Nikola_RS Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Здравейте колеги,днес докато сменях зимните джанти с лятните ми потъна навътре предната опора за крика от лявата (шофьорска) страна.Не е изцяло хлътнала навътре ,но има изместване.Използвах оригиналния крик и се чу пукане,при което забелязах проблема.Крикът беше точно в улея,няма как да е заради него.Нали уж трябва там да е най-здравото място на прага,още недоумявам как се случи.Сблъсквал ли се е някой сподобен проблем и как се процедира от тук натакък,сваля ли се пласмасата върху опората и как? Отдолу ламарина ли е,съответно тенекеджия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 има една пласмата, върху която реално ляга крика и тя разпределя тежестта. Ако си сложил крика точно в улея на пластмасата, значи е имало да става... Пластмасата е на щипки и се сваля, вижте какво се случва отдолу под нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 17 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 да,точно на пласмасата сложих крика,той ляга в полукръг и няма как да се обърка,как се маха тази пласмаса точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Март 2019 Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 нарича се РЪЖДА проблемчето, лекувай го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 17 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2019 Легнах отдолу няма никаква ръжда,ще видя като сваля пласмасата какво е положението под нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 18 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Проблемът е решен,темата е за закриване! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Колега сподели накратко какво се оказа, така ако някой друг има същият проблем ще може да има някаква насока за разрешаването му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 18 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 (Редактирано) Оказа се ръжда и се оправи с няколко точкови заварки,за щастие го хванахме навреме. Редактирано 18 Март 2019 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoyanev Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Супер, че ще успели да решите проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Препоръчвам ти да си купиш хидравличен крик и стойки ~ 70 лв в зависимост колко стойки ще ти трябват ако сам си сменяш гумите. Падала ми е кола заради фабричен крик и не е добре. Отделно че с крик тип крокодил може да вдигнеш колата от магарето. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 (Редактирано) Моя фабричен крик ми пукна бетонната плоча в гаража по време на последната смяна на гумите. Концентрира огромна тежест на много малка площ. И аз мисля да взема хидравличен като тези на механиците. Но защо ми са и стойки? Самия крик не може ли да държи колата докато сменя гумата? Редактирано 18 Март 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 19 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Уверявам ви че проблемът не е в крика,просто тези автомобили не са вече първа младост,с какъвто и крик да я вдигате при наличието на ръжда няма да е ок за колата,по-скоро ще се ориентирам към по -нова кола,отколкото към нов крик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Не е чак толкова кекав оригиналния крик, аз на такъв съм си сменял предните амортисьори. Странното е как се е образувала ръждата, явно е влизало нещо под пластмасовата подпора или се е нарушило защитното покритие от удар или нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 И то какво се указва ? Фабричен крик не върши работа.Ще се пукне бетона . Казано от инжинери дето не могат да си сменят гумите пред блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Защо да сменям гуми на студа след като имам подземен двоен гараж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 под тази пластмаса за крика, има ламарина, която обаче е куха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 19 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 (Редактирано) преди 21 минути, mili 75 написа: Не е чак толкова кекав оригиналния крик, аз на такъв съм си сменял предните амортисьори. Странното е как се е образувала ръждата, явно е влизало нещо под пластмасовата подпора или се е нарушило защитното покритие от удар или нещо друго. Влагата влиза под пласмасовата опора,колата е гаражна и бавно съхне,явно това е проблемът,никой не е застрахован,иначе удари никога не съм имал- първи и единствен все още собственик съм,отдолу не е кука а е една т-образна ламарина която завършва в горната страна и опира в горния ръб на прага,повярвайте,никак не е супер здрава. Редактирано 19 Март 2019 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 @Nikola_RS: изкарал си я от магазина ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 19 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 (Редактирано) да,от Порше София Запад,през далечната 2007-а,за скромните 145 к с някои екстри Редактирано 19 Март 2019 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 (Редактирано) супер, браво. Това, че е от ден първи в теб и се случва това с крика не говори никак добре за Ауди. Редактирано 19 Март 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Как така 145000 лв, мислех че тези коли са доста по евтини били. Явно си единствения във форума на реален пробег. Стойки е добре да слагаш винаги, все пак всеки крик може да изпусне. Ако си вземеш хидравличен тип крокодил ще имаш още повече проблеми с бетона, понеже колелцата са тънки, но както казах може да вдигаш колата от магарето по 2 гуми едновременно. Нищо не прече под крика да сложиш някакво желязо, за да не се рони настилката. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 приятел 2009 си взе чисто нов 4f 3.0 дизел и с огромна отстъпка и много екстри му излезе 135 000 и беше супер щастлив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 19 Март 2019 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Преди 5 часа, zafirovp написа: Как така 145000 лв, мислех че тези коли са доста по евтини били. Явно си единствения във форума на реален пробег. Стойки е добре да слагаш винаги, все пак всеки крик може да изпусне. Ако си вземеш хидравличен тип крокодил ще имаш още повече проблеми с бетона, понеже колелцата са тънки, но както казах може да вдигаш колата от магарето по 2 гуми едновременно. Нищо не прече под крика да сложиш някакво желязо, за да не се рони настилката. Sent from my iPhone using Tapatalk 307 К реални километри....и всичките съм си ги навартял сам,все още нямам никакви проблеми с дюзи,вихрови клапи или вериги,само един дросел съм сменял и то точно като навъртя 300 000 км,но не е болка за умиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 Това е добре, че не са се обадили още, но едва ли да нямат никакви проблеми. На колко си сменял маслото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 19 Март 2019 Доклад Share Публикувано 19 Март 2019 (Редактирано) Преди 1 час, Nikola_RS написа: 307 К реални километри....и всичките съм си ги навартял сам,все още нямам никакви проблеми с дюзи,вихрови клапи или вериги,само един дросел съм сменял и то точно като навъртя 300 000 км,но не е болка за умиране. Това е,защото повечето хора си мислят,че проблемите на тия коли почват на 200 000,но реално никога не са виждали кола на толкова,щото са купили техните по на 180 на километраж,а реално са поне на двойно по толкова Редактирано 19 Март 2019 от venko74 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване