Jump to content

НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE


Recommended Posts

преди 43 минути, Just Driver написа:

@ Net_Master давай..

 

Ми кво да давам...Кратката версия -  Преди около 3 год. след диагноза обтегачи и вериги за смяна, колата влезе за ремонта, стоя там необяснимо дълго време, може би над месец и половина ?! При приемането и теста - колата не върви ама грам....не може да откине, имаше някакви странни обяснения от страна на Крис-корифея на ВАГ :D...... След което на мен ми писна и си тръгнах, платих си, разбира се, щото той е толкова убедителен, че човек в някакъв момент наистина може да си помисли, че всичко е точно хаха. Та последва ходене в Overdrive, където момчетата ме извикаха да видя как обтегачите са разменени - левия е сложен на дясната глава и обратно... - Да, оказа се, че е възможно да се направи и пасват и за моя изненада. Последва леееееко побесняване от моя страна и комуникация с Крис, който след известни опити да ми обясни как аз го лъжа и това няма как да са го направили те....... все пак ми върна парите за труда. 

Това е историята, след която чувам доооооооста такива истории и не знам как изобщо има хора, които още ходят там. Съгласен съм, че се греши и няма идеални сервизи, но трябва да се поема отговорност и да се постъпва мъжки.

В момента за сериозни неща ползвам услугите на S-Car, не заради Райно, дори не знаех, че той "работи" там, видях го случайно там като ходих веднъж. До момента съм доволен от сервиза, но не съм правил и много неща до момента. Дори повече пращам познати и приятели там, отколкото аз да ходя /да чукна на талашит :hilezh:/.

 

 

Редактирано от Net_Master
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой да пусне сигнал?
В крайна сметка клиентът със счупената от въздух турбина декларира, че е много доволен, след като проблема му е решен.
Със сигурност има поне 5 човека в този форум, които могат да пуснат сигнал. Ако веднъж ги пуснат по медиите и други "изгорели" ще се оплачат.

Sent from my P20 lite using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно мнение се появи в темата на колегите от Фолксваген форума, към която има линк и тук на някоя от предишните страници. Линк към друга тема от преди 10+ години, развиваща се във Фиат форума. И така фенс-чо (така де Гошето!?) официално се оказа (подкрепено с име и снимка из коментарите там), че е въпросният "лектор" коментиран тук :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, GTX3071R написа:

Интересно мнение се появи в темата на колегите от Фолксваген форума, към която има линк и тук на някоя от предишните страници. Линк към друга тема от преди 10+ години, развиваща се във Фиат форума. И така фенс-чо (така де Гошето!?) официално се оказа (подкрепено с име и снимка из коментарите там), че е въпросният "лектор" коментиран тук :hilezh:

И кво излиза.......керванът си върви, кучето си лае. Интересно племе е българинът, постоянно чувам и виждам всеки ден хора как участват или са свидетели в някакви безумни ситуации и подминават....на никой не му се занимава, а то не е много трудно, особено в наши дни. Гласност лесно се дава, просто никой не прави нищо по въпроса. Човекът направи милиони, докато ние си чешем езиците с него тук :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък милиони.. то започна да става като в онзи виц - какво ще направиш ако имаш 1 милион? - ами ще си платя дълговете. - А другите? Е, другите ще почакат..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, Stanley_S написа:

Чак пък милиони.. то започна да става като в онзи виц - какво ще направиш ако имаш 1 милион? - ами ще си платя дълговете. - А другите? Е, другите ще почакат..

Метафорично беше, но you got the idea...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, simoV49 said:

Вярвайте ми, че е и със 200 лева да изгоря от тоя смешник няма да мигна, докато не го срина със земята и не емигрира, както и хората, които застанат зад него. 

 

Аз не ти вярвам. Иначе за другите неща си прав.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз не ти вярвам. Иначе за другите неща си прав.

Направи си сервиз, запали ме с няква сума и да не ми е оправена колата и гледай колко бързо ще ти се върне вярата.

Но не е тва въпроса в момента.

Sent from my P20 lite using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симо, варианта е да му вкараш два лакътя в главата (за да нямаш рани по кокалчетата, от зъби и счупен нос) и няколко ъперкъти... тва естествено на неосветено, и без камери място. Ако сринеш сервиза е много вероятно да те осъдят.

Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямах предвид буквално да го бутна, а репутацията му. Никога няма да тръгна да се разправям с бой за такива неща и към колегата @manoleo нямах това предвид. Има си законни начини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, robobug said:

Кой да пусне сигнал?

В крайна сметка клиентът със счупената от въздух турбина декларира, че е много доволен, след като проблема му е решен.

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз горчив опит със сервиз Дас ауто за ремонт на А4 Б7 2.0 ТДИ. Колата влезе в сервиза за смяна на гарнитура на тандем помпа (установиха, че е за смяна, въпреки че не съм забелязал теч), както и за смяна на маншони на карета. Маншоните бяха причината колата да влезе в сервиз, поне това бях видял, че е за смяна. Маншони казах да сложат хубави, все пак не са скъпа част. След няколко дни взимам колата от ремонт и след месец сменям гуми. От любопитство поглеждам към маншоните - и двата измъкнати от скобите откъм колелата. Огледах ги и на вид изглеждат различни - единия беше с повече наребрения от другия. Последва обаждане на Райно и колата влезе за рекламация да си оправят маншоните. Въпреки, че споменах за разликата в новите маншони, сменили са скобите и уж колата я взимам готова. И така до следващата смяна на гуми (след около 7-8 месеца), когато пак от любопитство виждам, че и двата маншона са измъкнати от същите скоби и съответно греста е изтекла не знайно от колко време.

Заради неуспешния ремонт след рекламация не ми се занимаваше с този сервиз главно заради факта, че отново ще карам със скъсани маншони незнайно още колко месеца след като отново затегнат скобите.

Колата моментално влезе в друг сервиз (не искам да правя реклама) и се установи със сигурност, че двата маншона са с различни дължини и не са за този модел кола - по-къси, а отворите за главината по-големи. След слагане на нови маншони в другия сервиз вече 3 години няма проблеми.

Незнам от недоглеждане при поръчка на части или невнимание при монтаж стана проблема при ремонта в Дас ауто. Но несъответствието на частите трябваше да се установи при рекламацията. Но се претупа всичко със затягане на скоби.

Както и да е, направил съм си заключението за себе си. Дано поне гарнитурата на тандем помпата е сменена, тъй като съм заплатил и тази услуга и части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да ви кажа първото облсужване на ангренаж на 3.0 бензин юни 2016 на моята кола го направих там, мисля, че и Райно беше там по това време, но не мога да бъда сигурен. Не съм имал никакви проблеми с колата и останах доволен. Наскоро им писах дали може пак да я обслужат, и сега четейки тази тема може би съм щастливец, че ми отговориха, че за съжаление вече не сервизират А4 Б6 иначе сигурно пак щях да отида там... 

Тогава ми взеха толкова пари за афтърмаркет части, за оригинални офертата беше към 2.5к: 
 

Screenshot 2019-04-07 at 12.07.32.png

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото, което обяснява ситуацията е, че да ви стрижат ви харесва и носи някакво удоволствие.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В другата тема беше писал че си дал 10 хил. за поддръжка за Б6 за 3,5 години:

 

Чудех се за какво, ама вече ми е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, Bobu написа:

от дъврветата ли ги берете ?

ебаси сумите за подръжка..

 

И на мен не ми харесва да ме бръснат, но това е положението. В София от доверените сервизи дето са препоръчани тука от форума нямаше сервиз, който да ми беше дал по-ниска оферта от 1400лв. и то за неоригинални части. Тогава Дас Ауто беше от препоръчваните сервизи и ми бяха удобни като локация.

 

начи нема да ви показвам за последното обслужване цената, ама там имаше непредвидена ситуация. :hilezh:

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да сме честни, аз също отидох там в началото лутайки се за сервиз .... и също бяха препоръчани и бих казал, че цените им тогава не бяха високи. Проблемът беше по-скоро в грешките и некомпетентността... Но с времето ми се струва, че цените скочиха, както е видно и постове на колеги, бруталните издънки явно също :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На мой приятел, който не е член на форума, са му обявили следните цифри за обслужване на Passat 7, на мен ми се видя много скъпо, а сега виждам и темата във форума.

Колата е 2.0 дизел комън рейл мотор 170 коня.

Неговото питане е било за смяна на масла и филтри плюс предни накладки.

Отговорът от DAS AUTO едно към едно:

 

Двигателно масло и филтри - 400лв

Смяна двигателно масло - 80лв

Предни накладки - 235лв

Смяна накладки - 50лв

 

По 40 лв. на литър да го смятат маслото са 160 лв. за този мотор, за филтри не се уточнява дали включват освен маслен и въздушен и филтър за купе плюс горивен. Цифрата е буквално закръглена като на пазара.

При положение, че купува маслото и нещата от тях, 80 лв. за смяна?

 

Аз му казах да отиде в Порше да смени там всичко, но той не иска, защото го е страх, че щели да му ъпдейтнат колата без да го питат с някакъв оплескващ регенерациите, разхода и вървежа софтуер, въведен след Дизелгейт от страна на VW.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...