Jump to content

Проблем със запалване


danni95

Recommended Posts

Здравейте , наскоро си взех ауди а6 2007 авант и днес след работа се опитах да запаля ми изписва следния проблем  parking brake malfunction и 

Brake fault, drive carefully to nearest workshop? и само се мъчи да завърти двигателя но не пали включвах изключвах ръчната но нищо се продължаваше да се мъчи да запали но не става след това изкарах клемите на акумулатора за 2-3 минути и запали без никакви проблеми на какво може да се дължи това някакви идеи ?

колата е audi a6 2.7 avant 2007 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На проблем в ръчната.

Има теми за това, изчети ги и оправяй. Ако не - отивай, където знаят какво е.

 

Аз пробвам първо стъпка 1 и ако не се справя отивам на 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , потърсих преди това но единствено намерих 1 тема със сходния проблем да не пали и се оказа във нея заради допълнителен имобилайзер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не прави това с клемите. 

 

На тия ръчни им се прекъсват кабелите малко преди буксата и се късат. Отделно моторчетата се пълнят с боклук и горят. На фейслифта е направено много по-кадърно, но идиотите са сменили изхода на моторчето и не стават. Иди да ти видят кабелите първо или ги прегледай сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нелепо е но е от имобилайзера на колата. Имаш ли сива висулка на ключовете ? Ако да, вкарваш ключа, на контакт, цъкаш 3 пъти копчето.

Тази зима ми се случи на летище софия - нямаше ме 10 дена и колата е "забравила" имобилайзера си и имах 3 часа мъки(мислех че ми е паднал акумулатора) и се оказа това. 

пп. Имах абсолютно същите грешки, колата е същата, само дето не е авант :D 

Редактирано от Satori
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://ibb.co/gyDQ0TG това са ми ключовете кое копче се цъка ? сега пак стана същото  няколко пъти заключих и отключих колата та запали след 10 минути пробване..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нямам такова.Но този проблем взе да зачестява и незнам на какво се дължи , а наблизо нямам ауди сервиз да и направят диагностика че съм във едно малко градче във Англия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България е масова практика крадците на коли..пардон застрахователите да искат да си сложиш в съмнителен сервиз имобилайзер. Ако нямаш такова нещо изобщо игнорирай горните акъли. Вижте моторчето както ти казах, затлачва се и блокира. Като цяло недей да ползваш ръчната докато не го оправиш. Иначе диагностиката си е винаги първото нещо, което трябва да се направи защото нащо тука е преразказ по картинка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не мисля, че е от ръчната, просто колата я спира защото нещо не ти е наред със спирачките. АБС модул и какво ли още не. Трябва да я изчетете и да видите какви грешки е нашила, няма как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туко що я закачихме има само 2 грешки 1-та е за абс , а втората за имобилайзера за ниско напрежение и стигнахме до извода че е от акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

При мен същия проблем беше от датчика на разпределителния вал за оборотите на двигателя,но беше записало грешка.

в началото го направи 2 или 3 пъти и след това едвам запали.

ако имаш VCDS виж в 1-ви канал като палиш дали се вдигат оборотите.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...