Jump to content

Audi Q5 2.0 TDI 2009+/2.0 TFSI 2012+


Recommended Posts

Здравейте, една от посочените по-горе явно ще е, като се спра на конкретни коли, може би ще ви помоля за мнение, но в момента ме интересува следното: при фейлифтов 2.0 TFSI, произведен 07.2012, пише че мотора е 155 KW/210 hp, исках да ви попитам при този мотор харча на масло сега оправен ли е или си е наличен? При 225 коньовия ли със сигурност може да се твърди, че няма харч (тука пак да уточня, да не скочи някой философ, че всички харчат, имам предвид големия харч). Със сигурност колата е фейслифтова, пише си, че е модел 2013, но двигателя е стария, поне като параметри. Конкретно кода на този който гледам е CPMA ("ROK").

Благодаря!

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Доколкото разбрах проблемът с харча на масло при 2.0 tfsi го има до 2015 год, та шансовете за този мотор намаляват. В момента гледам тази: https://www.mobile.bg/21551455064135795

Някакви мнения за автокъщата и за колата? Голяма ли е драмата със поставянето на темпомат и някой ако има представа колко ще струва?   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много екстри ...нетипично за бял автомобил.

Опцията 4F2 е голямо удобство ... Но е доста чуплива така да се каже.

Най-голямо внимание към скоростната кутия (dual clutch gearbox) и опция за някакъв гаранционен пробег. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами разбрах, че кутията трябва да се тества на загряла кола, поне за момента да се разбере дали има проблеми, иначе утехата ми е, че Мишо е тука :) 

Другото на радара ми е - https://www.mobile.bg/21550435393978211 но там има някаква врътка сякаш, още като излезе обявата се обадих, обещаха ми ВИН, после след 2-3 дена казаха, че са я пуснали на лизинг и не се продава, а гледам, че обявата си седи, даже й коригират цената, иначе на снимки много ме кефи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Най-накрая си намерих каквото търсих. Може ли да кажете какво освен масло + филтри, масло скорости, дифове и раздатка трябва да се обслужи? Колата е като нова, проверихме я в Порше, някакви биалетки и тампони излязоха за смяна (което не е мн сигурно като ги знам как ги пишат), ето и няколко снимчици.

21555267049088846_53-ConvertImage.jpg

21555267049088846_Bh-ConvertImage.jpg

 

21555267049088846_6A-ConvertImage.jpg

Редактирано от mhi406vt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя продавач беше обсъждан тук преди време, но не помня какво беше мнението. Пред тая врата много Аудита са снимани да знаеш.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е много ясно, че знам какво се продава, обявата е от мобилето, умишлено не съм пуснал линк, аз съм ходил на място, карал съм я колата, проверена е в Порше Пловдив както вече казах, капарирах я, тия дни отивам да я взема и да я докарам тука. Излишно е да казвам, че то си е на късмет, но всичко приключи вече. От задължителните за мен екстри няма само парктроник, но разбрах от Райно, че не е драма, и веднага ще сложа преден и заден. Проверил съм и историята през Евгени тука от форума, вс изглежда наред за сега, ще видим :). Ще споделя след време избора си, защото не вярвах, че ще се реша да купя от автокъща, но ето, случи се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувал съм кола от тези хора , та може да се каже че се познаваме. Останах с добри впечетления. 

Нямаше селски номера , колите които продават са ОК ,,,,,, държат високи цени но въпрос на разбиране. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, изглежда много добре!

Щом има история виж дали е сменян ангренаж и кога, дават го 180хил км, но също така 7-8 години му е максимумът без значение километрите. С него водна помпа, термостат /може и двата/, пистов ремък и всички обтегачи и ролки. Тампони носачи е нормално, гумата старее и може да тропа и люлее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Записвам си към обслужването какво още трябва.

Иначе за хората от автокъщата едвам се сдържам да не изпиша  много хубави неща, но ще задържа още малко, да не вземе да ми се счупи с-троника докато дойда до София. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/20/2019 at 9:51 PM, Jass said:

но също така 7-8 години му е максимумът без значение километрите.

Къде може да се види официално тази препоръка, конкретно за 2.0Д ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено в книжката която е в колата и има стикер с номера на шасито и екстрите на втора страница. Всичко друго е противоречива информация.

 

s-l640.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го смених на 7г и половина на 115хил км като определено си беше за смяна. Ремъкът старее и му личи, който е виждал как е нацепен ще се сети за какво говоря.

Питаш в ауди и ти казват 180хил км. Който иска може да пробва да видим колко години ще изкара без да направи километрите. Но ако се скъса преди това - ауди няма да поемат ремонта :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 години е препоръката, която се среща. В моята книжка обаче не пише нищо.

Преди време взехме автомобил, обслужван при официален дилър със сменен ремък точно на 10г.

Поради това, че колата беше на 80к км във ФВ центъра бяха сменили само ремък, без ролки :)

Затова питам - има ли някъде нещо официално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам спомен, че за 2.0TDI 177HP (CFGC) в книжката пишеше 210хил, км или 5 години, което настъпи първо... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, тея работи не ги пише в "книжките"

За тая работа си има ЕЛСА. Там всичко е написано както си трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, днес си взех колата, ще започна с хубавите неща - супер стегната е, с-лайн седалките са много удобни, вътре е изключително запазена, буквално като нова е, единствено тази сивата метална лайсна в средната конзола има няколко следи от все едно някой пирон се е опитвал да забива (това между другото на много коли съм го виждал, не знам дали от изтърване на някакви предмети се получава), както и да е, минах по паветата на бул. Гоце Делчев, единственото нещо дето се чува е тракането на тавана (описано по-долу).

Проблеми - като влязох в София, от 2 на 1 започна полюляване, та така, във филма съм вече, ще видим какво ще се окаже, добре, че все още поддържам прекрасни отношения с Мишо, та ще го чакам да си дойде и да я оправи. Второто нещо, което ме дразни е, че има едно леко дрънчене от панорамния покрив, все едно метални пластини се удрят, сякаш някакви болтове не са затегнати, чува се при затворен таван (много леко), и малко по-силно когато е повдигната задната част - при отворен таван го няма. Ще видя дали има нещо за затягане.

Ми това е, въпреки двете бози като цяло колата мн ме кефи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да те успокоя 90 процента от Ку5 нов внос от Италия, Германия и Швейцария са с тръгнали S-tronic кутии - следва ремонт, така че като си избираш такъв екземпляр гледай да е бъкан с екстри, възможно най-запазен и на малко километри до колкото е възможно - 250 000 километра е таван за S-tronic - следва смяна на съединители, ремонтен комплект мехатроник и евентуално маховик всичко това със смяна на маслото на кутията и първоначалното обслужване - знам каква е цената - доста неприятна.... За панорамния таван е писано в една друга тема обслужване в Порше искат 80 лева за него, за други сервизи цената била 280 лева :D

Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе като отпусна спирачката си тръгва без да се замисля, дори на баир (на Симеоновско посока околовръстния например), няма някакви приплъзвания или нещо друго, то ясно, че ще се прави каквото и да е, Мишо каза, че може да е само адаптация, но като има развитие ще споделя. Относно покрива не знам дали моят проблем е същият, там хората говорят за скърцане, а при мен си е тракане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...