Jump to content

НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE


Recommended Posts

Докато има клиенти да плащат ремонти по 15 000лв и т.нар. "майстори" да плащат за семинари, то и той ще има средства да си "купува" журналисти, за да има "шум" около него. В момента, в който клиентите намалеят, то няма да има и пари за реклама.

Но като гледам на колко хора в България им липсва интелект - клиенти на сервиза му и клиенти на академията му, то явно скоро няма да дойде това време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/19/2021 at 2:34 PM, Just Driver said:

Буталата не са се свили, а още при сглобяването са били на минимума от позволения толеранс. За сметка на това блоковете са били на максимума от позволения толеранс, като хонинга не е бил изпълнен в цялата необходима зона от хода на буталото. И това се е случило на хиляди двигатели. В резултат на което цилиндрите придобиват яйцевидна форма - като най-засегнати са 1, 2 и 3 цилиндър, докато на 4 - отклонението е най-малко.

 

Затова при качествен ремонт блока се престъргва от 82,51мм на 83мм и се хонингова наново. Поставят се и нови, по-големи бутала.

Това е интересна теория, която не съм срещал.

 

Само няколко уточнения - ВАГ не предлагат ремонтен размер бутала за този мотор. Само афтърмаркет.

Хонингът на този мотор е много специфичен (еко :hilezh:)....вероятно това е причината да няма и ремонтен размер.

Това се отнася за първото поколение еа888, второто поколение е с намалена дебелина на цилиндрите и едва ли някой ще се пробва да го разстъргва.

 

Едва ли някой поставя под съмение, че бутала могат да се стопят/свият от лоша смес. Въпросът е какво причинява лошата смес.

За мен тя е следствие, а не причина за повишеният разход на масло.

 

Бях питал пишещия в този форум от името на сервиза - как точно мерят "свитите" бутала и с какво ги сравняват.

Защото коректното сравнение е само между абсолютно еднакви бутала от една партида.

.....да не говорим за кованите бутала, които си клопчат (без да са замразени :) ) но пък само те издържат по-големи турбини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, robobug написа:

Това е интересна теория, която не съм срещал.

За някои теория, за други - практика. И то от вече над 5г. В Германия се практикува както за gen 1, така и при gen2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, Just Driver said:

За някои теория, за други - практика. И то от вече над 5г. В Германия се практикува както за gen 1, така и при gen2.

За мен е чиста теория, как цилиндрите били по-големи и от това се запушвали маслените сегменти......каква е връзката между по-широкия цилиндър и коксуването на сегментите?

....а липсващия хонинг да не е всъщност "изтрит" от коксуваните сегменти ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, robobug написа:

За мен е чиста теория, как цилиндрите били по-големи и от това се запушвали маслените сегменти......каква е връзката между по-широкия цилиндър и коксуването на сегментите?

....а липсващия хонинг да не е всъщност "изтрит" от коксуваните сегменти ;)

Когато сегментите не уплътняват добре по стената на цилиндъра, то винаги остава по малко масло, което да изгаря в цилиндъра. Така с времето (напр. около 40 000км при предимно градска употреба, 70-80 000 при смесена и около 100 000 при извънградска) се образува нагар и сегментите спичат.

 

Ако "коксуваните сегменти" могат да "изтрият" хонинга, то те трябва да са много "умни сегменти", за да го "трият" само на определена позиция в цилиндъра и да не го засягат (хонинга) на други позиции при движението на буталото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Онуфри написа:

Ще си караме б4-ките значи 😃

Е караме ги де.😍 Ама не ги щат в тоя "реномиран" сервиз.

Редактирано от batiaro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, piaggio написа:

 нямат инструменти за него. :D

Инструментите в калпави ръчички правят чудеса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ето го нашият Убавец

 

Крис Младенов е човекът, които променя автомобилния бранш в България.Създател на най-големите събития

Чудя се да плача ли или да се смея. Или е абсолютен мошеник и играч или има психически отклонения. Има една страхотна фраза: ВЯРВА НА СВОИТЕ ЛЪЖИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Гледам че на печата му  има логото на AUDI VW и други марки.Та се чудя след като не е оторизиран сервиз,няма право да ползва марките независимо по какъв начин.Мисля си,че ако драсна едно мейлче,до AUDI в Ingolstadt,и им обясня за какво става въпрос.И ако наистина се е обучавал в Igolstadt,в което се съмнявам,първо бая ще му се придриска,и второ не се знае дали няма и да го осъдят на някава баснословна сума.

P.S.

Предстои ми в близките месеци покупка на AUDI,и когато това стане ще започна с въпросите,избор на сервиз,съвети,акъли и т.н.Разбрах вече към кой да се обръщам за  части,с една дума това ще ми е първото,но не и последното надявам се AUDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този е изключително нагло същество и едва ли ще му се придриска, защото е осран много отдавна и е претръпнал вече. Ако му бръкнат в джоба е друго нещо, но се съмнявам на някой в Инглощат да му се занимава с такива дребни риби. А иначе не се е обучавал никъде, освен в на майка си птичката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11607712209448953&slink=luvyr4

 

Това нещо като обява, СЕРИОЗНО ли ?

И цена за труда и части, сериозно ?

Алтернативен майстор, примерно D-Bros, колко би било като цена.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Серафим Йорданов написа:

Алтернативен майстор, примерно D-Bros, колко би било като цена.

Около тази... все пак там бацат на цени по-високи и от Порше понякога. 

Цените на частите които уж са с отстъпки са като тези в Порше. За сметка на това чат пат се дънят, ама кой ли не греши... 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D-Bros са в много пъти по-добре от Das Auto по отношение на качество на работата и подход към клиентите. Не съм купувал оригинални части от тях(D-Bros), за да коментирам цените, но например не сменят неща, които не са за смяна, което си е утвърден начин на работа в Das Auto. Отделно в Das Auto не винаги могат дори да разглобят и сглобят нещо, без да има счупени куплунзи и щипки, криви пинове и т.н.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.10.2021 г. at 12:21, NIKO написа:

Докато има голеееееееми рибета, ще има и вАдичаре.

 

 

Рибета, ама с собствените си очи са масони.😁😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, manoleo написа:

D-Bros са в много пъти по-добре от Das Auto по отношение на качество на работата и подход към клиентите. Не съм купувал оригинални части от тях(D-Bros), за да коментирам цените, но например не сменят неща, които не са за смяна, което си е утвърден начин на работа в Das Auto. Отделно в Das Auto не винаги могат дори да разглобят и сглобят нещо, без да има счупени куплунзи и щипки, криви пинове и т.н.

 

Дас мас прас ауто едва ли има кой да ги бие :)

Ся за D-Bros да ве да не сменяли, имам един преглед при тях. Казаха цялото окачване отпред е за смяна, в крайна сметка дори не ми пратиха и оферта след няколко напомняния ... е след смяна на две биалетки и над 50хил. км  по късно все още нищо не хлопа и тропа по окачването.

 

Перфектни сервизи няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големите сервизи гледат да сменят всичко и после да нямат проблеми. Верно това не е добре за джоба ти, но за тях е супер. Едно е да ти вземат пари за цялото окачване и лесно се сменя наведнъж, друго е за две биалетки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...