Jump to content

НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE


Recommended Posts

Как го бяха нахранили днес сутринта под видеото за частите, които трябва да се дават от сервизите с отстъпка само - мазника му мазен, постояха известно време няколко коментара, обаче след това естествено бяха изтрити...

Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една нормална държава щеше да има органи, които да контролират подобни "семинари" е прескъпи ремонти със неясен финал (и изобщо дали има такива ремонти и дали се налагат).

Имам приятел с малък сервиз в провинциален град, момчето наистина разбира, той е и човека, който досега ми е поддържал кой да е автомобил и грешка няма - каквото е сменил или е за смяна го съгласува с мен, дава ми избор от разнообразни части и цени (от най-евтиния афтърмаркет до оригинални), можеш да наблюдаваш процеса, вика ме дори да ми покаже частите и да се уверя в това, което слага и това, което прави (а не да каже, че е сменено нещо, което не е или да му дам парите за оригинална част, а да получа нисък клас алтернативна), т.е. изцяло коректен и точен човек с наистина много познания в областта. Да не говорим за случаите, в които се е налагало да ме дърпа или в неделя по спешност да прави интервенции по автомобила, въпреки, че трябва да почива (а аз точно в понеделник трябва да подхвана дълъг път и нямам друга кола). 

 

И точно едно такова коректно и готино момче го спукват от проверки - то не бяха данъчни, то не бяха някакви други - по едно време чак се заяждаха от трудовите инспекции какво правят външни лица в сервиза (няма проблем момчето да гледаш как извършва ремонта, но онези си мислят, че си работник на черно при него), отделно и други проблеми и проверки имаше.

 

Е питам къде и на кой плаща това същество за да продължава да прави това, което прави, и то с качество, в пъти по-ниско от това на квартален сервиз, но на цените над тези на Порше. Та чак и с наглостта да "изключва" автомобили от поддръжка, вкл. първите Q7. В Порше ми оферираха за A6 2.5 обслужването и не са ми казали, че понеже е 20 годишна каруца и няма да го обслужат - дават ти предложение и ти си решаваш. Das са на друго ниво, те са дори над официалното представителство (в случая - Порше). 

 

Това същество очевидно си плаща някъде за да не бъде пипнат толкова време, вкл. и това, което споменахте за "сивия сектор" и отчетите им с резултати на квартален сервиз, а с цените на двойно на Порше.  Да не говорим за законността на обученията - тези сертификати пред какво и кого трябва да послужат, какво се доказва с тях? Тия ремонти с какво са доказани, в стотици постове хората твърдят, че са сменяни неща без необходимост, че оригиналността на частите (и инструментите,ама айде) е под въпрос, че се казва една цена, а излиза коренно друга и т.н. И за капак на всичко финансовите им отчети, в които се изкарват за по-бедни и от квартална сергия за домати и патладжан.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С провинциални сервизи могат да се занимават, най-дребния бизнес винаги е най-удряния, нали така? 

Абсолютно убеден съм, че това същество с жълтите зъбки си плаща някъде нещо за да извършва тия дивотии толкова време. Могат да се занимават с малките магазини, сервизи и т.н. , в които често работят хора, които наистина си разбират работата и нямат проблем да седиш и да гледаш какво правят - защото наистина правят нещо и го правят качествено.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях тотално учуден, когато майсторът, при когото си поддържам колата ми спомена, че "си е купил билет за семинар на Крис". Не знам как успява да ги баламосва, но е факт, че много хора му се връзват на глупостите на този мошеник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да не ги баламосва, като има една яка маркетингова стратегия да се прави на по-официален и от Порше? Те в Порше ми дават оферта за обслужване на 20-годишния 2.5 А6, този изключва Q7-ци от "поддръжка". То са едни учебници, едни тетрадки (със сгрешени надписи, но със щампи на марките на VAG), дори емблемите на Audi, VW, Skoda и т.н. са на печата му на фактурите. Ако не си чел из форумите просто не дава повод за съмнение, още повече и самото име "Das Auto Service" кореспондира с "Das Welt Auto" (втората употреба и върнати от лизинг). Човек, който от името на VAG прави обучения, учебници, мята емблемите им по сервиза си, в печата си и сайта си така, сякаш са едва ли не са негови няма как да събуди съмнение. Аз самия бях чувал за този сервиз (не съм от София) и мислих, че е официален, но преди март бях със Alfa Romeo и вече от март като вземах Audi-то логично почнах да влизам тук, видях и прочетох темата. Също и тази във vwclub.bg

 

Аз не знам защо изобщо е оставен така си поставя емблемите на най-разпознаваните марки дето му падне и как никой не го осъдил до сега, изобщо цялата му дейност се чудя как не е закрита или не е глобен солено. Плюс това нещастното копеле е доста приказливо и умее да убеждава по някакъв начин. По мобилните оператори как става? Влизате да си платите сметката и излизате убедени, че ви трябва нова карта, таблет с още една карта, телевизия и интернет, та чак и с HBO. Владее до някаква степен маркетинга, иначе съм гледал негови клипове и говори пълни абсурди, при това често е с жълти зъби и се чудя при тия печалби и високи цени скъпо ли му се вижда четката и пастата за зъби, или положението вече е пред свършен факт...

 

Да не говорим, че си плащаше и статии в Autobild, а те са една доста платена медия.

 

В крайна сметка всеки цирк си има начало и край, и неговия ще дойде. Лошото е, че доста хора , които имат някакъв стандарт (за финансов говоря) се оставят да бъдат баламосвани от този - в едно Порше да отидат цените са по-ниски, не сравняват, не им пука, не си уважават парите (или поне за мен е така). Той от такива живее, щом има и наглостта да изключва модели и коли с газово (какви пари да му даде собственик на 20-годишна A4-ка на газ?). Има си таргет и това са хората със пари и то с тези, на които не им дреме за какво ги дават. Жалко за тях. Докато има балъци ще има и тарикати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викайте му проверки, пращайте му биячи с тия кинти дето сте давали на тоя пумпал ще ги дадете на някой пустиняк да го нарисува :D  . Няма как да му отидат на проверка без сигнали ;) 

Редактирано от Смърфа
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук въпроса е дали не е имало вече сигнали (предвид 11-те страници тема тук, няколко страници във vwclub и дори имаше тема в Skoda форума) а дали въпросното жълтозъбо същество не си плаща (надали не може) тия сигнали да бъдат "игнорирани", т.е. дали не плаща на правилните хора. За мен озадачаващо да няма проверки и да не е установена никаква нередност до този момент, като почнеш само от незаконното ползване на брандовете дори в своите печати и фактури, от разминаването между цените и натовареността на обекта и финансовите отчети с резултати като на квартален щанд за чушки и зеле и стигнеш до тия обучения, не един или два сигнала (поне във форума) за сменени здрави части или не сменени такива (но таксувани като за сменени), дори за повреди следствие на тяхна намеса уж за ремонт. Някак си не вярвам на фона на всичко това да е нямало поне няколко сигнала. Но в нашата държава всичко е възможно.

 

Утре и аз ще отворя сервиз под марката "La Mechanica Delle Emozionni" (на Alfa Romeo) и ще сложа в печата и фактурите си емблемите на Fiat, Alfa Romeo, Abarth и Masseratti, разбира се ще ги накача и по стените и в сайта и ще твърдя, че частите директно от Magnetti Marelli ми идват и точа знания по сервизиране директно от Mopar. Нищо, че не знаят. И цените разбира се над тези от "Ауто Италия". Кои пък бяха те? И никакви коли с газово, и никакви 147 и 156. От 159 нагоре, онези ги изключвам от "поддръжка". Да не забравяме, че съм завършил и в Италия - в академия на Ferrari и Fiat. С пълно отличие. Даже им помогнах за някои работи по мотора на La Ferrari. Почвам да пиша и учебник по JTD, цели курсове ще правя. FCA са ми зад гърба, нищо, че не знаят.

 

Смях. Наистина си мисля, че някой ден ще остане и без жълтите си зъби.

Редактирано от Veli_907
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама бийте ги тия мишки бе,сигнали вика,само бой за такива и нищо друго,тоя Палячо с едната вежда,която сега я е по прекъснал малко,беше много тормозен и бит в училище,прякора му беше undead (вампира),сега vw гуру ми станал,вземат парите на хората,за ненужни ремонти на здрави части,ако знаете какви чатове ми е показвал Мишо,на хора,които са изсипали по една торба пари за ремонт на s tronic при тия отрепки и колите им не се оправят,та се молят на Мишо да им оправя кутиите,след професионалната намеса само с "оригинални" части и инструменти на тоя олигофрен.

Редактирано от typalov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Истината е, че и в другите "доверени" сервизи доста са вдигнали цените, но поне оправят колите, за разлика от тези явно.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Казаха ми за някаква тандем помпа, че ми била за смяна. 

Някой знае ли какво е това и къде да отида да ми го сменят? Колко струва?

Голям боклук се оказа това ауди, пишман станах с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е реално за смяна тандем помпата замисли ли след прочетенето тук ?

Иначе за прокола какъв е пробега на колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е в гаранция. Не знам дали е за смяна, аман от тоя кенеф, Ауди никога повече.

В официалния сервиз в Мюнхен съм им оставил пари за ремонти колкото за още един такъв поройник. И постоянно е счупен.

Една шапка пари за прогърметина със светкащи копченца и дисплейчета. Да им п_кам на престижа, само по сервизи да висиш и швабите и те да вдигат ръце. Не бяха рейки, не беше въздушно окачване, не беше ГПС антена за 1000 евро, не бяха "разпаднали" се маркучи на кола на 3 г - АМАН!!!

Къде да отида да ми кажат каква е ситуацията?

Редактирано от Zorba1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е, че си във филм, но виж темата за препоръчаните сервизи. Тази тук е да акаме по Дрисауто...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Zorba1 написа:

Не е в гаранция. Не знам дали е за смяна, аман от тоя кенеф, Ауди никога повече.

В официалния сервиз в Мюнхен съм им оставил пари за ремонти колкото за още един такъв поройник. И постоянно е счупен.

Една шапка пари за прогърметина със светкащи копченца и дисплейчета. Да им п_кам на престижа, само по сервизи да висиш и швабите и те да вдигат ръце. Не бяха рейки, не беше въздушно окачване, не беше ГПС антена за 1000 евро, не бяха "разпаднали" се маркучи на кола на 3 г - АМАН!!!

Къде да отида да ми кажат каква е ситуацията?

Малко не ми се вярват нещата дето ги пишеш,ноо..?!? Ако все пак е така,може да се отървеш бързо от тоя ,,боклук'',колко хилки под най евтината в обявите би я дал,?Може снимки или данни на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...