много досадно премигване през 30 секунди. Това е така наречената студена проверка за изправни крушки. Блока ги захранва с много къс импулс когато не са включени и по време на импулса проверява тока и по това съди дали крушката е изправна. Халогенните крушки не могат да се нагреят и  тази проверка остава незабелязана. Не така обаче стои въпроса със светодиодите. Те са много бързи и по време на тази проверка премигват забележимо. Друга особеност на тези фарове, че използват едни и съща крушка за стоп светлина и габарит. Габарита се захранва през ШИМ с 50% запълване. Има няколко решения. Първото е скъпо, сменя се конфорт модула с нов модул който си е за лед стопове обучава си и всичко това за около 1000 лева. Твоят модул предполагам е 4LO 907 289A или В. Последната буква е годината. Подходящи модули за лед са с буква К накрая или след К. Такъв нов модул струва 400 евра, а се налага така нареченото обучение защото в твоя модул е записано, че е за твоята кола и дори да го смениш със същата буква от друга кола няма да работи и се налага обучение. Но решение има. Преработва се твоя модул, запояват се вътре на платката 7 кондензатора и всичко си тръгва както трябва.

 

Така изглежда конфорт модула

bfdcce2s-960.jpg

 

Десния стоп след преработката. По този начин се отстранява и студената проверка и изчезва мигането.

 

1d0c1ees-1920.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайските братя продават в Алито едни много евтини CAN адаптери, които премахват премигването и грешката за изгоряла крушка.  Те представляват резистор и кондензатор свързани паралелно (и още малко електроника). Кондензатора се зарежда по време на импулса и го изяжда преди напрежението да се качи достатъчно за светодиодите да премигнат, след което бавно се разрежда през резистора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предвид това

 

165cce2s-960.jpg

 

да, малко по евтино е- http://www.ebay.com/itm/Genuine-Audi-Q7-LED-Rear-Tail-Lights-Facelift-Wiring-ECU-Retrofit-Adapter-Kit-/271850995717

 

 

Предимства - малко е и се събира под кората - не се налагат никакви преработки, просто закачаш и работи

Недостатъци - нагрява се доста -струва малко по евтино от нов фейслифт блок - изглежда ужасно, като правено в час по трудово

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визирах този тип (тези които имат и кондензатор, не само резистор) - по един на всяка крушка. Има ги с различни букси: цък!

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Търси готов "CANBUS" адаптер. Ти сам да сложиш кондензатор не е проблем, но тябва да му изчислиш капацитета, което изисква определени познания в аналоговата електроника. Трябва да хванеш пробния импулс с осцилоскоп и да изчислиш колко му е енергията за да намериш капацитета на кондензатора който може да го погълне. Също може да има нужда от резистор с ниско съпротивление вързан последователно, който да лимитира тока, така че кондензатора да не се зарежда по-бързо от времето на самия импулс. С други думи трябва ти човек който разбира от Low-pass филтри.

 

Тези готови "CANBUS" адаптери имат тези неща и няма нужда да преоткриваш колелото. Някои от тях имат повече електроника, включително и MOSFET, който контролира тока към LED крушката.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Трябват ти 7 броя  SMD кондензатори 1 mf 50 v . Подходящи корпуси са 603, 805, 1206. Има ги в Комет и струват стотинки. Какво ще избереш зависи от умението ти с поялника. Седем са защото се прави "студена проверка" и на осветлението на номера. Ако сложиш там лед крушки ще присветват през 30 секунди. Модула се намира в багажника отдясно. Единият куплунг е син и ще го познаеш лесно. Точно тоя куплунг е с едно лостче за подсигуряване и има един зъб, който му пречи да се отвори. Ако не го знаеш къде е ще го счупиш. Ако решиш да го отваряш сам ще ти пратя снимка и на него. Излиза трудно, първо откачаш куплунзите /3 броя/ и после малко под ъгъл вадиш. Ако има втори човек да надига кората става по лесно.

 

f562ce2s-960.jpg

 

Крачетата с жълтите стрелки се разпояват и се оставят да висят във въздуха. На първите модули монтирах кондензатори с корпус 1206. Слагам ги отгоре върху драйвера и ги запоявам с жички. Даже не ги и лепя, те са толкова малки, че проводниците ги държат. Така е най лесно. Ако ще запояваш по малките корпуси става направо на крачетата на драйвера. Като отпоиш крачетата огледай платката за къси съединения между пистите. Хубаво е да имаш микроскоп или хубава лупа.

 

1ca2ce2s-960.jpg

 

Ето това трябва да се получи накрая.

Успех !

P.S.

Ако ти дойде идея да си купиш такъв модул втора ръка и да го преправиш спокойно без да те е страх, че ще си счупиш твоя и после да береш ядове, трябва да знаеш, че той няма да тръгне на твоита кола. Новия модул, дори и да не е втора ръка трябва да се " обучи" за да заработи. Защо му викат обучаване така и не разбрах. Процедурата няма нищо общо с каквото и да било обучение. Просто се въвеждат данни във фърмуера на модулите, които данни се проверяват от компютъра или от специален контролен модул.

 

 

 

Редактирано от lz3wz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравей колега, имам проблем със стоповете на една Q7, ако може да съдействаш.

колата 2007 год. Сложени са фейс стопове и фарове, проблемът е следният.

когато затворя багажника не ми прехвърля светлините на стоповете на капака а остават да светят долните.

Ако меже някакво съдействие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте,айде да попитам и аз за един проблем с който се сблъсках

Та сложих аз лед дневни светлини с бягащ мигач в корпуса на дневните-те бяха изтърбушени преди мен и бяха с обикновена диодна лента.Аз направих следното-мигачите във фара ги направих лед дневни и тях като сложих и една свободна крушка която да шъже компютъра,защото само с лентата даваха грешка.Проблема е че преди мен са пипали както казах и  на дневните имаше навързани някакви керамични резистори и диоди които бяха яко опечени и като разбутах всичко се разпадна.Аз навързах всичко и си работи,но ми дава по две грешки от всяка страна-за дневните и за крушката на заден номер!Какво и къде да сложа за да се оправят нещата?Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...