Jump to content

кормилна рейка - оригинален номер


slona

Recommended Posts

Здравейте,

кормилната рейка монтирана на мотор ABK audi coupe 1993 г е с оригинален номер: 8А1 422 065 #......След цифрата 65 има вероятно още един знак  "#" = "L", "А" или "D" вероятно, или просто няма нищо - на това място на табелката има нит, който с годините малко е корозирал и не се чете ясно.

Сдобих се с рейка 2-ра употреба свалена от същия мотор, но с различен оригинален номер: 893 422 065К.

Забелязах в каталог, че след цифрата 65 накрая има поне 6-7 различни вариации - J, A, D , E, X, K, B.

Според един онлайн магазин 893 422 065К e взаимозаменяема с 8А1 422 065.

Маркучите имат подобни вариации накрая в името - А, B, AB,...  и съм забелязал, че това е свързано с формата на металната извивка на тръбичката която завършва в "банджо" болта(за захващане към рейката).

Какво означават тогава тези финални букви в номера на рейката?

Едва ли е само, че е предназначена за 4, 5, 6 цилиндрови мотори, както и ляв/десен волан?

 

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ОК esox hunter,

и моята е такава, само за буквата "А" накрая не бях много сигурен.

Въпросът е дали 893 422 065К е същата като нея?

Ако може да качиш само една снимка - "панорамна", на която да се вижда разположението на двата входа за маркучите(така както е на колата сервоуправлението на спирачката ми пречи да ги видя как са).

Рейката сам ли си я смени, или в сервиз(ако е в сервиз и е читав, може да го споменеш), после необходим ли е реглаж?

Разликите в разновидностите рейки може да са от размери, или разположение на входове за маркучи, което не ми се вярва немците да са толкова прости да наливат излишни пари за разработки и производство на рейки с разлики, които да се монтират на един исъщ модел кола.По-скоро буквите в края може би указват предназначение за различни мотори, държави и т.н.  

Редактирано от slona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята пък е с номер 893 422 105 С - купих я от Audi B4 ABT не съм имал проблеми при монтажа в Купе-то.

22 (16).jpg

Редактирано от caro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, slona написа:

 

Въпросът е дали 893 422 065К е същата като нея?

Ако може да качиш само една снимка - "панорамна", на която да се вижда разположението на двата входа за маркучите(така както е на колата сервоуправлението на спирачката ми пречи да ги видя как са).

Рейката сам ли си я смени, или в сервиз(ако е в сервиз и е читав, може да го споменеш), после необходим ли е реглаж?

13646_1395916888_20_13646.jpg

13704_1395916904_426_13704.jpg

14022_1395916969_53_14022.jpg

13871_1395916952_297_13871.jpg


Тази с "К" би трябвало да може да стане и да е същата, поне така са ми казвали. 
Влади ми сменя рейката и той, ще ти обясни подробно пратих ти на ЛС. Голям зор по скоро той де видяхме с хидравличния маркуч, че смених и него и имаше малко по различна огъвка, но Влади е пич и успя да го монтира. Вече 3 г никакви грижи.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...