CVT Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 (Редактирано) Изпращачите на такива писма се надяват получателя да е доста бос по правните въпроси и да не е в състояние да се съветва с адвокат. Редактирано 2 Юни 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 Преди 1 час, Vlad777 написа: Подобно писмо от адвокат с настояване да махнем темата в нашия форум беше получено и от VWclub.bg При Вас как се развиха нещата? Махнахте ли темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleks67 Публикувано 2 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2021 Трябва да са големи жалкари, за да ударят така дъното и да продължат да копаят в него. До подобна ситуация се стига след реакцията на многобройни и все доволни и лоялни клиенти. Чудно в ерата на глобална информация, как още се намират будали да ходят за стригане при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 Дали са писали до google да махнат негативните ревюта пак с адвокат? Да еба и смешния травестит.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 седи мирен, че ше получиш и ти писмо за дело за обида ааа и след тва ше има семинарче на тема "как да се справим с форумни хулигани" ....и скромна такса за участие, разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 Няма как да направят такъв семинар, защото няма откъде да вземат информацията, както за другите им "учебници" 7 hours ago, Бако Мецан said: Дали са писали до google да махнат негативните ревюта пак с адвокат? Да еба и смешния травестит.. Там са гъсти, нали Гугъл щели да инвестирах в техния проект някакви мЕлЕони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 Да милиарди 😄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 Деба и гнусната амеба, никой няма право да говори лошо за тоя обор където се подвизава. Ше седна тия дни да направя 100 акаунта и ше го насера навсякъде, нещастник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 3 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2021 Излиза, че вече не е в плевнята до която ти трябваше луноход за да стигнеш. Ако може да се вярва на Maps-a го даава, че е в бившата сграда на Булвариа, което ако е вярно си е голям ъпгрейд за съжаление... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бако Мецан Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 Не го знам къде е сега, преди беше в един кравешки обор и докато стигнеш до там окачване ти стане за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 4 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2021 (Редактирано) На 2.06.2021 г. at 19:14, Онуфри написа: При Вас как се развиха нещата? Махнахте ли темата? https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=13&t=478930 Има доста заблудени, които ходят при тоя мишок. 8 служители има Куалитат Ауто ЕООД, ЕИК: 205081517 Кристиан Едмондов Младенов, ЕГН: 900524.... ОСИГУРЕНИ ЛИЦА Година: 2021 Месеци: 1 2 3 Социално: 8 8 8 Здравно: 8 8 8 Редактирано 4 Юни 2021 от alexvan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 7 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2021 Аааа, той човека е роден на 24 май, затова пише учебници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Just Driver Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Не мога да се въздържа да не оставя това тук: Цитат Das Auto Service Здравейте, разгледахме тази и още много статии във времето за буталата на този тип двигатели. Истината е, че повечето хора, които пишат статии по тази тема не са разглобявали такива мотори. Те не са измерили деформацията на буталото и се позовават на общото схващане за проблема. Ние сме присъствали на обучение към Фолксваген за този тип двигатели и освен че се задръства масленият сегмент поради новия му дизайн, самото бутало се свива от температурата, развиваща се при двигателите от типа TFSI. Само от началото на тази година сме поправили над 15 двигателя с този тип проблем, като на всеки един сме премерили измененията. Наблюденията ни показват, че на коли, карани на къси разстояния буталата са свити драстично, повече в областта на буталния болт. В подобрената версия на буталото този проблем не съществува, като дизайнът на масления сегмент и дренажът на буталото остават почти непроменени. В по-късните години с буталата започват да се заменят и биели. А към ден днешен на новите платформи 2.0 TFSI и 3.0 има подобни проблеми. Вече проблемът е много познат и при нас се правят множество мотори от този тип, не мисля, че има място за притеснение по този въпрос. Тук е измислена нова термодинамика, където металите се свиват при нагряване. Дренажът на буталото и малсеният сегмент са генерално променени. Всеки, който си остави колата в този "кръжок за оригами" си е сам виновен и никой не може да му помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Крис е прав свиват се буталата от бедна смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Just Driver Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 С колко десети от милиметъра се "свиват"? Буталата не са се свили, а още при сглобяването са били на минимума от позволения толеранс. За сметка на това блоковете са били на максимума от позволения толеранс, като хонинга не е бил изпълнен в цялата необходима зона от хода на буталото. И това се е случило на хиляди двигатели. В резултат на което цилиндрите придобиват яйцевидна форма - като най-засегнати са 1, 2 и 3 цилиндър, докато на 4 - отклонението е най-малко. Затова при качествен ремонт блока се престъргва от 82,51мм на 83мм и се хонингова наново. Поставят се и нови, по-големи бутала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 цитат: "Наблюденията ни показват, че на коли, карани на къси разстояния буталата са свити драстично, повече в областта на буталния болт." И аз да попитам каква е логиката за "късите разстояния" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 как се хонингова алуминиев цилиндър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Just Driver Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Ще ти обясня след като кажеш колко са се "свили" буталата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 не съм ги мерил ама шаваха в цилиндъра и гореше масло много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Just Driver Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Защо твърдиш, че буталата са се "свили", а не допуснеш, че блока (не е алуминиев) се е разширил или износил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Явно с китайски части ги правят по нова технология на свиване и така намалят обема на мАторя и като са свият буталата почва да не се затваря заден десен прозорец и от там спира да работи през зимата подгрева на шофьорската седалка и така шофьора забравя да си пуска мугача при престрояване Съжалявам за коментара , но не се сдържах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lisicata Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Явно с китайски части ги правят по нова технология [emoji4] на свиване и така намалят обема на мАторя [emoji3] и като са свият буталата почва да не се затваря заден десен прозорец [emoji14] и от там спира да работи през зимата подгрева на шофьорската седалка и така шофьора забравя да си пуска мугача при престрояване [emoji3] Съжалявам за коментара , но не се сдържах [emoji4] [emoji106][emoji106][emoji106]Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Не помня за кой суперкар беше, но по нешънъл жиографик даваха как го сглобяват. Като дойде ред на буталата, ги извадиха от торба с течен азот и веднага ги набиха в цилиндрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 (Редактирано) Бутала в течен азот преди монтаж?!? Нещо нье ми се верва......... Суяци като тоя "крыс", си е нормално да се множат и мажат тАпотиЙ, такъв ни е генетичния енвайронмънт. Ф обшти линий. @kpematop, дай някой линк към алуминиев цилиндър, да видим що е то... Редактирано 19 Юни 2021 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 19 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2021 Бутала не се "набиват" или да се дефинира какво се има в предвид под набиване . Изстудяването на определена част я свива и влиза по-лесно -да , но това не важи за споменатите части . Основно това се случва при инсталиране на лагери на главини / и не само /и т.н. . Има си спецификация за всичко , не сме по умни от инжинерите създали ДВГ и определено индивида от въпростана фирма е или бавно развиващ или бързо изоставащ . Няма как да инсталираш бутала които са ледени и да слагаш и компресираш сигменти в един мотор . Има си ред за поставянето на всичко и проверка на всичко , стягането на основни лагери и проверката им , биели по същия начин , разпределителен вал и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване