Семо Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Здравейте колеги мисля да си взема а6 след 2014 та година. Въпроса ми е 2.0 тди проблемен двигател ли е мисля че 150 коня са малко за това купе. Понеже съм си харесал един екземпляр но е 2.0 тди 150 коня.Някой запознат да сподели мнение. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 За тази година няма такъв мотор, 2.0 дизел е 177 к.с. и не е проблемен, 3.0 е доста по-голямо дърво. Относно дали е малък или не е индивидуално за всеки и зависи от начин на шофиране и нагласа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FrostNixon Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Преди 2 часа, Бако Мецан написа: За тази година няма такъв мотор, 2.0 дизел е 177 к.с. и не е проблемен, 3.0 е доста по-голямо дърво. Относно дали е малък или не е индивидуално за всеки и зависи от начин на шофиране и нагласа. https://www.auto-data.net/bg/audi-a6-limousine-4g-c7-facelift-2014-2.0-tdi-ultra-150hp-s-tronic-20695 по показатели изглежда приличен, вярно не лети, ама пък щом е под 10 0-100 какво ще му е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 12 Март 2019 Доклад Share Публикувано 12 Март 2019 Направи по едно кръгче и с двата мотора и прецени , най вече от теб зависи ,Аз карам 3.0тди и не бих го заменил за 2.0тди , всеки си решава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gencho77 Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Задължително 3.0 тди. Карама такава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 13 Март 2019 Доклад Share Публикувано 13 Март 2019 Карах 4F 2.0 TDi на предно, ръчка 140 коня. Сега карам 4G 3.0 TDi 4x4 автомат, 245 коня. Карал съм и 170 коньовото 2.0 TDI в най-различни купета на VW както и на шкода супърб по-малко, но достатъчно. За мен лично двойката дизел е хубав, икономичен мотор. Дърпа си купето, ускорява нормално. На магистралата спокойно си държи 170 на темпомат. Обиколих Европа няколко пъти с тая кола (2ката) до Испания и Италия на среден разход 6 на табло. Един път до Хърватска с 4 човека и багаж на 6.4. Икономичен, евтин за поддръжка мотор, който върви прилично. По-нисък данък, по-евтини накладки, масло, дискове, части отпред за каквото се сетиш. Особено 170ката няма някакви кой знае какви скъпи ремонти. Недостатък е, че повечето купуват коли 2ра ръка такива и щом нямат пари за големия мотор са икономисвали и от екстри по модела. Т.е по базовички са и е по-трудно да намериш кола с хубави екстри, салон и тн. Тройката си е повече кола - върви повече, харчи повече, поддръжката е по-скъпа. Имаш си мощност и се местиш по-добре и при по-големи скорости. Колите са с повече екстри, задължително 4х4. За мен е било важно винаги човек да си вземе кола спрямо дохода. Както викат хамериканците, това, че може да си купиш едно нещо, не значи, че може да си го позволиш. Ако ще вземеш голям мотор както много цигани в тоя форум тип шпека и ко. и после ще се чудиш абе газ може ли да сложа, един термостат тука по-евтин и тн. по-хубаво си вземи малкия мотор, поддържай си го като хората и карай кола. Ако няма да те бутне да си поддържаш колата като хората, с оригинални части и не ти дреме колко оставяш на шела - взимай тройката и се кефи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване