Jump to content

Ауди С8 Д2 98г. Притриса странно


dmxkris

Recommended Posts

Здравейте колеги пускам темата защото имам интересен проблем и с надеждата на някой да му се е случвал и да го е оправил.

Карам ауди с8 д2 98г 340кс. колата притриса много странно на място съвсем неуловимо,но дразнещо не е като постоянна вибрация,а като на пресекулки и на такт и леко уловима мотора не мърда просто някакво съвсем леко и откачам иначе върви много имал съм 3 осмици и тази най-върви :) нещата които съм сменил и проверил са следните колата е с газ, но преди да се сложи газта проблема си го имаше сега го има и на газ и на бензин абсолютно еднакво.Сменени свещи 2 пъти един път с бош и 2ри с нжк каквито дават за модела по каталог и от аутодатата беше с оригиналните си бобини сега е с фси такива нови пробвал съм и да ги поставя на друга кола новите такива проблем няма  !!! дефакто изключваме бобини и комутатори и свещи!!! така сменени са инжектори от 1.8т по-големи чисто нови по 89лв бройката :wall:  проблема остана и свалени и проверени на машина за всеки случай, сменена инсталация на мотора и проверена с мултицет :wall: ,сменени 2та температурни датчика и този на дросела :wall:, пробван дебитомер от друга работеща кола, сменени всички филтри :wall: ,сменен агренаж и зацепен с специалните инструменти за разпределителните валове :wall: ,след смяната на всичко това има и чип 389магарета :) за който спомагат инжекторите и бобините от фси :) проблема си остана :wall: пробвани от здрава ска датчиците на хол и датчик колянов вал :wall: ,сменени детонационни датчици :wall: ,на диагностика няма грешки :wall:

Последния стадии мерене на компресия 6цилидъра между 13.5 и 13.8 бара и 2цилиндъра единия 12.8 другия 12.5 по аутодата и дават до 14 компресия:wall:.Допитал съм се с шлаифист на който имам доверие до сега не една кола ми е правил и е от старата школа и ми каза,че разликата не е голяма,но мога и с това да пробвам :wall: занимавам се с ремонти и не ми е проблем да сваля главите и да ги откарам в доброславци да ги направят клапани шлайф и гумички ,но някак все още ме мързи :)  Може би сам си отговарям на въпроса ,но все пак се надявам някой по компетентен от мен да си изкаже мнение и ако може не след 1 година време да пише :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моята го прави същото, но не ми дреме, а даже ме кефи. Все едно карам Зил! Тъй като върви доста прилично съм си втълпил, че работи така заради мощността. Ако намериш решение или разбереш от къде идва проблема драсни едно съобщение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, linkpol написа:

Моята го прави същото, но не ми дреме, а даже ме кефи. Все едно карам Зил! Тъй като върви доста прилично съм си втълпил, че работи така заради мощността. Ако намериш решение или разбереш от къде идва проблема драсни едно съобщение.

Не знам вече побърка ме позатопли ли се времето ще свалям главите и ако пак не се оправи май и аз ще се примирявам :stupid::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех едно време :hilezh: Всмукателните на АНС са с пулчета. Провери ги все пак(с луфтомер), ако искаш, може проблема с тресенето да е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3.03.2019 г. at 2:01 PM, dmxkris said:

.. да сваля главите и да ги откарам в доброславци ...

Чувам и негативни отзиви за сина на баба Мара, между другото. Киро или там как беше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То мотора може да си е читъв и пак да се усеща вибрация... Може от толкова много неща да си клати ,че напредстава си нямаш като почнем от най дребните например задръстен горивен филтър и така нататъка,не говоря за твоя случай разбира се ,защото казваш ,че и на газ го прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не знам вече толкова много неща съм пробвал и няма резултат, че ме боли главата единствено вече само клапаните останаха това с пуловете и с меренето нз колко е вярно все пак са саморегулиращи не са запекли защото един път не съм я чул да изтрака при палене, а и мотора е чист от вътре винаги е карана само с 5-на-40 масло и с луфтомер да ги меря то като няма информация никъде как да разбера колко трябва да е в ауто датата си пише хидравлични повдигачи, а и не би трябвало да има луфт след като е с хидравлични и не изтраква на студено другия вариант е да сваля и изпразня всички пулове,но то няма смисъл като ми остават само колектора и болтовете на главата да сваля и направо да ги правя главите, парите не са проблем, а времето :) и това, че нямам втора кола, а поне седмица ще си отиде като време, загрее ли времето се захващам и ще пиша какво се случва не е нормално, защото тази с-ка от която взимах нещата за пробата няма никакво тресене проблема си го има просто трябва да се разнищи :) . Бях замислил и машина за пушек да си направя и да сваля колекторите и да гледам всмукателните и изпускателните клапани ама пак си е разглобяване и малко ме дели до свалянето на главите и при тоя случай :) Благодаря на всички за отзивите ако някой се сети нещо друго да споделя все пак няколко глави мислят по добре от една.  :) 

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко трептене може да се усеща също и при разлика и то минимална във впръскването на инжекторите било то бензинови или газови, та дори и чисто нови да са има минимални разлики. Е разбира се и всяко правило си има изключения и е възможно на даден автомобил да пръскат абсолютно еднакво количество ,но ме съмнява .Примерно 8 цилиндров двигател 8 бензинови и 8 газови все някоя при работа или на бензин или на газ ще впръсква по различно от другите ако пък всичко е идеално да речем то с времето все ще се намери някоя да се позапуши и тъй... Както казах има много причини или съвкупност от причини за неравномерна работа на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега 

HannoSLM

  ако си с 5-клапановия мотор имал съм такава шестица с този мотор и моята претрисаше :) оказаха се обтегачите на валовете и агренажа не беше на центровка а също и от клапите в колектора и вакум ако има някаде теч също и отгоре при дросела има един клапан за подкартерните газове тая гад ми съсипа живота докато не я смених също ако някаде ти тече масло и дърпа вакум пак е проблем този мотор трябва да прави вакум като махнеш капачката за маслото ако не тия дърпа при поставяне почвай да търсиш теча мн е капризен от страна на вакум аз за тва си търсех стара с-ка :)

Just now, crash77 написа:

Леко трептене може да се усеща също и при разлика и то минимална във впръскването на инжекторите било то бензинови или газови, та дори и чисто нови да са има минимални разлики. Е разбира се и всяко правило си има изключения и е възможно на даден автомобил да пръскат абсолютно еднакво количество ,но ме съмнява .Примерно 8 цилиндров двигател 8 бензинови и 8 газови все някоя при работа или на бензин или на газ ще впръсква по различно от другите ако пък всичко е идеално да речем то с времето все ще се намери някоя да се позапуши и тъй... Както казах има много причини или съвкупност от причини за неравномерна работа на двигателя.

даам аз обаче все си мисля че съм изключил много от тях :)

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко което описа съм го проверил и сменил още като взех колата .Аз нямам проблем с двигателя колата върви идеално, пиша да не се впрягаш чак толкова на лекото притрисане понеже причините могат  да са много . Не можеш да си сигурен примерно ,че всички инжектори ти пръскат еднакво количество гориво както писах по горе...Този клапан за картерната вентилация се усеща ,че не е по реда си като спре да бръмчи ,което означава ,че е скъсано гуменото му платно и вакуумната система се разхерметизирва ,колата пак почва да работи неравномерно на празен ход. Аз го отварям от време навреме ,за да го почистя и да го видя дали не е почнал да се накъсва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да не се впрягам ръчка ме от вътре малко съм си олигофрен :) нещо не е ли наред и се почват едни размисли и страсти :) като прочетеш колко работи съм пробвал и сменил мисля,че добиваш представа :) лошото е че правя правя и накрая нещо друго ми хареса и я продам на някой да си се вози, кола да си при мен карам много ама и поддържам много :) докато жената не ме изгони :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

47 minutes ago, dmxkris said:

  ако си с 5-клапановия мотор имал съм такава шестица с този мотор и моята претрисаше :) оказаха се обтегачите на валовете и агренажа не беше на центровка а също и от клапите в колектора и вакум ако има някаде теч също и отгоре при дросела има един клапан за подкартерните газове тая гад ми съсипа живота докато не я смених също ако някаде ти тече масло и дърпа вакум пак е проблем този мотор трябва да прави вакум като махнеш капачката за маслото ако не тия дърпа при поставяне почвай да търсиш теча мн е капризен от страна на вакум аз за тва си търсех стара с-ка :)

При мен обтегачите са сменени преди 50 000 км, вакуума е проверяван многократно и няма проблеми, Гори ми около 1 л масло на 10 000 км и все пак на празен ход се усеща леко тресене - и на газ и на бензин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за маслото е напълно нормално за трептенето май-друг вариант освен едно по-едно да се изключват нещата май няма :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

пробвах да ги откача от буксите промяна никаква

даже и на място не ги записа като грешка малко е глупава :)

 

иначе са пъргави и на бенз компа и на газовия са почти идентични показанията

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...