dmxkris Публикувано 7 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 (Редактирано) Чувам и негативни отзиви за сина на баба Мара, между другото. Киро или там как беше. То вече да не знаеш къде да правиш каквото и да било братче преди 2год някъде им откарахме от една с-ка 360кс. блок за да набият риза защото не намерихме читав блок и главите и се справиха добре колата още се движи даже без проблем. Ако може да ми препоръчате някъде читави хора около София. В Перник няма такива за да ми оправят клапаните водачи и шлаиф на главите ще съм ви много благодарен. Редактирано 7 Март 2019 от dmxkris Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Само казвам кво съм чувал. НЕ казвам, че е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Бай дъ уей, всмукателните клапани на АНС трябва да са с хлабина 0,20-0,25мм на студен мотор В аутодата наистина пише, че са хидравлични, но не е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 7 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 (Редактирано) е това не го знаех пак размисли и страсти абе няма ще свалям направо главите края на месеца хем ще знам, че вс е ок хем ще тръгне още малко като вс е напаснато и дано изравни компресията щото иначе ще се гръмна и накрая да се окаже нещо по компа след ремонта Редактирано 8 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Не е нужно да сваляш главите, за да провериш. Само капаците се свалят, и проверяваш с луфтомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 7 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Знам ясно ми е, но ме човърка да направя главите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Направи ги, ще има подобрение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 и аз съм се замислил да му оправа главите на мойто , но не заради тресенето а заради яденето на маслото сметнах си че като пари ще ми излезне около 600лв с новите гарнитури и ревизията на главите но некакси не ми се почва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Що колко масло ти харчи ? То само с махане на глави може и да не се оправи може да се наложи да слезеш и по надоло ако разхода е голям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 8 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 преди 4 минути, Donvankata написа: и аз съм се замислил да му оправа главите на мойто , но не заради тресенето а заради яденето на маслото сметнах си че като пари ще ми излезне около 600лв с новите гарнитури и ревизията на главите но некакси не ми се почва Дам и на мене така моята си лопка от 5W40-ката по 2л. някъде с 10 беше по малко, но реших с 5тица да я карам все си мисля, че по-рядкото повече мие мотора и по-бързо се охлажда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Само на студен мотор 5W40 е по-рядко от 10W40. На загрял мотор са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 8 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Да и аз така знам и за това си взех за зимата 5тица пък за лятото ще го мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 (Редактирано) да верно е че 10w40 на загрят мотор е 5w40 Преди 1 час, dmxkris написа: Дам и на мене така моята си лопка от 5W40-ката по 2л. някъде с 10 беше по малко, но реших с 5тица да я карам все си мисля, че по-рядкото повече мие мотора и по-бързо се охлажда за колко км са тия 2 литра от оня ден съм рекъл да я засеча моита сипал съм до max на пръчката10 40 и досега съм минал около 400 км и не е мръднало почти но си има и течове при мене има и друго като даваш яко газ дига не само разхода на гориво а и на маслото то заводски си я дават да гори некво количество и така един вид мотора винаги е с ново масло заради доливането Редактирано 8 Март 2019 от Donvankata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 8 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 7- 8к не го сменям на 10к никога и castrol магнекютека ако го сменях 10к сиг още половинка , а и при мене има теч ама като заправя главите ще видя точно от къде е за мен е напълно нормално, а като ми заговорят не пипа маслото и ми е едно такова смеееешноооо правил съм ABZ мотор от до свален и от нулата всичко и пак гореше литър литър и половина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 8 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 ето го и накрая пак продадох колата миришеше на меглио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 Хм, това с вакуумите при теб - странно, онзи вакуум от колектора ли излиза? КАкъв е кода на мотора? АНС ли? Защо температурния датчик е черен, а не син? Този на БАНК имам предвид? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 8 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 (Редактирано) ABZ на предишна моя кола Маркучето което е провесено надолу ли не идва от ел клапана (соленоида) за клапите в колектора за датчика нз такъв си беше не e имало проблем вакумите са по същия начин и на сегашната ми кола само че AHC даже сега като каза за датчика се замислих на някои от осмиците където съм имал едните са с черен другите с син сиг заради разликите в годините и еку-то Редактирано 8 Март 2019 от dmxkris Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 8 Март 2019 Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 На еските са син отпред и зелен отзад, под банк 1. Лошото е, че тоя синия го няма вече, по спомен завършваше с буква Е и не знам този, който е черен и е без буква Е дали е съвместим. И двата са по 50 тина лева и е хубаво да се пазят. За това питах за кода на мотора. Иначе вакуумите са така, сега гледах, просто карантията при теб е подредена по - иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 8 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2019 А 50тина много на феби от ауто хит с отстъпка го взимам на 17лв. по спомен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasho3 Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 В оригиналната книжка на Аудито пише, че може да харчи до 1л на 1000км масло. 4.2 32v ABZ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 13 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 Стига бе сериозно ли то аз моята си я карам почти постоянно на съчки до 7хил. някъде толкова 2л. си ги лопка без проблем от 5-тицата ма нещо все повече хора почват да ме убеждават лятото да си я карам с 10стка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Не знам защо си мислите, че 10w40 ще го харчи по-малко..... дори напротив, на ръчка пълната синтетика е по-устойчива(на по-висока температура). Сега, друг е въпроса и какви бъркочи(марка масло) се сипват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 14 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Само castrol Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dmxkris Публикувано 23 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2019 (Редактирано) Специални Благодарности на колегата Vladi за хлабините на всмукателнте клапани Жив и Здрав Да Си наистина се оказа, че са на твърда връзка, а не хидравлични реших да ги правя в доброславци моят шлайфист се познава с Кире гарантира за него и че на други не може да се довери та във вторник отиват там след като я сглобя ще пусна снимки та да е полезна темата и за други колеги Редактирано 23 Май 2019 от dmxkris Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
който търси намира Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 колеги карам с 10w40 alpine засега не е мръднало за 1200 км и това по съвет на предишния собственик който непрекъснато е доливал 5w30 total е скоро смених и двете гарнитури на капаците а от там яко оливаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване