Jump to content

Мнения за А4, Б6, 3,0 , 220кс


Recommended Posts

Здравейте колеги. Замислил съм се да сменям моята вечна 80, Б4 и съм се ориентирал към Ауди А4, Б6, комби, 3,0 литра, 220 к.с. Интересува ме каква е поддръжката на този двигател, претенциозен ли е и кои са му слабите места ? За какво трябва да се оглеждам при покупката на този автомобил ? Разбира се, мисля да слагам газ. Ще се радвам да споделите всякакви мнения свързани с модела. Пределите благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, tonydst said:

Здравейте колеги. Замислил съм се да сменям моята вечна 80, Б4 и съм се ориентирал към Ауди А4, Б6, комби, 3,0 литра, 220 к.с. Интересува ме каква е поддръжката на този двигател, претенциозен ли е и кои са му слабите места ? За какво трябва да се оглеждам при покупката на този автомобил ? Разбира се, мисля да слагам газ. Ще се радвам да споделите всякакви мнения свързани с модела. Пределите благодаря.

 

Ето, чети:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз я имам 3 години вече,внос е от швейцария и нямам никакви проблеми,карам с газ романо за 1800лв.И само съм обслужвал консумативи,който са по евтини от дизел,в момента я продавам ,защото ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога,изппащам ти да видиш истиска кола,а не кенефите по автокъщите.https://m.mobile.bg/details/11502626795448440

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Djib написа:

Колега аз я имам 3 години вече,внос е от швейцария и нямам никакви проблеми,карам с газ романо за 1800лв.И само съм обслужвал консумативи,който са по евтини от дизел,в момента я продавам ,защото ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога,изппащам ти да видиш истиска кола,а не кенефите по автокъщите.https://m.mobile.bg/details/11502626795448440

Благодаря за предложението, но си търся с ръчни скорости. Иначе аудинцето изглежда много добре.

На 3/15/2019 at 20:44, royce написа:

 

Ето, чети:

 

Мерси !

преди 17 минути, Djib написа:

Колега аз я имам 3 години вече,внос е от швейцария и нямам никакви проблеми,карам с газ романо за 1800лв.И само съм обслужвал консумативи,който са по евтини от дизел,в момента я продавам ,защото ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога,изппащам ти да видиш истиска кола,а не кенефите по автокъщите.https://m.mobile.bg/details/11502626795448440

Благодаря за предложението, но си търся с ръчни скорости. Иначе аудинцето изглежда много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@tonydst Аз направих тая грешка с ръчните скорости. Кутията е много къса.

 

1 hour ago, Djib said:

... защото ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога ...

 

А то щото тоя мотор и той е цвята и рози ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега този автомат няма нищо общо с мултитроника на предно където го монтират,тази кутия е типтроник и е безпроблемна и обслужването и е по евтино от ръчните скорости и караш 70 хиляди без проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@loshdancho Явно и моите представи нещо са изкривени ... :hilezh:

 

4 hours ago, Djib said:

Колега този автомат няма нищо общо с мултитроника на предно където го монтират,тази кутия е типтроник и е безпроблемна и обслужването и е по евтино от ръчните скорости и караш 70 хиляди без проблем.

 

Джипка, цените мисля са нещо от сорта на т'ва:

 

Обслужване ръчна скоростна кутия = смяна на масло - 200 ÷ 250 лв

Обслужване автоматична скоростна кутия = смяна на масло + филтър + масло преден диф + масло торсен - 650 ÷ 750 лв

 

Ремонт ръчна скоростна кутия = смяна на съединител + маховик - 1500 ÷ 1800 лв

Ремонт автоматична скоростна кутия = рециклиране на хидро + смяна на пакети + ново масло и филтър - 2500 ÷ 3500 лв

 

Нещо от тоя род са цените ... може и аз да бъркам ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/15/2019 at 18:52, tonydst написа:

Здравейте колеги. Замислил съм се да сменям моята вечна 80, Б4 и съм се ориентирал към Ауди А4, Б6, комби, 3,0 литра, 220 к.с. Интересува ме каква е поддръжката на този двигател, претенциозен ли е и кои са му слабите места ? За какво трябва да се оглеждам при покупката на този автомобил ? Разбира се, мисля да слагам газ. Ще се радвам да споделите всякакви мнения свързани с модела. Пределите благодаря.

 

Двигателя е много хубав, казвам го с респект, проектиран е през далечната 2000г., има много иновации в дизайна и отговаря на ЕВРО 4, а също е добре да се знае, че това е най-евтиният за обслужване V-6 на Ауди.

Дотук с хубавите новини! 

 

Ако си късмтелия по природа и досега си уцелвал поне една шестица от ТОТО-то, значи ще намериш кола с такъв двигател в добро състояние и ще му се радваш, и то много. Но реалността е такава, че кола с такъв двигател би следвало вече да е на доста години и съответно рядко се е била застоявала в гаража на някой немец/ австриец/ швейцарец/ италианец, без да навърта прилични километри на година, и то без никаква поддръжка, за което пък всъщност първият собственик е платил на Audi AG, една не малка сума пари.

 

Казано по разбираемо, намирането на технически запазен екземпляр е мисия, която ти решаваш дали ще поемеш за своя цел, или може би ще прецениш, че е по-добре някой детски мечти да не се сбъдват. 

 

Иновативен за времето си агрегат, който страда много от неправилен подбор на вискозитет на моторното масло, както и от липса на знания за техниката му. Придвижва много приятно купетата на А4 B6, А6 C5, А6 4F, където ако е оборудван с автоматични скорости върви страхотно и много приятно, като дори на предно с мултитроник е ефикасна комбинация, но с ръчните скорости е леко неудобен (върви точно толкова колкото и 1,8Т, с тази разлика че може да тегли каравана без да прегрява). Мотора разгръща плавно мощността си, разполага с постоянен въртящ момент и горивната му икономия е по-скоро на магистрален круизър. Конвертирането му към алтернативно гориво - втечнен петролен газ (LPG) или т.нар, "ГАЗ", не му се отразява добре. 

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Много благодаря за изчерпателното описание.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Nikosaul написа:

 

.. Конвертирането му към алтернативно гориво - втечнен петролен газ (LPG) или т.нар, "ГАЗ", не му се отразява добре. 

Единствено с това не съм съгласен, имам почти 90 000км каране само на газ без никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Nikosaul написа:

 

Двигателя е много хубав, казвам го с респект, проектиран е през далечната 2000г., има много иновации в дизайна и отговаря на ЕВРО 4, а също е добре да се знае, че това е най-евтиният за обслужване V-6 на Ауди.

Дотук с хубавите новини! 

 

Ако си късмтелия по природа и досега си уцелвал поне една шестица от ТОТО-то, значи ще намериш кола с такъв двигател в добро състояние и ще му се радваш, и то много. Но реалността е такава, че кола с такъв двигател би следвало вече да е на доста години и съответно рядко се е била застоявала в гаража на някой немец/ австриец/ швейцарец/ италианец, без да навърта прилични километри на година, и то без никаква поддръжка, за което пък всъщност първият собственик е платил на Audi AG, една не малка сума пари.

 

Казано по разбираемо, намирането на технически запазен екземпляр е мисия, която ти решаваш дали ще поемеш за своя цел, или може би ще прецениш, че е по-добре някой детски мечти да не се сбъдват. 

 

Иновативен за времето си агрегат, който страда много от неправилен подбор на вискозитет на моторното масло, както и от липса на знания за техниката му. Придвижва много приятно купетата на А4 B6, А6 C5, А6 4F, където ако е оборудван с автоматични скорости върви страхотно и много приятно, като дори на предно с мултитроник е ефикасна комбинация, но с ръчните скорости е леко неудобен (върви точно толкова колкото и 1,8Т, с тази разлика че може да тегли каравана без да прегрява). Мотора разгръща плавно мощността си, разполага с постоянен въртящ момент и горивната му икономия е по-скоро на магистрален круизър. Конвертирането му към алтернативно гориво - втечнен петролен газ (LPG) или т.нар, "ГАЗ", не му се отразява добре. 

Виждам, че сте запознат. А удобно ли е да споделите мнение относно 1,8 турбо, 190к.с, отново за Ауди Б6 ? Поддръжка, здравина и дали е ок на газ. Предварително благодаря.

Преди 8 часа, tonydst написа:

Много благодаря за изчерпателното описание.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок е на газ. Върви колкото 3.0, харчи доста по-малко. Разбира се е с турбина и мощността е в определен диапазон. Евтин за поддръжка. Проблема му е само късата скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/16/2019 at 8:52 PM, Djib said:

ще взема 3.2 fsi,аз карам само 6 цилидрови аудита и няма да се кача на дизел никога,изпращам ти да видиш

И аз така  www.mobile.bg/11552667193222473 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, royce said:

Сменя я с такава от 2.5 (+ заден диф), чипва мотора и си кара без проблем.

Доста дълга ще дойде от 2.5....а и намирането на такава кутия без луфтове ще е доста трудно.

Колкото до смяната - не е много по-трудоемко от смяна на съединител. 

Също имам наблюдения, че 3.0 няма проблем с газ.

При препродажба 1.8т ще има по-висока стойност.

Много пъти е писано - големите атмосферни мотори имат предимство при тръгване (което е за сметка и на разход) и до там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теория атмосферният мотор би следвало и да се износва значително по-малко при равни други условия.

Дали така е и на практика - не знам, но най-вероятно да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това ми е от поддръжката на колата за 3г. и половина. Общо взето освен две обслужвания на ангренаж, другите пари са дадени за болежки по самите B6, а не конкретно по 3.0.

Untitled.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.03.2019 г. at 8:11, nickgaidarov написа:

На теория атмосферният мотор би следвало и да се износва значително по-малко при равни други условия.

Дали така е и на практика - не знам, но най-вероятно да.

Практиката показва, че обикновено грешиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя атмосферен кашкавал още ли се коментира? Всички бягат от него, обикновено, който го продава е защото гори масло в прекомерни количества. Иначе в комбинация с автомат наистина е много приятен, но риска от това да се чудиш как да го върнеш от отвъдното не си струва според мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3.04.2019 г. at 8:54 AM, plamenkooo said:

Това ми е от поддръжката на колата за 3г. и половина. Общо взето освен две обслужвания на ангренаж, другите пари са дадени за болежки по самите B6, а не конкретно по 3.0.

Untitled.png

4фката добре ми се е вързала явно. При мен тотала е малко отгоре за 3 години... Ама 13 покупна и около 6-7 отгоре поддръжка.

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...