Jump to content

Обща информация за AUDI A6 3.0 TDI quatro automat 2006 г.


Recommended Posts

 Здравейте!

Харесах си Ауди А6 3.0 quatro TDI  2006 година автоматик. Автомобила е с чип и е "докаран" до 280 коня, пробег 300 000 км. Търся най-обща информация за този вид автомобили, от какво страдат най- често, как са на пътя, разход и всяка полезна информация от "първа ръка" . Също така и съвети какво да гледам при огледа на автомобила, ще я пробвам- какво трябва да зная, как трябва да се държи скоростната кутия при нормална работа и при по- натоварен режим на работа, досега не съм карал автомобил с автоматична скоростна кутия.

Някакви особености при автомобилите с чип- тунинг? 

Четох по разни форуми че обслужването на двигателя е "тежко"- особено при подмяна на веригите. При какъв пробег се подменят те? Четох и за проблеми с "маслени обтегачи"?

При какъв пробег се обслужва скоростната кутия? Само маслото ли се подменя или има и друго?

При какъв пробег се подменя съединителят?

Какъв е звука на нормално работещ двигател?

Предварително благодаря за информацията, в процеса на разговор може да изникнат и още въпроси :steinigung:!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Станимир Вълков написа:

 Какъв е звука на нормално работещ двигател?

 

И аз искам да прочета описание на "нормално работещ двигател" ,,, V-образен дизелов с верижно задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са пълни глупости! Ти виждал ли си потдържана кола на истински 300 000? Или може би само такива,на които пише толкова и вече са рухнали?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката не включва вериги, скорости, дюзи.

Хорат под това разбират, че са сменили масло и нещо което се е развалило.

 

И НЕ разбират - превантивно сменени вериги, дюзи, клапи, егр, дпф, което теб те очаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Напълно съм съгласен,но за такава кола нито годините,нито километрите са чак толкова много.Познавам хора с такива,дето са на 400 и кой знае какво не са правили сериозно,да не говорим за реставрации.Аз лично още си спомням как ми обясняваха за предишната ми А6,че тоя тоя "душегуб" на незнайни километри няма да спре да се чупи.В началото и аз очаквах постоянно да ме остави някъде на пътя,но последните години вече бях сигурен,където и да тръгна.Аз лично и направих почти 100 000км за почти 7 години.За това време,освен нормалната поддръжка,съм сменил няколко носача.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имам предвид и аз. 200-300 хил.км не са чак толкова много за тия коли при правилна поддръжка,но масово са с реставрирани километражи и оттам идват всички проблеми :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масовите проблеми идват при хора, които не знаят какво и как се обслужва на тия коли, съответно и цената му. Всяко нещо си има ресурс, вериги и обтегачи, дюзи, егр, клапи на колектори и т.н. Ама масово всеки се изхвърля без да си направи сметката и като дойде време за тия неща се почва: "Ауди какъв боклук е". Режат се Дпф-и, въпреки че проблема е някъде в периферията на мотора, спират се клапи, егр-и и става мазало. Ако някой не може да си ги позволи тия неща, то не трябва да притежава такава кола.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-важно е къде и как е карана - ако е 90% извън града е съвсем друго. Ресурсът на скъпите агрегати се увеличава силно.

Градското съсипва страшно. А у нас се кара много градско.

 

Ако и е сменяно навреме масло с истинско също е от значение. А като купих мойта от германия горивният филтър беше на 90к според писанията. Аз го сменям на 30-40. Масло са сменяли на 30. Дано е било читаво, че да изкарат веригите. Иначе са я карали извън града основно и си личи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живота на веригите зависи от много неща - масло, стил на шофиране и т.н. Ако често регенерира ДПФ-а ще го разрежда с нафта и познай какво става с маслото и мазането им. Трябва много внимателно да се гледа такава кола и от човек, който е запознат с тия бангии.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 16.03.2019 г. at 11:34 PM, OvivO said:

къде е чипвана? Дай да я видим тук, ако е на обява. Може и да научиш някои неща.

В Испания. Нямам представа къде точно. Километрите са реални. Човека е единствен собственик. 

On 16.03.2019 г. at 7:13 PM, venko74 said:

Това са пълни глупости! Ти виждал ли си потдържана кола на истински 300 000? Или може би само такива,на които пише толкова и вече са рухнали?

Колата е в Испания,, ще я купувам от Сарагоса. Тук е трудно да излъжеш за километрите особено ако е купена в Испания. 

On 17.03.2019 г. at 8:19 PM, mshbul said:

По-важно е къде и как е карана - ако е 90% извън града е съвсем друго. Ресурсът на скъпите агрегати се увеличава силно.

Градското съсипва страшно. А у нас се кара много градско.

 

Ако и е сменяно навреме масло с истинско също е от значение. А като купих мойта от германия горивният филтър беше на 90к според писанията. Аз го сменям на 30-40. Масло са сменяли на 30. Дано е било читаво, че да изкарат веригите. Иначе са я карали извън града основно и си личи.

В Испания се кара много извънградско. Пътищата са добри, колите се поддържат главно в лицензирани сервизи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 17.03.2019 г. at 7:06 AM, venko74 said:

 

Напълно съм съгласен,но за такава кола нито годините,нито километрите са чак толкова много.Познавам хора с такива,дето са на 400 и кой знае какво не са правили сериозно,да не говорим за реставрации.Аз лично още си спомням как ми обясняваха за предишната ми А6,че тоя тоя "душегуб" на незнайни километри няма да спре да се чупи.В началото и аз очаквах постоянно да ме остави някъде на пътя,но последните години вече бях сигурен,където и да тръгна.Аз лично и направих почти 100 000км за почти 7 години.За това време,освен нормалната поддръжка,съм сменил няколко носача.

И аз си мисля, че за такъв тип автомобил 300 хил. километра не би трябвало да са проблем. Все пак като нова е струвала 60 хил. евро. Предполагам че е поддържана както трябва. Външно и вътрешно е като нова. Все още нямам време да отида да я видя и покарам. Изглежда впечатляващо. 

On 17.03.2019 г. at 7:08 PM, DJANO said:

Масовите проблеми идват при хора, които не знаят какво и как се обслужва на тия коли, съответно и цената му. Всяко нещо си има ресурс, вериги и обтегачи, дюзи, егр, клапи на колектори и т.н. Ама масово всеки се изхвърля без да си направи сметката и като дойде време за тия неща се почва: "Ауди какъв боклук е". Режат се Дпф-и, въпреки че проблема е някъде в периферията на мотора, спират се клапи, егр-и и става мазало. Ако някой не може да си ги позволи тия неща, то не трябва да притежава такава кола.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Така е. Всяко едно нещо при правилна употреба и поддръжка може да изкара дълго време. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То затова става дума. Не че са чупливи толкова, а след 200х започват скъпите ремонти, които трябва да направиш.

Ако е карана с хубаво масло и извънградско, сменяно е нещо като се наложи, може и до 300х да не дойдат скъпите ремонти. Макар, че поне дюзи едва ли да не пропикаят преди 300.

 

Тук проблемите изобщо не са компресия като износване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Станимир Вълков said:

... Тук е трудно да излъжеш за километрите особено ако е купена в Испания. 

...

 

Защо? Да не би да нямате Интернет в Испания, че да няма от къде да се поръча кабел за връщане на километри за 50 евро или кабел за спиране на отчитането на изминатите километри за 150 евро?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...