Jump to content

НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE


Recommended Posts

от кой град е твоя приятел? да разгледа препоръчаните тук сервизи или да пита. Той в Порше да отиде, ще е по-евтино

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Eastern написа:

.

Колата е 2.0 дизел комън рейл мотор 170 коня.:

 

Двигателно масло и филтри - 400лв

Смяна двигателно масло - 80лв

Предни накладки - 235лв

Смяна накладки - 50лв

 

Бах мааму пари  като вестници.:stupid::flehan::steinigung:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има още доста хора,които си доверяват колите на тея ''играчи''.Това рекламата е голяма работа.Четете малко бре колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая се посмях на тва клипче как някви кратункьовци са платили една добра сума и подскачат като идиоти на хаус музичка :hilezh:, айде лектора го разбирам що подскача, от кеф че ще прибере некви хилки за часове.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Eastern написа:

На мой приятел, който не е член на форума, са му обявили следните цифри за обслужване на Passat 7, на мен ми се видя много скъпо, а сега виждам и темата във форума.

Колата е 2.0 дизел комън рейл мотор 170 коня.

Неговото питане е било за смяна на масла и филтри плюс предни накладки.

Отговорът от DAS AUTO едно към едно:

 

Двигателно масло и филтри - 400лв

Смяна двигателно масло - 80лв

Предни накладки - 235лв

Смяна накладки - 50лв

 

По 40 лв. на литър да го смятат маслото са 160 лв. за този мотор, за филтри не се уточнява дали включват освен маслен и въздушен и филтър за купе плюс горивен. Цифрата е буквално закръглена като на пазара.

При положение, че купува маслото и нещата от тях, 80 лв. за смяна?

 

Аз му казах да отиде в Порше да смени там всичко, но той не иска, защото го е страх, че щели да му ъпдейтнат колата без да го питат с някакъв оплескващ регенерациите, разхода и вървежа софтуер, въведен след Дизелгейт от страна на VW.

 

Тази цена я делиш на 3 получаваш сумата за която може да се сменят масло накладки и филтри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Eastern said:

Двигателно масло и филтри - 400лв

Смяна двигателно масло - 80лв

Предни накладки - 235лв

Смяна накладки - 50лв

Първите три суми безспорно са прекалено надути, но не и тази за смяна на предните накладки.

Винаги съм плащал повече от 50 лева за това, при това ги плащам с удоволствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Крис трябва да намали видеата на Юли Тонкин, явно и той е решил, че е вдъхновител, дава хляб в ръцете на хората и променя съдби. Че и по същия начин се опитва да говори. :D 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да нещо много си е повярвал и е сериозно комичен към трагичен.

Малко да намали темпото и да влезна в реалността и се чудя как има хора да му ходят на "семинарите"..........

А цените им не отговарят на това което предлагат категорично!

 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да споделя малко противоречив experience. Ходих да си обслужа колата в Порше Залцбург и там ми съобщиха, че горния картер ми е протекъл, поискаха ми едни 7 евра за ремонт, отказах им и си запазих час във Дас Ауто Сервиз (1 месец напред) за да ми погледнат едно уплътнение на стъклото и да кажат цена за горния картер.

Когато дойде време си закарах колата, въпросният Крис между другото изглежда компетентен, огледа ми мотора отгоре (за да видят теча реално трябва да се качи колата на подемник и да се огледа отдолу) и каза, че ще оправи работата. Пуснаха ми оферта след 2 дни, която беше с нормални цени, цитирам:

 

 

Отстраняване на теч от горен картер
Силикон, крепежи и гарнитури - 420лв
Труд - 2200лв

Като се свали двигателя ще може да се разбере дали и нещо друго е за подмяна.

Времетраенето на ремонта при нас отнема 15-30 работни дни

 


Звъннах им и ги питах дали са възможни по-кратки срокове, категорично ми отказаха и се отказах да си оставям колата за най-вероятно 30 работни дни, което е месец и половина.

 

Отидох до D-Bros, без час, момчето качи колата на подемник и свали корите, огледа я внимателно и се оказа, че теча не е от горния картер, всичко беше сухо там, а най-вероятно от капаците на веригите, които Порше София Изток подмениха гаранционно (предстои разглабяне за да се установи със сигурност).

Не знам дали ако им бях закарал колата и бяха установили, че теча не е от там, щяха да я разглобят, не мога да предполагам, но май извадих късмет, че не я оставих там.

Некадърщината на Порше София Изток и Порше Залцбург са друга тема.

Относно цените за смяна на масло, на мен Порше Залцбург ми взеха 735 Евро без ДДС за смяна на масло и филтри (мога да кача фактурата ако на някои не му се вярва), ако наистина използват оригинално масло, цената на Дас Ауто не е завишена. 

Предишната смяна на масло я направих в Германия пак в Ауди, но там беше само масло, маслен, въздушен филтър и филтър купе и струваше 389 Евро с ДДС (там установиха, че в Порше Изток не са ми подменили въздушния филтър при обслужването при тях).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналното масло 5W-30 се намира е 11-12 евро литъра с ДДС от Германия ...а сигурно може да се намери и на по-добри цени.

Филтрите (маслен, горивен, купе и въздушен) са около 100 евро някъде. Да сложим 20-30 евро доставка до България ...

Вече какви са цените по ЕТКА какви часови ставки слагат в даден сервиз е една друга история.

 

п.с. Отделно, че оригиналното масло не е чак толкова супер дупер колкото го изкарват, но това е една друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си работил с ODIS-S ще разбереш и защо диагностиката е над час. Трябва да пуснеш лаптопа, автоматично прави сверка на чексумата на софтуера на мотора и ако софта е моднат и колата гаранционна отпада гаранцията ако е вързан онлайн ODIS-a, да заредиш нулиране на маслото в таблото и напълване на горивен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Passi написа:

Три часа за смяна на масло?

Паско това е ценоразпис с часове за плащане, не реално време. Германеца, го е изчислил така, ти ако искаш за Час го сменявай, ако искаш за цял ден. Накрая се плаща 3часа.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е еталона, щото някой път е обратно, смяна на масло...цял ден. И кво накрая за цял ден ли, трябва да платиш?

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло за 400 лв. и на всичкото отгоре 80 лв. , при положение , че маслото е от тях? Масло и смяна за 480 лв.? Какви ще са били тези филтри и това масло...на V6 2.5 TDI излиза два пъти по-евтино (поне маслото, ремъците са друга тема), какво остава за 2.0 Passat, макар и по-нов...ама 4-цилиндров...и изобщо какъвто и да е беше, кола литра е това масло...накрая ще е някое наливно или Castrol/VAG със съмнително качество. Аз държа става ли дума за масло лично с очите си да присъствам на наливането и да виждам с очите си какво се сипва, че не знам за не един или два проблема при на познати коли, платили в дадени сервизи за определено масло, което не просто не е било същото, ми е било и с друг вискозитет (евтино 10w40 вместо поискани 5w40 и 10w60 при другия). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После като кажат, че "не им било готино да им висят на главата". Е, добре, не е готино, но това не са малко пари, а и като си разбираш от работата и си я вършиш защо да не наблюдавам? Сигурно пък ще ходя майстор да ставам... аз за маслото си държа да видя с очите си какво се налива, а иначе е и хубаво човек да отдели изобщо целия ден да види какво точно се монтира - дали сменя носачи, дали масло... каквото и да е. Иначе ходи търси какво е и с какъв произход е. Виждал съм в магазини масла с DOT 2015-2016 дето си стоят ей така и си чакат да ги налееш...а произхода им отделно какъв е абсолютно незнаен....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така - ако не ти дават да стоиш до колата докато я оправят, веднага сменяш сервиза. На моя майстор изобщо не му пречи да стоя около тях и да си лафим за коли. Затова и малките сервизи са за предпочитане - собственик който е механик и двама-трима помагачи.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа смяна на масло по мое желание на 18хил.км.  4,7л и маслен филтър 

80€-труд за един час

18 €- филтър 

122€-масло

общо 220€   Ауди Антверпен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...