Jump to content

НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE


Recommended Posts

Изпращачите на такива писма се надяват получателя да е доста бос по правните въпроси и да не е в състояние да се съветва с адвокат.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vlad777 написа:

Подобно писмо от адвокат с настояване да махнем темата в нашия форум беше получено и от VWclub.bg

При Вас как се развиха нещата? Махнахте ли темата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да са големи жалкари, за да ударят така дъното и да продължат да копаят в него. До подобна ситуация се стига след реакцията на многобройни и все доволни и лоялни клиенти. Чудно в ерата на глобална информация, как още се намират будали да ходят за стригане при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

седи мирен, че ше получиш и ти писмо за дело за обида :hilezh: 

ааа и след тва ше има семинарче на тема "как да се справим с форумни хулигани" ....и скромна такса за участие, разбира се :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да направят такъв семинар, защото няма откъде да вземат информацията, както за другите им "учебници" :lol:

 

7 hours ago, Бако Мецан said:

Дали са писали до google да махнат негативните ревюта пак с адвокат? Да еба и смешния травестит..

Там са гъсти, нали Гугъл щели да инвестирах в техния проект някакви мЕлЕони :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Деба и гнусната амеба, никой няма право да говори лошо за тоя обор където се подвизава. Ше седна тия дни да направя 100 акаунта и ше го насера навсякъде, нещастник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излиза, че вече не е в плевнята до която ти трябваше луноход за да стигнеш.

Ако може да се вярва на Maps-a го даава, че е в бившата сграда на Булвариа, което ако е вярно си е голям ъпгрейд за съжаление...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.06.2021 г. at 19:14, Онуфри написа:

При Вас как се развиха нещата? Махнахте ли темата?

https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=13&t=478930

Има доста заблудени, които ходят при тоя мишок. 8 служители има

Куалитат Ауто ЕООД, ЕИК: 205081517
Кристиан Едмондов Младенов, ЕГН: 900524....
ОСИГУРЕНИ ЛИЦА
Година: 2021
 
Месеци: 1  2  3
Социално: 8 8
Здравно: 8 8 8
Редактирано от alexvan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не мога да се въздържа да не оставя това тук:

Цитат

Das Auto Service

Здравейте,
разгледахме тази и още много статии във времето за буталата на този тип двигатели. Истината е, че повечето хора, които пишат статии по тази тема не са разглобявали такива мотори. Те не са измерили деформацията на буталото и се позовават на общото схващане за проблема. Ние сме присъствали на обучение към Фолксваген за този тип двигатели и освен че се задръства масленият сегмент поради новия му дизайн, самото бутало се свива от температурата, развиваща се при двигателите от типа TFSI. Само от началото на тази година сме поправили над 15 двигателя с този тип проблем, като на всеки един сме премерили измененията. Наблюденията ни показват, че на коли, карани на къси разстояния буталата са свити драстично, повече в областта на буталния болт. В подобрената версия на буталото този проблем не съществува, като дизайнът на масления сегмент и дренажът на буталото остават почти непроменени. В по-късните години с буталата започват да се заменят и биели. А към ден днешен на новите платформи 2.0 TFSI и 3.0 има подобни проблеми. Вече проблемът е много познат и при нас се правят множество мотори от този тип, не мисля, че има място за притеснение по този въпрос.

Тук е измислена нова термодинамика, където металите се свиват при нагряване.

Дренажът на буталото и малсеният сегмент са генерално променени.

 

Всеки, който си остави колата в този "кръжок за оригами" си е сам виновен и никой не може да му помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С колко десети от милиметъра се "свиват"?

Буталата не са се свили, а още при сглобяването са били на минимума от позволения толеранс. За сметка на това блоковете са били на максимума от позволения толеранс, като хонинга не е бил изпълнен в цялата необходима зона от хода на буталото. И това се е случило на хиляди двигатели. В резултат на което цилиндрите придобиват яйцевидна форма - като най-засегнати са 1, 2 и 3 цилиндър, докато на 4 - отклонението е най-малко.

Затова при качествен ремонт блока се престъргва от 82,51мм на 83мм и се хонингова наново. Поставят се и нови, по-големи бутала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цитат: "Наблюденията ни показват, че на коли, карани на къси разстояния буталата са свити драстично, повече в областта на буталния болт."

 

И аз да попитам каква е логиката за "късите разстояния" ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно с китайски части ги правят по нова технология :) на свиване и така намалят обема на мАторя :D и като са свият буталата почва да не се затваря заден десен прозорец :P и от там спира да работи през зимата подгрева на шофьорската седалка и така шофьора забравя да си пуска мугача при престрояване :D 

Съжалявам за коментара , но не се сдържах :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно с китайски части ги правят по нова технология [emoji4] на свиване и така намалят обема на мАторя [emoji3] и като са свият буталата почва да не се затваря заден десен прозорец [emoji14] и от там спира да работи през зимата подгрева на шофьорската седалка и така шофьора забравя да си пуска мугача при престрояване [emoji3] 
Съжалявам за коментара , но не се сдържах [emoji4] 
[emoji106][emoji106][emoji106]

Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помня за кой суперкар беше, но  по нешънъл жиографик даваха как го сглобяват. Като дойде ред на буталата, ги извадиха от торба с течен азот и веднага ги набиха в цилиндрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутала в течен азот преди монтаж?!? Нещо нье ми се верва.........

Суяци като тоя "крыс", си е нормално да се множат и мажат тАпотиЙ, такъв ни е генетичния енвайронмънт:hilezh:. Ф обшти линий.

 

@kpematop, дай някой линк към алуминиев цилиндър, да видим що е то...

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутала не се "набиват" или да се дефинира какво се има в предвид под набиване :). Изстудяването на определена част я свива и влиза по-лесно -да , но това не важи за споменатите части . Основно това се случва при инсталиране на лагери на главини / и не само /и т.н. . Има си спецификация за всичко , не сме по умни от инжинерите създали ДВГ и определено индивида от въпростана фирма е или бавно развиващ или бързо изоставащ . Няма как да инсталираш бутала които са ледени и да слагаш и компресираш сигменти в един мотор . Има си ред за поставянето на всичко и проверка на всичко , стягането на основни лагери и проверката им , биели по същия начин , разпределителен вал и т.н. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...