Recommended Posts

НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE !!!!

Здравейте,споделям моя опит със DAS AUTO SERVICE  Адрес: ул. „Маслиново клонче“ 30, 1360 кв. Модерно предградие, София .

Обадих се по телефона и ми запазиха час за диагностика на 18/02/2019.Проблема на колата Ауди Q5 2.0 бензин 2015г беше,

че прекъсва тресе , но не постоянно и пълни бензин в маслото.На датата закарах колата в DAS AUTO SERVICE.Вкараха я за 

"диагностика"и след около 15 минути ми казаха,че проблема с тези двигатели им е ясен,БУТАЛАТА ! Нправили 200 коли със същия 

проблем.Дадох им електронната си поща,на която ми изпратиха оферта.

Q5

Вх. поща
x
profile_mask2.png

Das Auto Service <office@dasautoservice.com>

18.02.2019 г., 12:00 ч.
 
 
cleardot.gif
cleardot.gif
до мен
cleardot.gif
Бутала, биели, лагери, гарнитури, болтове - 4620лв
Верижно задвижване к-т - 700лв
Труд - 2500лв
Доста сериозна сума и ремонт.Което ме накара да потърся мнения за тях в форума.Където прочетох поста на Raino от 07/27/2017
Свързах се с Райно Вакавлиев и закарах колата в сервиза с който работи.След диагностициране смениха помпата за 
налягане и колата заработи перфектно.Помпа+работа 950лв !
Тази огромна разлика ме накара да пиша в форума.За този опит за отвратително нагла измама.Все едно след 
упойка при зъболекар да се сдобиеш с цици за 15000 лв.
 
НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE !!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2015г. моделна линия не би трябвало да имат проблем с буталата и разхода на масло. Това е най-учудващото в случая. Прилична сума се е получила. Но ще е още по голяма защото не са включили и консумативи като масло, филтър и антифриз.

По принцип за диагностика е най-добре да се ходи в официалното представителство на марката. Не знам защо всички със скъпи автомобили се бутат в знайни и незнайни сервизи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щото са таргет на мажоретката с учебниците. :zustimm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, МММ1 said:

2015г. моделна линия не би трябвало да имат проблем с буталата и разхода на масло.

За пореден път ще го напиша - последната ревизия бутала с трикомпонентен маслен сегмент е от 2016-та.

Всичко преди това при използване на лонглайф масла (от нисък клас) е склонно към "запичане".

 

Защо ниско горивно налягане се лекува с нови бутала е загадка.

Защо се оферират нови лагери, преди проверка, също е загадка.

 

Трябва да потърся какви часове дават ауди за тази операция.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2015г.  нямат проблеми с буталата гарантирано и категорично. 

В случая проблема на колата беше елементарен. Още по телефона като се чухме с човека му казах, че е за помпа, напълно типизиран проблем, с всички възможни симптоми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всеки е свободен да вярва в чупещи се от студен въздух турбини.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 ден, 100 човека по 300 леааа, you do the maths :)

 

а иначе казал:

"От общо 38 регистрирани Bentley-та в България 28 биват обслужвани от сервиза Das Auto"

Share this post


Link to post
Share on other sites

В тея учебници които предлагат,какво пише?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е в das auto service - сумите са сериозни, обявените срокове за ремонти не се спазват, а свършената работа не е точно свършена. Като човек който е оставил там 3000+лв, с чиста съвест заявявам за пореден път че в das auto и колело за помпене на гуми не бих оставил. Опитът ми с тези момчета е от преди 3 години, когато по неволя им закарах кола за оглед преди покупка(А3 8P 3.2 бензин). В следствие на огледа купих колата и им я оставих за ремонт(смяна на "разтегнати" вериги) и обслужване. Първоначалното ми впечатление от сервиза беше много добро, което с течение на времето се оказа тотална заблуда. Установиха се супер тежки пропуски направени при първоначалния оглед на колата(например счупено DSG), брутално неспазване на срока за ремонта(от обявени 2 седмици станаха 2.5 месеца), а самия ремонт и до ден днешен не знам дали е направен както трябва и дали изобщо имаше нужда да се прави.

 

@Raino евентуално може да се сети за случая, защото тогава още беше в das auto service и той беше човека, с когото комуникирах през цялото време. - линк за подсещане

 

@tonko2.0T В учебниците пише ELSA преведена на български.

Edited by manoleo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз ще цитирам един неграмотен пост на човека, който пише в обявата им в аудибг.ком:

Quote

Щом цилиндъра не се променя от първоначалното, как буталото ще е по-голям диаметър от първоначално вграденото такова ?   :)

има и засмяна емотиконка

Edited by robobug

Share this post


Link to post
Share on other sites

@manoleo, разбира се, че се сещам за твоя случай и изпитвам срам!

Тогава аз бях част от екипа, даже от самото ядро на сервиза и за съжаление бях един от многото подведени от човека от статията. Оказа се, че е лъгал и мен и клиенти за адски много неща и в момента, в който си го доказах изчезнах веднага от там, а бях хвърлил много усилия и емоция в този проект. Когато ти беше клиент на сервиза с Крис си бяхме разделили задачите - той отговаряше за сервиза и ремонтите, аз за рекламата, маркетинга, комуникацията с клиенти, доставка на части. Той ми подаваше информацията, която трябваше да стигне до клиента. Аз смятам, че съм в час с доста неща технически, но не с всичко, а и не съм имал времето да стоя под всяка една кола. За съжаление аз не присъствах на самия оглед на твоята кола, дойдох след това и само ми се даде протоколът за оглед, по който да се направи оферта. Всичко, което си написал ти е абсолютно вярно, лошото е, че ти и аз можем да го кажем в минало време. Успях да спра няколко безумни ремонта в последните си дни там, но връщайки лентата и разбирайки с какъв човек съм работил и съм му имал пълно доверие знам, че са направени много пропуски.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами лъгал те е. Но ти разпространяваш спуснатата информация....а човека ни лук ял, ни лук мирисал...даже учебници написал.

Информацията за проблемни фейсови 2.0т е от теб.....снимките със "свити" бутала за съжаление са изтрити, само цитата е останал. На "специалист" по ДВГ, който не знае, че за един цилиндър може да има различни по размер бутала...но пише учебници.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

така ли не се намери някой измамен, да им поначупи ръчичките на тия ламери......^_^.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Raino написа:

 

Тогава аз бях част от екипа, даже от самото ядро на сервиза ..

 

Колко човека работят в този сервиз? Много малък ми се вижда състава http://dasautoservice.com/екипът

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ремонт за 1К, веднага дават оферта за 8 К....представям си как стрижат тия с 28те Бентлита :hilezh:

 

П.П. Аз лично знам за 3 БГ Бентлита, които се обслужват в Румъния...ама явно те са от 10те балъци, които не са запознати с дас ауто :hilezh:

Edited by Vantage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само като се сетя, че вече не поддържали инструменти и 'знания' за по-старите автомобили (А4 Б6, Б7 примерно)....ми става ясно каква им е основната цел и какви са сумите за ремонти там.

Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно, какво би станало ако човека беше дал 8к и си вземе колата със същите проблеми?

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 25 минути, Krisko_A6 написа:

 какво би станало ако човека беше дал 8к и си вземе колата със същите проблеми?


 

После ще има стрелба с лък.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Крайно разочарован съм от този сервиз и аз!Тогава отидох там заради @Raino,все пак той го рекламираше като негов или съсобственост,нито бях чул за оня ,,майстор'' нито нищо.Първо обслужвах A6 C6 3.0TFSI,после през 2016 докарах едно А8 D4 4.2TDI. С А8-цата имах проблеми с тях...Обявиха ми смяна на всички носачи,че нещо почукваше?!После се оказа ,че ще сменим четири броя мисля.Записахме час за след една седмица,реших да сменя и масло,филтри,течности,чистачки и не знам още какво.Ок,след седмица карам колата,оставям я с уговорката за смяна на всички тези неща.Бях предупредил ,че ще пътувам в чужбина след 2 дни и ми беше обещано ,че ще сменят всичко.Сутринта я оставям,никой нищо не казва,обаждам се след обяд да питам готови ли са?Отговора беше:След малко ще е готова смяната на масло,от 09.00 до 17.00?!На въпроса за носачите?!Ооо не....нямало хора,отпуска били ииии няма да стане за носачите?!Казах ,че се бяхме разбрали за всичко да се смени,предложих да я оставя още два дни но да се сменят носачите...пак не може.А чаках една седмица да дойдат носачите при тях и още около 10 дни за час?!Отивам до сервиза,наистина само масло и филтри сменено... 20 дн нямаше да ме има,да съм минел след като се прибера да ми ги сменят.Тръгвам да плащам смяната на масло и филтри,ама ми се ПРИБАВЯТ и носачите/не монтирани/,натовариха ми ги в багажника с думите:Еми те са си твой,платил си ги и Райно ми ги сложи в багажника?!Да де,ама не и да си ги возя в багажника,нали?!Чаках 20 дни за части и час,сега няма да ме има още 20 дни=40 дни...Плащам всичко и си тръгвам  много раочарован.2-3 дни преди да се прибера,се обаждам на Райно за час след няколко дни...Амиии след 15-20 дни ще може,стават 55-60 дни, еее няма как да стане,това е подигравка,спрях всякаква комуникация с него и казах край!Прибирам се в София,обаждам се на сервиза на Чавдар/Бат Чаво/,познаваме се.Не му беше много приятно да ми сменя носачите с мой,а от него само труд,ама ок взе ме.Оставям му колата,след два часа ми звъни,ела за малко вика.Отивам и колата разглобена,пита ме:Кой от тези носачи да сменя ,като всичко е здраво?!Кой ти взе парите и те излъга?Седя ,гледам и не вярвам...Не исках повече да комуникирам с който и да било от оня ,,сервиз'',казах му да сложи новите,така и така е разглобил всичко.Смениха ги,ПОЧУКВАНЕТО си остана,разбира се.Накрая се оказа един долен тампон на кривия носач/така мисля беше/,които взех от Порше за 42лв. или нещо такова,а носачите бяха към 800-1000?!Не помня вече,оставих към два бона,за масла,филтри,чистачки,носачи ...Тааа няма такива мизерници,кой какво казал,какъв бил,какво разбрал,аз говоря от лош опит с тях/като цяло/...И говоря с факти!Ако нещо съм излъгал,нека отговорят!

П.П. Имат и ,,екстра'',НЕ желаем вече да обслужваме твоя кола,това се сещате защо?Недоволен клиент,НЕ е добре дошъл ВЕЧЕ!

П.П.2 За тая екстра разбрах по следния начин!Звъня на Райно за укрепване на дистроници,обясни ми всичко какво ще се прави,колко ще струва и като го питах кога да я закарам,ме информира,че Не желаят/по точно тоя Крис/ повече да приемат моя кола в техния сервиз?!А дали е така,отворен съм на отговор от тяхна/негова страна,кой лъже и кой не?

Edited by plamen sf

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз исках да те вкарам и теб и други още на следващият ден ама нямах думата. Отивам, питам иии “мии кажи му 15-20 дена”. Да ама те минават клиента идва със записан час и колата стои вънка 3-4-5 дена. Да ама клиента звъни на мен, не на Крис и аз се червя по телефона...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този сервиз все повече автоголове си вкарва.Не знам каква им е политиката при работа,но това е недопустимо.Иначе рекламата в социалните мрежи си върви.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, yavor20v said:

Райно, това което казва Пламен вярно ли е??? Бъди откровен.

Да, 1:1! Политика там беше ако има дори и една втулка проблемна по окачването да се сменя цял носач. При Пламен се получи така, че тъй като щеше да пътува колегите тогава решиха да не започват окачването, уж за да не стане така да се проточат нещата и да не може да пътува. Каква е истината не мога да кажа. Много често бях извън сервиза или в офиса правех оферти и тн. 

Това за дистрониците е точно така и нека Пламен каже, че след като се махнах от там, аз сам му звъннах с предложение и решение за укрепване. В Дас Ауто след един определен момент нямах думата. От човек, който даваше ноу хау в началото се превърнах в секретарка на не който трябва. Определяха ми графика, кой ще влиза и кой не, какви да са цените...

Заради подобни неща и то много на брой ми светна лампата. Зарязах всичко от веднъж като разбрах, че съм инструмен, който се ползва с доверие от едни, а в същото време е доверчив към тези, които си плетат кошницата. Аз съм най-преебаният, повярвай ми. 

Ето темата, че съм бил част от този екип стои, аз я

плащам и съм готов по всяко едно време да застана гордо пред който и да е и обясня какво и защо.

Edited by Raino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.