Jump to content

Връщане на премахнат дпф 2.0 тди 143


radich

Recommended Posts

Здравейте,

От няколко месеца съм собственик на Ауди а4 б8 2.0 тди 143 2008г.Купих я без дпф и ужким със софтуерно затворен егр.Казвам уж защото не съм проверявал дали е така а дпф-а виждам че го няма.На мястото му има тръба.Та тъй като живея в чужбина и от началото на 2019г има нови норми за минаване на преглед колата няма да издържи прегледа и ме интересува каква е пруцедурата да си сложа дпф-а обратно.Разбира се ще е нов но ме интересува достатъчно ли е да се монтира само или трябва специалист с компютър след монтажа?.Трябва да мина прегледа след 8 месеца но реших да се подготвя от рано с информация по процедурата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей ,ако греша нека някой по компетентни ме поправи.

Мисля че след монтирането на физическото тяло ДПФ ,можеш да скокнеш до официалното представителство с молба за ъпдейт на софтуера,така всичко би било наред.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Мисля че от 2019 са оборудвани с други по прецизни машини за газовете по нови изисквания но не съм в час за какво точно иде реч.Само на думи за сега казват че се разбира веднага ако го няма ДПФ-а или егр-а е все затворен.Ще разбера с точност след няколко месеца че не смятам да правя нищо преди да мина и да ме върнат (ако ме върнат).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако седи катализатора на място може и да минеш без ЕГР, но ако всичко е махнато от колата ще мирише яко и ще те усетят, че няма филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 3/26/2019 at 5:52 PM, radich said:

Мисля че от 2019 са оборудвани с други по прецизни машини за газовете по нови изисквания но не съм в час за какво точно иде реч.Само на думи за сега казват че се разбира веднага ако го няма ДПФ-а или егр-а е все затворен.Ще разбера с точност след няколко месеца че не смятам да правя нищо преди да мина и да ме върнат (ако ме върнат).

Колега за ЕГР не мога да коментирам, но аз минавах/в БГ/ 4 годин преглед без ДПФ и катализатор. Зависи все пак в какво състояние е мотора на колата. Моя не дими не пуши пир нормални обороти, но след премахването на ДПФ-а и катализатора/моя грешка, че пропуснах да кажа да не го махат/ не се стои края нея докато е студен двигателя,защото мирише доста осезателно и задушливо и без да им дим. Так че миналато година ретрофитнах ДПФ, който намерих от доставчик от Германия. Оригиалниге са по 2000 евро, този ми излезе за 400 с доставката. Сега има разлика /оставих само катализатора/ и вече око колата се диша по-спокойно, но разбира се няма как да искаме същото качество на очистка при 5 пъти по-ниска цена. Пак си миреше но е значително по-малко и почти не се усеща, освен ако се навреш до ауспуха. Преглед минавам без забележки. Всъщност малко миналата година бързаха и въобще не пуснаха газанлизатор, но тази година всички екстри и е ок отвсякъде.

Ето сайта на производителя:

www.rema-parts.de

Разбира се за да не пипаш компа, трябва да намариш къде да изкормят ДПФ-а. Но ако имаш вариант за сервиз, където да го чистиш при нужда най-добре си го остави за да си е всичко наред и виж при някой чип тунер да ти върне настройтките за автоматична очистка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...