Jump to content

Потънала опора за крика - проблем


Nikola_RS

Recommended Posts

Здравейте колеги,днес докато сменях зимните джанти с лятните ми потъна навътре предната опора за крика от лявата (шофьорска) страна.Не е изцяло хлътнала навътре ,но има изместване.Използвах оригиналния крик и се чу пукане,при което забелязах проблема.Крикът беше точно в улея,няма как да е заради него.Нали уж трябва там да е най-здравото място на прага,още недоумявам как се случи.Сблъсквал ли се е някой сподобен проблем и как се процедира от тук натакък,сваля ли се пласмасата върху опората и как? Отдолу ламарина ли е,съответно тенекеджия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има една пласмата, върху която реално ляга крика и тя разпределя тежестта. Ако си сложил крика точно в улея на пластмасата, значи е имало да става...

Пластмасата е на щипки и се сваля, вижте какво се случва отдолу под нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сподели накратко какво се оказа, така ако някой друг има същият проблем ще може да има някаква насока за разрешаването му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти да си купиш хидравличен крик и стойки ~ 70 лв в зависимост колко стойки ще ти трябват ако сам си сменяш гумите. Падала ми е кола заради фабричен крик и не е добре. Отделно че с крик тип крокодил може да вдигнеш колата от магарето.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя фабричен крик ми пукна бетонната плоча в гаража по време на последната смяна на гумите. Концентрира огромна тежест на много малка площ. И аз мисля да взема хидравличен като тези на механиците. Но защо ми са и стойки? Самия крик не може ли да държи колата докато сменя гумата?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уверявам ви че проблемът не е в крика,просто тези автомобили не са вече първа младост,с какъвто и крик да я вдигате при наличието на ръжда няма да е ок за колата,по-скоро ще се ориентирам към по -нова кола,отколкото към нов крик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чак толкова кекав оригиналния крик, аз на такъв съм си сменял предните амортисьори. Странното е как се е образувала ръждата, явно е влизало нещо под пластмасовата подпора или се е нарушило защитното покритие от удар или нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И то какво се указва ?

Фабричен крик не върши работа.Ще се пукне бетона .:steinigung:

Казано от инжинери дето не могат да си сменят  гумите пред блока.:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
преди 21 минути, mili 75 написа:

Не е чак толкова кекав оригиналния крик, аз на такъв съм си сменял предните амортисьори. Странното е как се е образувала ръждата, явно е влизало нещо под пластмасовата подпора или се е нарушило защитното покритие от удар или нещо друго.

Влагата влиза под пласмасовата опора,колата е гаражна и бавно съхне,явно това е проблемът,никой не е застрахован,иначе удари никога не съм имал- първи и единствен все още собственик съм,отдолу не е кука а е една т-образна ламарина която завършва  в горната страна и опира в горния ръб на прага,повярвайте,никак не е супер здрава.

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер, браво. Това, че е от ден първи в теб и се случва това с крика не говори никак добре за Ауди.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така 145000 лв, мислех че тези коли са доста по евтини били.

Явно си единствения във форума на реален пробег.

Стойки е добре да слагаш винаги, все пак всеки крик може да изпусне.

Ако си вземеш хидравличен тип крокодил ще имаш още повече проблеми с бетона, понеже колелцата са тънки, но както казах може да вдигаш колата от магарето по 2 гуми едновременно. Нищо не прече под крика да сложиш някакво желязо, за да не се рони настилката.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, zafirovp написа:

Как така 145000 лв, мислех че тези коли са доста по евтини били.

Явно си единствения във форума на реален пробег.

Стойки е добре да слагаш винаги, все пак всеки крик може да изпусне.

Ако си вземеш хидравличен тип крокодил ще имаш още повече проблеми с бетона, понеже колелцата са тънки, но както казах може да вдигаш колата от магарето по 2 гуми едновременно. Нищо не прече под крика да сложиш някакво желязо, за да не се рони настилката.

Sent from my iPhone using Tapatalk

307 К реални километри....и всичките съм си ги навартял сам,все още нямам никакви проблеми с дюзи,вихрови клапи или вериги,само един дросел съм сменял и то точно като навъртя 300 000 км,но не е болка за умиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Nikola_RS написа:

307 К реални километри....и всичките съм си ги навартял сам,все още нямам никакви проблеми с дюзи,вихрови клапи или вериги,само един дросел съм сменял и то точно като навъртя 300 000 км,но не е болка за умиране.

Това е,защото повечето хора си мислят,че проблемите на тия коли почват на 200 000,но реално никога не са виждали кола на толкова,щото са купили техните по на 180 на километраж,а реално са поне на двойно по толкова :hilezh:

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...