jery Публикувано 6 Април 2019 Доклад Share Публикувано 6 Април 2019 Аз мога роман да напиша за тези LED- ове, слагах и на къси и на дълги! @bsdnikolov ми се смее с глас! Тези с охлаждане светят силно, но без лупа, само на рефлектор разсейва светлината и е доста неприятно да се кара срещу автомобил с такива крушки! При фара с лупа резултата е доста добър,линията на осветеност е там където трябва! LED без охлаждане свети слабо,за фарове не става, но пък е едиствената крушка която се събира в дългите и се затваря капачката! Гъзария, ноо светене няма! Виж: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
west4life Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Не се хабете с тия измишльотини Ако се заслушате покрай някоя по-нова талига на бензин масло и вода и чуете свистене от перки .... да знаете, че чувате вентилаторите на охлаждането на тия тъпи лед фарове. Ксенон - 4300 - жълтее /топло бяло ------------ 5000 - неутрално бяло /студено бяла светлина -------------6000 - илиенци ..... халоген - 3400-3700 /жълтеняво /дневна слънчева светлина/ която се доближава най-много до every day light извинете за спама ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 7 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2019 На колите имам тайвански фарове с лупи Депо и Сонар, с китайски ксенон - 10-на годишен. На Депото на А3-та няма осезаема разлика м/у 5К и 6К в осветяването на пътя, обаче на Сонара 6К свети осезаемо по-зле от 5К, особено на мокър път! 5К ми е идеално...6К, не благодаря!. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване