Marto7777 Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Решил съм да слагам скрито копче против кражба на колата.Колегата @bsdnikolov ме посъветва да прекъсна захранването на CAN gateway.Мисля че е на позиция F12 в кутията с бушони в двигателния отсег.Като махна бушона нито таблото светва, нито колата пали, обаче не успях да дигна кутията.Има едни малки болтчета с торкс се махат, но като ги отвих всички дори не даде знак да мръдне.Напъвах отвсякъде и нищо, явно има някаква цака, но не намирам никъде как се сваля.Някъде другаде минава ли въпросния кабел ? Другия вариянт е датчик на колянов вал, но пак няма да е лесно.Ако това захранване минава някъде под кората под волана би било по-лесно, но в Елса немога да намера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 9 Март 2019 Доклад Share Публикувано 9 Март 2019 Тези работи не се питат по форуми и публични места. Нали искаш да е тайно? Ти обясни всичко подробно...улесняваш крадеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gmanev Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 С нищо не улеснява крадеца - никой не знае коя е колата, къде е, какво и къде е прекъснато, къде е копчето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 (Редактирано) Взе ми думата от устата, колега! Още 3 неща които съм планувал да направя на моята кола, но все още не ми остава време да ги осъществя. 1. При Аудита с автоматик скоростния лост има бушон, който ако се прекъсне колата не може да запали, защото ECU–то не знае на коя скорост е. При Б7-ците това е бушон №31: Reversing Lights, gear level gate, el. mirror. - 15 ампера. Единствения жокер е че на таблото долния ред където излиза на коя скорост си е празен, но това може да служи и за подсещане. Към този бушон може да се свърже последователно секретно ключе. Разбира се има много други бушони без които колата не пали, но този ми се вижда най-безопасен, ако например копчето се изключи в движение. 2. Относно секретното ключе: мисля че за не-пушачи главния куплунг на запалката може да се окабели да служи за секретен ключ когато запалката е натисната. Самата запалка може да се даде на късо, така че да няма никакъв шанс да се загрее и да изкочи. Може и да се изплозва дадено на късо USB зарядно. 3. Диагностичната букса може да се скрие някъде, а на нейно място може да се сложи фалшива букса, която да пуска +12 волта на по-важните пинове, като CAN-High, CAN-Low и К-Line. Идеята е да се изгори всяко устройство което потенциален крадец би включил в тази букса с цел да запали колата. Редактирано 10 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Just now, CVT написа: която да пуска +12 волта 12 кV звучи по-обещаващо, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Март 2019 Доклад Share Публикувано 10 Март 2019 Да ама после цяла вечер да копаеш дупка, защото крадеца е бил с пейсмейкър ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
protech Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 На 9.03.2019 г. at 19:53, Marto7777 написа: Решил съм да слагам скрито копче против кражба на колата.Колегата @bsdnikolov ме посъветва да прекъсна захранването на CAN gateway.Мисля че е на позиция F12 в кутията с бушони в двигателния отсег.Като махна бушона нито таблото светва, нито колата пали, обаче не успях да дигна кутията.Има едни малки болтчета с торкс се махат, но като ги отвих всички дори не даде знак да мръдне.Напъвах отвсякъде и нищо, явно има някаква цака, но не намирам никъде как се сваля.Някъде другаде минава ли въпросния кабел ? Другия вариянт е датчик на колянов вал, но пак няма да е лесно.Ако това захранване минава някъде под кората под волана би било по-лесно, но в Елса немога да намера. На моята като и махна този бушон не пали, но таблото светва като коледна елха и пищи яко, дали е нормално и дали може да набие някакви грешки които да повлияят на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 (Редактирано) Ами пробвай преди да го направиш дали ще набива грешки. Аз тази идея от по-горе със запалката я реализирах и мога да ти кажа че на две паления веднъж забравям да я натисна! 😄 Обаче при моя начин грешки не се набиват колкото и да се мъча да паля с изключена запалка. Също трябва да си на ясно какво ще се случи ако по някаква причина копчето ти се изключи в движение - ще изгасне ли двигателя, ще имаш ли хидравлика и т.н. Трябва да го направиш така че това да не може да се случи. Също самото копче трябва е доста качествено и да е устойчиво на вибрации. Иначе ако се набиват грешки когато забравяш да го включващ, няма как да навредят на колата и можеш да ги чистиш с ВАГ-КОМ от време на време. Редактирано 10 Януари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kivv Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 Копчето против кражба се казва каско а може да не плащаш толкова каско само против кражба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2020 (Редактирано) Не виждам смисъл на стара кола да се плаща каско. Моето го спрях още като колата навърши 4 години. Също ако направиш една сметка ще видиш че ако плащаш каско цял живот, това е еквивалентно на доброволно съгласие да ти откраднат колата 2 пъти. Аз познавам само двама души на които са им откраднали колата веднъж. А човек който са му я откраднали 2 пъти не познавам, даже и не съм чувал за такъв случай. Редактирано 7 Февруари 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване