Jump to content

Ауди С8 Д2 98г. Притриса странно


dmxkris

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Чувам и негативни отзиви за сина на баба Мара, между другото. Киро или там как беше.

 

То вече да не знаеш къде да правиш каквото и да било братче преди 2год някъде им откарахме от една с-ка 360кс. блок за да набият риза защото не намерихме читав блок и главите и се справиха добре колата още се движи даже без проблем.

Ако може да ми препоръчате някъде читави хора около София. В Перник няма такива :) за да ми оправят клапаните водачи и шлаиф на главите ще съм ви много благодарен.

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бай дъ уей, всмукателните клапани на АНС трябва да са с хлабина 0,20-0,25мм на студен мотор :) В аутодата наистина пише, че са хидравлични, но не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

:zustimm::lupe: е това не го знаех пак размисли и страсти абе няма ще свалям направо главите края на месеца хем ще знам, че вс е ок хем ще тръгне още малко като вс е напаснато и дано изравни компресията щото иначе ще се гръмна :wall: и накрая да се окаже нещо по компа :hilezh: след ремонта :steinigung:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм се замислил да му оправа главите на мойто , но не  заради тресенето а заради яденето на маслото  сметнах си че като пари ще ми излезне около 600лв с новите гарнитури и ревизията на главите  но некакси не ми се почва :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Donvankata написа:

и аз съм се замислил да му оправа главите на мойто , но не  заради тресенето а заради яденето на маслото  сметнах си че като пари ще ми излезне около 600лв с новите гарнитури и ревизията на главите  но некакси не ми се почва :D

Дам и на мене така :) моята си лопка от 5W40-ката по 2л. някъде с 10 беше по малко, но реших с 5тица да я карам все си мисля, че по-рядкото повече мие мотора и по-бързо се охлажда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да верно е че 10w40 на загрят мотор е 5w40   

Преди 1 час, dmxkris написа:

Дам и на мене така :) моята си лопка от 5W40-ката по 2л. някъде с 10 беше по малко, но реших с 5тица да я карам все си мисля, че по-рядкото повече мие мотора и по-бързо се охлажда

 

за колко км  са тия 2 литра  

от оня ден съм рекъл да я засеча моита сипал съм до max  на пръчката10 40 и досега съм минал около 400 км и не е мръднало почти но си има и течове при мене
има и друго като даваш яко газ дига не само разхода на гориво а и  на маслото :D 
то заводски си я дават да гори некво количество  и така един вид мотора винаги е  с  ново масло заради доливането 

Редактирано от Donvankata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7- 8к не го сменям на 10к никога и castrol магнекютека :) ако го сменях 10к сиг още половинка  :), а и при мене има теч ама като заправя главите ще видя точно от къде е за мен е напълно нормално, а като ми заговорят не пипа маслото и ми е едно такова смеееешноооо :) правил съм ABZ мотор от до свален и от нулата всичко и пак гореше литър литър и половина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, това с вакуумите при теб - странно, онзи вакуум от колектора ли излиза? КАкъв е кода на мотора? АНС ли?

Защо температурния датчик е черен, а не син?

Този на БАНК имам предвид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ABZ на предишна моя кола

Маркучето което е провесено надолу ли не идва от ел клапана (соленоида) за клапите в колектора за датчика нз такъв си беше не e имало проблем вакумите са по същия начин и на сегашната ми кола само че AHC

даже сега като каза за датчика се замислих на някои от осмиците където съм имал едните са с черен другите с син сиг заради разликите в годините и еку-то

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На еските са син отпред и зелен отзад, под банк 1. Лошото е, че тоя синия го няма вече, по спомен завършваше с буква Е и не знам този, който е черен и е без буква Е дали е съвместим. И двата са по 50 тина лева и е хубаво да се пазят. :hilezh:

За това питах за кода на мотора.

Иначе вакуумите са така, сега гледах, просто карантията при теб е подредена по - иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Стига бе сериозно ли то аз моята си я карам почти постоянно на съчки до 7хил. някъде толкова 2л. си ги лопка без проблем от 5-тицата :) ма нещо все повече хора почват да ме убеждават лятото да си я карам с 10стка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо си мислите, че 10w40 ще го харчи по-малко..... дори напротив, на ръчка пълната синтетика е по-устойчива(на по-висока температура). Сега, друг е въпроса и какви бъркочи(марка масло) се сипват :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Публикувано (Редактирано)

Специални Благодарности на колегата Vladi за хлабините на всмукателнте клапани Жив и Здрав Да Си наистина се оказа, че са на твърда връзка, а не хидравлични реших да ги правя в доброславци моят шлайфист се познава с Кире гарантира за него и че на други не може да се довери та във вторник отиват там след като я сглобя ще пусна снимки та да е полезна темата и за други колеги

 

Редактирано от dmxkris
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

колеги карам с 10w40 alpine засега не е мръднало за 1200 км и това по съвет на предишния собственик който непрекъснато е доливал 5w30 total е скоро смених и двете гарнитури на капаците а от там яко оливаше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...