kaloiankirov Публикувано 11 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) Ясно значи ще я свърша тази процедура. Ще поразгледам и мисля сач да го направя.А когато е спрян ЕГР, той не се ли затапва по някакъв начин. Смисъл пак ли има нужда пт почистване. Редактирано 11 Март 2019 от kaloiankirov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) Ми така и така разглобяваш, да почне да ти работи добре колата поне... https://a6retrofits.com/why-you-should-clean-your-intake/ Твойта ще е по-зле от снимките... Редактирано 11 Март 2019 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Преди 2 часа, kaloiankirov написа: Ясно значи ще я свърша тази процедура. Ще поразгледам и мисля сач да го направя.А когато е спрян ЕГР, той не се ли затапва по някакъв начин. Смисъл пак ли има нужда пт почистване. Не се филмирай ти казах, Желяз е направил каквото трябва, единственото нещо, което е възможно да попадне в турбината е тази въпросна клапа от ЕГР-кулера и тя е извадена, друг е въпроса защо не са рециклирали турбото и да сменят перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Бахти превъзнасянето по професионализма на маЕстрото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 (Редактирано) И клапата е извадена и колектора е чист и си с 3 баров мап сензор. Просто на 250-300 хиляди доста неща се износват и е нормален тоя ремонт. Редактирано 11 Март 2019 от kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 28 Април 2019 Доклад Share Публикувано 28 Април 2019 (Редактирано) Малко да изтупам от праха... Както Стефан е писАл клапата е извадена. И турбината гледахме тогава и нямаше никакви поражения. На 11.03.2019 г. at 8:13, N1995 написа: Твойта ще е по-зле от снимките... Колектора съм го чистил собственоръчно след спирането на ЕГР, така че трябва все още да е чист. Все пак, @kaloiankirov ако отваряш и чистиш пиши как изглежда след тея няколко години. Мен повече би ме притеснило и бих изследвал от какво се е счупила лопадката и има ли връзка това с някаква интервенция по колата. Трудно ми е да вярвам, че смяна на масло може да има връзка Редактирано 28 Април 2019 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloiankirov Публикувано 28 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2019 Не съм разглобявал все още понеже напоследък не ми остава време. Иначе до конкретна и логична причина не можах да стигна за случилото се въпреки няколкото консултации в два различни сервиза и затова претръпнах вече, защото минах към 4-5000 км и всичко е перфектно, така че ако я разглобя да почистя колектора и видя нещо съмнително ще споделя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Май 2019 Доклад Share Публикувано 1 Май 2019 Чистил съм чугунени колектори с горелка и става много лесно, но какво да правя с пластмасовите? Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 Толкова ли много има по тях? При мен са само изцапани, сигурно няма и половин мм. Иначе алуминиевия след дросела го чистих със спрей и четка. Но е много разправия. трудно пада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 С квото намерих в кухнята на 90% ги изчистих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2019 Доклад Share Публикувано 11 Май 2019 А вихровите клапи и входовете в главите изчисти ли ги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 11 Май 2019 Доклад Share Публикувано 11 Май 2019 Вихровите да те обаче по трудно се изчистиха и една много лека шлака остана на места.Портовете сравнително чисти бяха и само с парцал ги забърсах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване