Станимир Вълков Публикувано 15 Март 2019 Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 Здравейте! Харесах си Ауди А6 3.0 quatro TDI 2006 година автоматик. Автомобила е с чип и е "докаран" до 280 коня, пробег 300 000 км. Търся най-обща информация за този вид автомобили, от какво страдат най- често, как са на пътя, разход и всяка полезна информация от "първа ръка" . Също така и съвети какво да гледам при огледа на автомобила, ще я пробвам- какво трябва да зная, как трябва да се държи скоростната кутия при нормална работа и при по- натоварен режим на работа, досега не съм карал автомобил с автоматична скоростна кутия. Някакви особености при автомобилите с чип- тунинг? Четох по разни форуми че обслужването на двигателя е "тежко"- особено при подмяна на веригите. При какъв пробег се подменят те? Четох и за проблеми с "маслени обтегачи"? При какъв пробег се обслужва скоростната кутия? Само маслото ли се подменя или има и друго? При какъв пробег се подменя съединителят? Какъв е звука на нормално работещ двигател? Предварително благодаря за информацията, в процеса на разговор може да изникнат и още въпроси ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 15 Март 2019 Доклад Share Публикувано 15 Март 2019 При повечето въпроси и Господ не може да ти отговори камо ли ние тука Това е все едно да знаеш кои дни в годината ще си болен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Преди 12 часа, Станимир Вълков написа: Какъв е звука на нормално работещ двигател? И аз искам да прочета описание на "нормално работещ двигател" ,,, V-образен дизелов с верижно задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Като запалиш на студено сутринта е ей така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 (Редактирано) Това са пълни глупости! Ти виждал ли си потдържана кола на истински 300 000? Или може би само такива,на които пише толкова и вече са рухнали? Редактирано 18 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 (Редактирано) поДДържана колега ! Редактирано 18 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 Поддръжката не включва вериги, скорости, дюзи. Хорат под това разбират, че са сменили масло и нещо което се е развалило. И НЕ разбират - превантивно сменени вериги, дюзи, клапи, егр, дпф, което теб те очаква. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Март 2019 Доклад Share Публикувано 16 Март 2019 къде е чипвана? Дай да я видим тук, ако е на обява. Може и да научиш някои неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 (Редактирано) Напълно съм съгласен,но за такава кола нито годините,нито километрите са чак толкова много.Познавам хора с такива,дето са на 400 и кой знае какво не са правили сериозно,да не говорим за реставрации.Аз лично още си спомням как ми обясняваха за предишната ми А6,че тоя тоя "душегуб" на незнайни километри няма да спре да се чупи.В началото и аз очаквах постоянно да ме остави някъде на пътя,но последните години вече бях сигурен,където и да тръгна.Аз лично и направих почти 100 000км за почти 7 години.За това време,освен нормалната поддръжка,съм сменил няколко носача. Редактирано 18 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Ако някой преди тях е реставрирал, няма и до 500К да правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Реставрацията на пробега изписан на километража също оказва влияние Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 (Редактирано) Точно това имам предвид и аз. 200-300 хил.км не са чак толкова много за тия коли при правилна поддръжка,но масово са с реставрирани километражи и оттам идват всички проблеми Редактирано 18 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 (Редактирано) Масовите проблеми идват при хора, които не знаят какво и как се обслужва на тия коли, съответно и цената му. Всяко нещо си има ресурс, вериги и обтегачи, дюзи, егр, клапи на колектори и т.н. Ама масово всеки се изхвърля без да си направи сметката и като дойде време за тия неща се почва: "Ауди какъв боклук е". Режат се Дпф-и, въпреки че проблема е някъде в периферията на мотора, спират се клапи, егр-и и става мазало. Ако някой не може да си ги позволи тия неща, то не трябва да притежава такава кола. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Редактирано 18 Март 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Не ти трябва такава кола на 300 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 По-важно е къде и как е карана - ако е 90% извън града е съвсем друго. Ресурсът на скъпите агрегати се увеличава силно. Градското съсипва страшно. А у нас се кара много градско. Ако и е сменяно навреме масло с истинско също е от значение. А като купих мойта от германия горивният филтър беше на 90к според писанията. Аз го сменям на 30-40. Масло са сменяли на 30. Дано е било читаво, че да изкарат веригите. Иначе са я карали извън града основно и си личи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Живота на веригите зависи от много неща - масло, стил на шофиране и т.н. Ако често регенерира ДПФ-а ще го разрежда с нафта и познай какво става с маслото и мазането им. Трябва много внимателно да се гледа такава кола и от човек, който е запознат с тия бангии. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станимир Вълков Публикувано 25 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 On 16.03.2019 г. at 11:34 PM, OvivO said: къде е чипвана? Дай да я видим тук, ако е на обява. Може и да научиш някои неща. В Испания. Нямам представа къде точно. Километрите са реални. Човека е единствен собственик. On 16.03.2019 г. at 7:13 PM, venko74 said: Това са пълни глупости! Ти виждал ли си потдържана кола на истински 300 000? Или може би само такива,на които пише толкова и вече са рухнали? Колата е в Испания,, ще я купувам от Сарагоса. Тук е трудно да излъжеш за километрите особено ако е купена в Испания. On 17.03.2019 г. at 8:19 PM, mshbul said: По-важно е къде и как е карана - ако е 90% извън града е съвсем друго. Ресурсът на скъпите агрегати се увеличава силно. Градското съсипва страшно. А у нас се кара много градско. Ако и е сменяно навреме масло с истинско също е от значение. А като купих мойта от германия горивният филтър беше на 90к според писанията. Аз го сменям на 30-40. Масло са сменяли на 30. Дано е било читаво, че да изкарат веригите. Иначе са я карали извън града основно и си личи. В Испания се кара много извънградско. Пътищата са добри, колите се поддържат главно в лицензирани сервизи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Станимир Вълков Публикувано 25 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 On 17.03.2019 г. at 7:06 AM, venko74 said: Напълно съм съгласен,но за такава кола нито годините,нито километрите са чак толкова много.Познавам хора с такива,дето са на 400 и кой знае какво не са правили сериозно,да не говорим за реставрации.Аз лично още си спомням как ми обясняваха за предишната ми А6,че тоя тоя "душегуб" на незнайни километри няма да спре да се чупи.В началото и аз очаквах постоянно да ме остави някъде на пътя,но последните години вече бях сигурен,където и да тръгна.Аз лично и направих почти 100 000км за почти 7 години.За това време,освен нормалната поддръжка,съм сменил няколко носача. И аз си мисля, че за такъв тип автомобил 300 хил. километра не би трябвало да са проблем. Все пак като нова е струвала 60 хил. евро. Предполагам че е поддържана както трябва. Външно и вътрешно е като нова. Все още нямам време да отида да я видя и покарам. Изглежда впечатляващо. On 17.03.2019 г. at 7:08 PM, DJANO said: Масовите проблеми идват при хора, които не знаят какво и как се обслужва на тия коли, съответно и цената му. Всяко нещо си има ресурс, вериги и обтегачи, дюзи, егр, клапи на колектори и т.н. Ама масово всеки се изхвърля без да си направи сметката и като дойде време за тия неща се почва: "Ауди какъв боклук е". Режат се Дпф-и, въпреки че проблема е някъде в периферията на мотора, спират се клапи, егр-и и става мазало. Ако някой не може да си ги позволи тия неща, то не трябва да притежава такава кола. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Така е. Всяко едно нещо при правилна употреба и поддръжка може да изкара дълго време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 То затова става дума. Не че са чупливи толкова, а след 200х започват скъпите ремонти, които трябва да направиш. Ако е карана с хубаво масло и извънградско, сменяно е нещо като се наложи, може и до 300х да не дойдат скъпите ремонти. Макар, че поне дюзи едва ли да не пропикаят преди 300. Тук проблемите изобщо не са компресия като износване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 (Редактирано) 1 hour ago, Станимир Вълков said: ... Тук е трудно да излъжеш за километрите особено ако е купена в Испания. ... Защо? Да не би да нямате Интернет в Испания, че да няма от къде да се поръча кабел за връщане на километри за 50 евро или кабел за спиране на отчитането на изминатите километри за 150 евро? Редактирано 25 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 При всяко положение, ще има сериозни ремонти при този пробег. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване