Jump to content

а3 1,8tfsi дайте мнение за една на обява


Recommended Posts

За тази става въпрос

 https://www.mobile.bg/11548880585711952

дали този мотор в А3 има проблем с маслото и нещо волана като че е от друг модел.

Това на пръв поглед от мен но повече очи виждат повече.

Редактирано от kurtik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста четох за тези двигатели покрай търсенето на съща кола/мотор за приятелката. 

По руските сайтове пишат, че първите модификации на 1.8 Т от 2007-2008 г. нямат проблем с горенето на масло и по-конкретно с код на мотора BZB. 

Тук във форума и в шкода съм срещал мнения за коли от 2008 г. без проблем с маслото. 

Тази със сигурност е от проблемните и ако не е правен ремонт те чакат суми от рода на 4-5 хиляди лв.

Ето доста подробна информация https://vwts.ru/articles/engine/cdab_problem.html

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, KGK said:

Тази със сигурност е от проблемните и ако не е правен ремонт те чакат суми от рода на 4-5 хиляди лв.

Това е сума, която искат някои български сервизи за пълно рециклиране на мотор с оригинални части,  съпроводено със смяна на бутала и биели ....при надлъжни 2.0т.

При напречните 1.8т е по-различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Робо, приятелката ми има Голф 6 2008ма с 1.4 ТФСИ 160 конА. Харчи около литър на 2000км и мисли да му прави ремонта на буталата. Колко пари според теб би трябвало да си приготви ориентировъчно за процедурата. Питам, за да си направим сметка дали е финансово обосновано изобщо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не, проблема е същия, както при почти всички бенз мотори от тези години на ВАГ. Въпросът ми беше специално за смяната на буталата със ревизираните сегменти. Просто съм чувал че за надлъжните е към 3-4к (тъй като обмислях А5), но ти казваш че при напречните е по-различно и затова ми стана интерестно? До 2к дали може да се направи читаво?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди имат няколко ревизии бутала. По неясни причини последната ревизия за надлъжни мотори е с друг бутален болт, което налага и смяна на биелите при използване на тази ревизия.

Когато се интересувах (2016-та) имаше и ревизия бутала, която е със стария бутален болт и "трета" ревизия на сегмента. От Порше казаха, че се произвеждат, но ги нямало на склад. 

При напречните мотори няма нужда от смяна на биели.

Всичко това е валидно, ако искаме да използваме бутала от Порше.

Ако се спрем на бутала Колбеншмид (каквито са оригиналните) цената за комплект бутала за 2.0т в момента е под 600лв. Какво още ще се сменя е по преценка (лагери, опора на разпр.вал, ако не е минала акция, балансни валове, водна помпа, верига, семеринги, масло, акумулатор :) ....).

Казват, че само за смяна на бутала дори не е необходимо сваляне на мотор.

При 1.8/2.0 задължително трябва да се смени обтегач на веригата (80лв оригинален). Ако се сваля глава смяната на веригата излиза на цената на веригата (150лв е оригиналната) е неразумно да се пропусне.

Ако обаче е пропуснат момента за "профилактична" смяна, може да има поражения по блока.

 

При 1.8/2.0 първите бутала са с канал за маслен сегмент 1.5мм, вместо 2.0мм. Ако искаме от новите сегменти трябват нови бутала....може и просто да сменим сегменти с оригиналните и да караме с хубаво масло и редовна смяна....но разликата с комплект нови бутала е минимална.

Дали при 1.4 може да се сменят само сегменти (както примерно е при БМВ, които имат същия проблем) не знам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли някой технически грамотен човек би си купил автомобил с този двигател.. Още по малко да му прави ремонт, който надхвърля 1/3 от стойността на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе МММ1 трябвало да те питаме преди 5-6 години какво да си купим. Със сигурност си знаел...Ако може да помогнеш с някаква конкретна информация на момчето- пиши и стига пуска безсмислени общи коментари. Моторите са си супер, ако са изправни и се карат много яко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прословутия TFSI проблем с горене на малсо не може да се засече докато колата не се покара няколко стотин километра. При появата му много хора разкарват колата и си премълчават, знаейки че не може да се засече докато колата се продава. Затова вероятността да купиш кола с този проблем е завишена - пазара е пълен с проблемни коли. Моя съвет е да се избягват стари коли с този мотор, освен ако не е налично доказателство че проблема е засечен и оправен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички TFSI мотори горят по малко масло - около 500 милилитра на 10 хил. км. Аспуха винаги е черен. И моя гори толкова, а свещите ми си ги виждал.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли ковани бутала за това тфси, че гледам руснаците заради кофти гориво,  пищят яко от разход на масло, че чак чупят сегменти и бутала, преминават на ковани, че били по-здрави.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, CVT написа:

Всички TFSI мотори горят по малко масло - около 500 милилитра на 10 хил. км. Аспуха винаги е черен. И моя гори толкова, а свещите ми си ги виждал.

 

И на моята ауспуха е винаги черен пък доливам под литър от смяна до смяна... важно е и с какво гориво се карат тези tfsi мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, loshdancho said:

Има ли ковани бутала за това тфси, че гледам руснаците заради кофти гориво,  пищят яко от разход на масло, че чак чупят сегменти и бутала, преминават на ковани, че били по-здрави.

1100-1300лв са комплект Мале Моторспорт от САЩ с леко понижена степен( 9.5 срещу заводска 9.6 )

Дават ги до 600+ кс и са от "фабричен" материал, т.е. не "клопчат". Не стана ясно дали стават на фабричните биели.

Фабричните бутала и горивна система държат до около 350-380кс (т.е. К04-ка с генерация).

Руснаците са използвали ковани бутала, защото са били евтини. От 2016-та е безмислено.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, MNGA написа:

Да бе МММ1 трябвало да те питаме преди 5-6 години какво да си купим. Със сигурност си знаел...

Не съм видял досега някой да пуснал тема за покупка на ново Ауди .... Всички теми са за втора употреба. Затова и обсъждаме само скрап. И емблемата Ауди естествено ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е Ауди форум, не е Ново Ауди форум. Никой не е задължен да вземе отношение по който и да е скраб!  Понякога най-добрата помощ е просто да не пречиш.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...