Радослав Йорданов Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Здравейте! Питането ми е , относно нивото на маслото на моето Ауди. Значи моята пръчка има няколко реда с точки, а на около 0,5 см. отдолу и отгоре самата пръчка е свита. Та въпроса ми е, дали долния край на точките се взима за минимум на маслото , а горния край на точките за максимум? Или се взима за минимум и максимум свитата пръчка отдолу и отгоре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludnev86 Публикувано 6 Март 2019 Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Нивото трябва да се държи в диапазона на точките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 6 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2019 Значи долния край на точките е минимума,а горния край е максимума? Така ли да го разбирам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ludnev86 Публикувано 7 Март 2019 Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Минимума е долния край на свитото, а максимума горния край на свитото. Но маслото е най добре да се държи в диапазона на точките. Много експерименти съм правил, наливал съм до горния край на свитото, бързо го изгаря до точките и след това 10000 км не мърда от там. Изпратено от моят TRT-LX1 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 7 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2019 Разбрах! Благодаря ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 9 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Казаха ми, че долния край на точките е минимум, а горния е максимум, ама аз пак се съмнявам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 (Редактирано) ...ми...., съмнявай се. (уууникаааални проблемииииии!!!! ) Батин, тоооооооооооооооооооооооооолкова е елементарно, че няма накъде поЕче..... ГЛЕДАЙ НИВОТО ДА НЕ сА ДИГНЕ НАД ГОРНАТА СВИВКА И ДА НЕ ПАДНЕ ПОД ДОЛНАТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ВСИЧКО ДРУГО Е СЪМНЕНИЕ!!! Редактирано 9 Март 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 9 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 А как да разбера, дали харчи масло? Ще кажете ,ме като пада нивото от горната стъпка,значи го гори. Ама в по-горните постове, човека е правил експерименти и като го е сложил до горната сгъвка, му го е горяло до точките? При мен не знам дали така ще стане....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Като спираш на едно и също място. Когато нивото пада не е задължително да е от горене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 10 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 А от какво друго може да бъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 11 Март 2019 Доклад Share Публикувано 11 Март 2019 Гледай за черни локвички отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 12 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 (Редактирано) Има само една малка и май според мен е от 1-2 капвания? Дали може да бъде от това? Редактирано 12 Март 2019 от Радослав Йорданов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Щом има капки, търси причината. Не знаеш до кога ще са 1-2 капвания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 12 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Ок! Ке ги потърся! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 13 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Ок! Ще потърся причината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Радослав Йорданов Публикувано 16 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Здравейте! Май се откри проблема с маслото. Оказа се, че има теч при охладителя на маслото. Сега съм измил двигателя и ще го проследя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване