Jump to content

Виене като “Сирена” 3.0 ТДИ


kaloiankirov

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Ясно значи ще я свърша тази процедура. Ще поразгледам и мисля сач да го направя.А когато е спрян ЕГР, той не се ли затапва по някакъв начин. Смисъл пак ли има нужда пт почистване.

Редактирано от kaloiankirov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми така и така разглобяваш, да почне да ти работи добре колата поне...

 

https://a6retrofits.com/why-you-should-clean-your-intake/

 

Твойта ще е по-зле от снимките...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kaloiankirov написа:

Ясно значи ще я свърша тази процедура. Ще поразгледам и мисля сач да го направя.А когато е спрян ЕГР, той не се ли затапва по някакъв начин. Смисъл пак ли има нужда пт почистване.

Не се филмирай ти казах, Желяз е направил каквото трябва, единственото нещо, което е възможно да попадне в турбината е тази въпросна клапа от ЕГР-кулера и тя е извадена, друг е въпроса защо не са рециклирали турбото и да сменят перката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И клапата е извадена и колектора е чист и си с 3 баров мап сензор.

Просто на 250-300 хиляди доста неща се износват и е нормален тоя ремонт.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко да изтупам от праха...

Както Стефан е писАл клапата е извадена. И турбината гледахме тогава и нямаше никакви поражения.

 

На 11.03.2019 г. at 8:13, N1995 написа:

Твойта ще е по-зле от снимките...

Колектора съм го чистил собственоръчно след спирането на ЕГР, така че трябва все още да е чист. 

Все пак, @kaloiankirov ако отваряш и чистиш пиши как изглежда след тея няколко години.

Мен повече би ме притеснило и бих изследвал от какво се е счупила лопадката и има ли връзка това с някаква интервенция по колата. Трудно ми е да вярвам, че смяна на масло може да има връзка 

 

 

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм разглобявал все още понеже напоследък не ми остава време. Иначе до конкретна и логична причина не можах да стигна за случилото се въпреки няколкото консултации в два различни сервиза и затова претръпнах вече, защото минах към 4-5000 км и всичко е перфектно, така че ако я разглобя да почистя колектора и видя нещо съмнително ще споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли много има по тях?

При мен са само изцапани, сигурно няма и половин мм.

 

Иначе алуминиевия след дросела го чистих със спрей и четка. Но е много разправия. трудно пада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вихровите да те обаче по трудно се изчистиха и една много лека шлака остана на места.Портовете сравнително чисти бяха и само с парцал ги забърсах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...