Jump to content

Recommended Posts

Тва не са много километри за 11г автомобил, по-скоро да са много по-близки до реалността от 2.0TDI-тата на 175k! 

Дай да я видим тая кола :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко е съвестно поддържана, не са проблем. :)
И ако към времето на покупката няма някакви сериозни проблеми. После всичко което изскочи ако го оправяш навреме, няма да имаш големи ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали са твърде много е относително. За 11 годишна кола са съвсем нормални. Защо да не я кара до 500 хил?  Преди 4 години ни откраднаха 11 годишна А4 1.9 TDI на 282 000 км (Божа работа дали бяха реални), а колата работеше отлично във всяко отношение. Така че ако колата е в добро моментно състояние и цената е добра, не виждам да има някаква драма. 

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те масово са си на толкова, че и нагоре  колите на тези години, особено новия внос в Бг и никога не са били на по-малко километри и  си ги карат хората. Като няма кинти за нова, това е положението, караш каквото подаде лентата, като се счупи правиш и така. Другият вариант е някакво безумно дълго търсене по ЕС и разследване за кола с едни 100 к км надолу, обикновено на двойна цена, което пак не е особено разумна оферта, нито пък дава гаранция за особена безаварийност. Третият вариант е една, дето показва километража й 147 к. км и силна вяра в реалните километри.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

280 000 не са много, ако колата е поддържана.

Зависи и от пробега на човека, който ще я купи на толкова, ако прави по 15 к на година, то след 5 години ще е на 350 000. 

А преди 500 000 вече ще е за скрап.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да е поддържана след 200к всяка кола в геомерична прогресия спира да бъде това, което е излязло от завода. Всеки собственик на стара кола ще сменя масла, филтри и каквото се счупи, но никой няма да тръгне да прави примерно автомата понеже се амортизирал, нито пък появили се луфтове, нагари и т.н. Лично за мен тия км са много, колата е видяла прекалено много за да има към нея някакви очаквания.
Не са вечни тия машини, че с подръжка само да ги броим за безсмисърни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой не твърди, че са като нови или безсмъртни.

Винаги може да се счупи нещо. И на кола купувана от магазина. 

Отделно вече е конкретния екземпляр и моторизация дали са удачни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите коли им викат че са супер здрави понеже са прости и не спират, винаги вървят но нямат нищо общо с нормална кола - вибрации, шум, нищо не работи като хората както преди години е работело. В един момент караш хубава кола на хартия, обаче като й взет живота даже и да не се чупи за мен пак не става. Навън хората плащат сумати пари отгоре за да вземат нещо с 40-50к по-малък километраж, а отдено над 200к не ги броят за коли. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, DLS написа:

Колкото и да е поддържана след 200к всяка кола в геомерична прогресия спира да бъде това, което е излязло от завода. Всеки собственик на стара кола ще сменя масла, филтри и каквото се счупи, но никой няма да тръгне да прави примерно автомата понеже се амортизирал, нито пък появили се луфтове, нагари и т.н. Лично за мен тия км са много, колата е видяла прекалено много за да има към нея някакви очаквания.
Не са вечни тия машини, че с подръжка само да ги броим за безсмисърни. 

Никой не е казал обратното.......просто една кола на 280 000 ако струва x левa, чисто нова струва 7x ! От колкото и кладенеца вода да се докара, тези които не могат да си закупят чисто нова кола, все така няма да могат. 95% от масоните в тоя форум /карат кочини по на 200-500 000км...... ! Но повечето от тях все обясняват как втора ръка колите не стават! Не вярвам автора на темата да се притеснява от неяснотата дали старата кола ще се различава от новата......по-скоро го интересува какво може да очаква. ДА......ще е използвана, амортизирана, все по-често ще има какво да се ремонтира по нея......но това важи за всяка една барака на света, включително ВАШИТЕ!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно има резон в написаното, ама има и друга страна на нещата. Среден клас коли 2015-2016 г., ако погледнете в чуждите сайтове, са вече около и над 200к км. Това значи, че при пристигането си в страната, голям процент от тия коли са около 300к най-вероятно. Ако е карана по прилични пътища и е обслужвана нормално, аз не виждам проблем да изкара поне още толкова и със сигурност няма да прилича на гъз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Fireblood said:

Никой не е казал обратното.......просто една кола на 280 000 ако струва x левa, чисто нова струва 7x ! От колкото и кладенеца вода да се докара, тези които не могат да си закупят чисто нова кола, все така няма да могат. 95% от масоните в тоя форум /карат кочини по на 200-500 000км...... ! Но повечето от тях все обясняват как втора ръка колите не стават! Не вярвам автора на темата да се притеснява от неяснотата дали старата кола ще се различава от новата......по-скоро го интересува какво може да очаква. ДА......ще е използвана, амортизирана, все по-често ще има какво да се ремонтира по нея......но това важи за всяка една барака на света, включително ВАШИТЕ!

Spot on!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е, че много голяма част от колите са на по над половин милион по пътищата, ама малко хора си го признават. Друго си е като пише на километража под 200. Живота не им свършва на 200 или 300. Имат още толкова, ако се кара нормално и поддържа адекватно. Говореше се колко са калпави 4Ф и Е60 примерно, колко електроники, да ама масово се вкарват коли на 500-600-700, връщат ги на 200 и тук си ги караме, е с едни постоянни проблеми, ама... Ф10тките например на БМВ, вече много рядко има под 300, а тук те първа започва да навлизат по сериозно на пазара и ние ги взимаме като за чисто нови.

Не им свършва живота на 200, просто нашите 200 са 6-700.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата пише дали да се притеснява от въпросния пробег, никой не му казва да си вземе нова кола, а че действително трябва да се притеснява.

Имам поне 7-8коли, включутелно мои на които има знам на 100% реалния пробег и това, което казвам не си го изсмуквам от пръстите. Една нова и поддържана кола започва да става зле преди 280к, а стара на същите километри е вече още по-зле.
И не всички коли са на по 500к, даже тия са по-скоро изключение. Навън кой и как ще кара 10+ годишна кола, че да му излезе сметката вместо да си купи нова? Нито ще мине преглед по някое време, нито може да я ремонтира постоянно. Не е вярно това, че ако 5 годишна е на 200к то 15годишна е на 600к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новата кола се кара доста по-мазно, но между нова и такава на 200 и кусур хиляди разликата не е чак толкова голяма, ако е карана като хората. Общо взето един двигател ако се кара и се поддържа както трябва изкарва 2 пъти повече отколкото каросерията на колата...

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, eria1006 said:

Здравейте харесал съм си а4 3.2 куатро 2008 автомобила е в перфектно състояние но ме притеснява пробега от 280000 км, Моля за съвет

 

Тази цифра не означава нищо, може да е на доста повече.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Километрите са точни проверих я минавала е в сервиз до последно

 

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не погледнеш обявата на колегата @Lo_Ridah? Неговата е А6 със същата моторизация, но всичко, което може да изникне при този мотор е оправено и както си трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, eria1006 said:

Километрите са точни проверих я минавала е в сервиз до последно

 

На този модел коригирането на километрите отнема около 2 - 3 минути с кабел който струва 100 лв. от Алито. Не е проблем да се прави преди всяко посещение на сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звездите ли ви говорят или получавате факсове от космоса?!?! Щото това форумно гадаене, подминава това по снимка в пъти.

Също е итересно, как хора не завили една гайка през тоя живот (техническите им възможности се изчерпват с смяната на крушка в официалния сервиз на заплата:hilezh:)дават мнение за техчесното състояние на кола, която даже  не са я виждали...и не знаят  какъв е модела на купето.

А най-интересното е, че се говори по принцип....без да се взимат под внимание болежките  на тоя мотор и купе и със какви скорости е колата.

Аз знам някой работи, щото съм пипал по случайност в една софийска морга една  .. :hilezh:

Ама някъси не ми отива, щото не съм я карал...

 

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се започне с тази хубава "поддръжка"....какво точно се "поддържа" на нова кола?

Сменя се маслото в ганционен сервиз с каквото и когато кажат. Т.е. всички коли са поддържани на практика еднакво.

Значение за състоянието на колата има единствено начина на експлоатация.

За ФСИ моторите има значение с какъв бензин са карани, което няма как да се провери. 

Напоследък по обявите пишат неща от типа "магистрални километри" :)

Бил съм свидетел в Германия, как колата се пали (нощувала на 1 градус), след 500м е извън населеното място и се дава цялата газ. Спира се на бензиностанцията и се сипва "минималния" бензин, които е изписан на капачката.

Един гаражен автомобил, които няма тежки студени стартове обикновено е за предпочитане....от къде ще се разбере това?

Сега са модерни швейцарските автомобили и има резон - ограниченията им се спазват, а баварските пътища са като паваж, в сравнение с асфалта в Швейцария. Т.е. има вероятност и на повече километри колата да не шуми.

Преди време купих кола на малко км и три години не я карах градско. До 200км/ч не се чуваше нищо в колата. После ми се наложи да я ползвам и за градска и за половин година колата се разшумя. 

Обективен критерий за оценка на една машина е моточасът. Запознатите знаят, че когато се използва професионално той е различен от астрономическия час, т.е. е още по-точен критерий.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...