Jump to content

НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE


Recommended Posts

https://dasautoservice.com/verijno/?gclid=EAIaIQobChMImon4hN6K5wIVFNd3Ch1gzgaPEAEYASAAEgJCxfD_BwE

"Вдъхновение в големи количества".

"Присъедини се към затворената facebook група за механици."

 

Не знам да ли това което се пише в темата до сега е истина ... Но това горното ми прилича на "Националната лотария".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да няма много клиенти вече и да е измислил друг начин да изкарва парички, докато не го счупи някой така ще е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеле това ми напомня за интернет маркетинг на "Продукти за увеличаване на пениса" :hilezh:

 

Ако някой намери списък на всички участници, нека го качи в темата: "Къде да НЕ ходим"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Тук да споделя и моя опит от този "МЕГА ЯК" сервиз. Първо се подлъгах по това Das Auto, защото това е слогана на VW и си помислих, че е официален. Второто, шрифра е същия, отвърден от марката и ползващ се в цял свят, което също спомогна за това умишлено от тяхна страна внушение за това твърдение "официален следгаранционен сервиз", както сами се наричат. А и в цяла Европа където оперира Порше като дистрибутор Das Welt Auto е бранда за проверени 2ра ръка автомобили. Не мога да си обясня как Порше БГ (официалните вносители на VW & Audi) позволяват такова нещо и не са сезирали органите. Някой изтипосва официален сервиз, ползва ти шрифта и наименованието и ти седиш и бездействаш.. неразбирам. даже човек като напише в гугъл "официален сервиз ауди" и излизат двете поршета юг и запад и тия смешници. Това също е проблем и подвежда хората. 

 

 Е внушението у мен се изпари малко след като потърсих къде е сервиза и как изглежда. Не може официален сервиз да е позициониран на такова място в такъв джандем където дори и асфалт няма. Но понеже и аз съм риба си викам, айде ще им дам шанс.

 

Записах час за проверка на окачване, защото от едната страна нещо ми скърца и то само като е студено и то само за първите 5-10км., след това спира. Все тая ...викам айде да ходя да го видят, че ме дразни. Предупредиха ме по телефона, че пълна проверка на колата струва 80лв. и такава била при тях диагностиката и нямало друга, като няколко пъти подчертаха пълно проверка на състоянието. Викам си ок... ще чекнат всичко, ще проверят грешки, ще чекнат мотор, скорости -при мен автомат, климатик, окачване - амортисьори, тампони, носачи и тн и тн .  Изчаках 15-20 дни за тая диагностика и идва деня да карам колата. 

 

Отивам, вдигат я на крика и почнаха със списъка. :D  Тука гумичката на това тампонче леко се е напукала - смяна, тука единия тампон е сменян от едната страна а от др се вижда, че е стар смяна и на двата пак... щото само един кикога не се сменяло. Сменял ли си ремъци и ролки, викам не, немеца е сменял, колата е купена от Ауди в Германия от магазина - проверена 2ра ръка. Аз см втори собственик. Отварям сервизната книжка и там пише след 40-50 хил. км ако не ме лъже паметта смяна на ремъци и ролки... показвам му го на брадатия мушмул и вика... да ама са минали 40 месеца от тогава, тя явно не се кара много... километрите не са достигнати ама време е минало, трябва да се смени щото стареело и се напуквало... гледам аз пистовия... като нов, казвам му ... да ама е на години ... не е лошо ми вика. То не е и лошо да съм милиардер с яхна в Монако, ама не съм. Не било лошо... 

 

Общо взето въртяха, сукаха с една щанга отпред отзад, гледат, натискат ръчкат и тва беше. Нито закачиха да видят грешки, нито климатик да пуснат да видят, да не говорим за други по-сложни системи,  НИЩО. Отиде един там дето гледа лошо и се прави на батка да прави някъв списък... извика ме в офиса и ми връчва 2600-2700 лева за вскичко което е било хубаво да се смени.

Взеха си 80 лева за 10-15 мин въртене с щангата отдолу и  същевременно сапунисване как да ми вземат общо към 3 бона и тва им беше. Нито касова бележка, нито нищо... 80те кинта в чекмеджето и тва е. Призовавам който е ходил скоро при тях и не е взел докумет за платени пари да пусне сигнал в НАП, да им нашибат един акт, щото не може да си най-големия тарикат и да си мислиш, че другите са балъци. Ако някой не иска или не смее да се свърже с мен, аз ще го пусна от мое име. Просто аз тогава не се сетих. Сега ме е яд. 

 

И последно бях попаднал някъде на информацията, че са специализирали в Германия и са ходили там на обучения, даже някви клипове гледах как тоя брадатия мушмул от Волфсбург или Инголщад беше... уж на обучение... той се смимал на спирката на рейса и снима завода отвън и вика аз отивам да ме обучават. Пълен смешник. Тва там е производство а не сервизен център... кви механици, кви обучения, кви 5 лв. Не съм в този бранш но силно се смнявам да се провеждат там обучения. Казвам го защото ми направи  впечатление, че грам не знаят немски, не можеха да прочетат нищо от сервизната книжка, не го разбираха защото им казах няколко думи, уж че не се сещам как е на български защото съм живял много години в Германия, които те не разбраха и като се загледах в мониторите им на диагностики и тн. всичко беше на английски. Попадайки на кякакви видеа след това във фб забелязах, че всико им е само на английски... немски йок... Правете си изводите сами какви обучения, каква Германия и кви 5лв. 

 

Сори за дългия пост.

Пазете се и бъдете здрави.  

 

 

 

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо, че е дълъг поста. Кой иска да си чете, който-не.  Тяхна си работа.

 

Такива дето и бележки не дават и за щяло и нещяло ти изпраскват суми по 2-3 бона за тампон са за НАП. Абсурдно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, Victor_G Audi said:

Отивам, вдигат я на крика и почнаха със списъка. :D  Тука гумичката на това тампонче леко се е напукала - смяна, тука единия тампон е сменян от едната страна а от др се вижда, че е стар смяна и на двата пак... щото само един кикога не се сменяло. Сменял ли си ремъци и ролки, викам не, немеца е сменял, колата е купена от Ауди в Германия от магазина - проверена 2ра ръка. Аз см втори собственик. Отварям сервизната книжка и там пише след 40-50 хил. км ако не ме лъже паметта смяна на ремъци и ролки... показвам му го на брадатия мушмул и вика... да ама са минали 40 месеца от тогава, тя явно не се кара много... километрите не са достигнати ама време е минало, трябва да се смени щото стареело и се напуквало... гледам аз пистовия... като нов, казвам му ... да ама е на години ... не е лошо ми вика. То не е и лошо да съм милиардер с яхна в Монако, ама не съм. Не било лошо... 

По принцип това за ремъка е вярно, сменя се на пробег или 5 години, което настъпи първо. Не ги защитавам де, едно приятелче му смъкнаха една камара пари, докато успея да го убедя, че са дебили и го лъжат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Виктор Г аз от вашия пост хващам само личен ваш афект към този сервиз ине разбирам от какво точно не сте доволен . Бихте ли дали малко по точно инфо защото много като вас подвеждат с подвхърлени мнения за едно или друго и вместо да си помогнем създаваме някаква мъгла и мрежа от измислици, въображения и теории.

Не съм ходил в този сервиз и реално няма как да добия реална представа за ситуацията.

Въпросите ми са;

Какво точно от това което са ви написали сте проверили в друг специализиран сервиз и е доказано, че не е като това което са ви казали тези? Майсторите при които ходех преди все викаха карай нищо и няма и накрая притежавах купчина скрап!

Като не ви дадоха касов бон вие изискахте ли го? Защото колкото те са длъжни да го издадат толкова и вие да го поискате преди напускане на обекта, всичко се случва. 

Цената 80лв с ДДС ли беше!

Като ви казаха 80 лв вие попитахте ли какви процедури включва тази цена? Намен това което сте написал "пълна проверка" ми звучи каото да я огледат и нищо повече!

Моля бъдете по точен за да има тежест поста ви иначе лично за мен е пост от злоба и/или завист!

 

Поздрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е Не ходете, значи на който му се ходи да не чете и да ходи. Не виждам проблем и ако не сте техен агент, поне мааалко се постарайте да е грамотно адвокатстването ви. А и да сте, пак така... Че е мъка да се чете подобно нещо, горанов73.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с тия льохмани, е ясен и за децата от 3-та А група в деЦката градина, а че Горанов не разбира и не му се чете, не е страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е Крис под прикритие. Сега баш за езика на софтуера , но вярно Крис говореше за някакви обучения, само не разбрах дали и механиците му са ходили на същите, които са на немски и в Германия и би следвало да знаят какво им се говори. Така де, той нито има сертификат от тях, нито па тия някъде са ходили. Защо са оставили да се злоупотребява с брандовете на VW и дори емблемите им присъстват в печатите на тия жалкари не ми е ясно - как от Порше не са вдигнали пръст или и те имат някаква връзка там... да бяха сезирали VW за това. Това си е жива измама. Даже и тия имаха някаква програма "4+", по подобие на оригинала.

 

Единствено за ремъците съм съгласен. Те са от нещата, които се сменят по давност дори и да са в перфектно визуално състояние. Общата практика е 3 години за aftermarket или 60К и 5 години или 100/120 (по-добре 100) на оригиналните. Реално това получих като оферта за 2620 лв. с ДДС от Порше - 5 години гаранция или 120К км., а от моя си майстор - 3 години или 60К. Те това е. 

Иначе и на 50 да смениш пак файда. Що водни помпи прокапаха на преди 50К... е за after-а говорим де. И за едно време на V10 TDI Touareg, първото поколение, ама те си имаха акция и беше към 80К някъде капането. Та все тая де.

 

Само, че цените за ремъци , които щяха да ти натресат щяха да са ненормални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, goranov73 said:

Колега Виктор Г аз от вашия пост хващам само личен ваш афект към този сервиз ине разбирам от какво точно не сте доволен . Бихте ли дали малко по точно инфо защото много като вас подвеждат с подвхърлени мнения за едно или друго и вместо да си помогнем създаваме някаква мъгла и мрежа от измислици, въображения и теории.

Не съм ходил в този сервиз и реално няма как да добия реална представа за ситуацията.

Въпросите ми са;

Какво точно от това което са ви написали сте проверили в друг специализиран сервиз и е доказано, че не е като това което са ви казали тези? Майсторите при които ходех преди все викаха карай нищо и няма и накрая притежавах купчина скрап!

Като не ви дадоха касов бон вие изискахте ли го? Защото колкото те са длъжни да го издадат толкова и вие да го поискате преди напускане на обекта, всичко се случва. 

Цената 80лв с ДДС ли беше!

Като ви казаха 80 лв вие попитахте ли какви процедури включва тази цена? Намен това което сте написал "пълна проверка" ми звучи каото да я огледат и нищо повече!

Моля бъдете по точен за да има тежест поста ви иначе лично за мен е пост от злоба и/или завист!

 

Поздрави! 

Афект да, защото се чувствам излъган, излъгаха ме, че ще направят пълен чек на колата, а това не се случи и взеха едни пари, които са неоправдано много за свършеното. Ако не беше афект нямаше да пиша това тук, а само щях да ги похваля. Нямам нищо лично срещу тези хора. За мен те са непознати. Аз в този пост изказвам лично мнение и заставам с името си зад него. Не целя да подвеждам или "създавам мъгла и мрежа от измислици, въображения и теории." Всеки е свободен да го интерпретира както си прецени. Не задължавам никого дори да го чете!!! Това просто са мойте наблюдения.

 

За мен тези хора там те гледат само и единствено като ходещи банкноти. Целта им е да направят свевъзможно много неща по даден автомобил, след като е влезнал там и да натоварят ненужно сметката с цел по-голяма печалба. 

 

За мен те се опитаха да ме сготвят, а не да ми свършат работа и да остана доволен. За нещо скърцащо от едната страна да ми връчат сметка за 2600-2700 и да ме питат кога да записват час си е меко казано нахално.

И тази кола е минала TÜV 9-10месеца преди да отида при тях. Тяхната стратегия беше ... "и това не е лошо и др не е лошо и третото не е лошо..." То не е лошо и от магазина да ходя да си купя, но... 

 

А колата не я оставих поради една проста причина, те вече бяха загубили моето доверие, че ако я оставя и след няма да ме натоварят с ненужни смени на части.  Много е лесно да се смени абсолютно всичко за да няма вече проблем, пиниза е да се види къде е проблема и само той да се отстрани без ненужни разходи.

 

И последно...

Дадоха ми принтиран лист на когото се заблудих, че има касов бон, а той беше просто някаква принтирана сметка или нещо подобно. Видях го като се бях прибрал вече.

Що за тъп въпрос, с ддс или не??? 80 лева в кечмеджето. Вие си преценете дали са били с ДДС или не и дали ще ги отчетат накрая на деня, за да платят данък на тях и да внесат ДДС по тях :D:D:D

 

За мен работата е ясна... не пускат касови бележки и товарят в сметките... Като чалготека са :Д:Д:Д


 

А за злобата и завистта, просто ще го подмина с насмѐшка...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе, за завист са. Да печелиш без да вършиш нищо ако не е за завист за какво да е друго :D

 

Дума да не знаят на немски, пък на обучения ходили...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-грозно се случиха нещата във форума на VW.

Аз оттогава престанах да влизам там защото модераторите направо се оср@ха да защитават въпросния аферист и мошеник Крис.

Набиваха незаслужени банове и предупреждения на почтените потребители, които се осмелиха да задават напълно професионални въпроси, разобличаващи въпросния нагъл тип. Поголовно се триеха критичните мнения. Жалкото е, че темата беше скрита.

По-късно се усетиха, но много почтени форумци останаха силно огорчени защото първоначално се правеше силно активна и даже предизвикателна реклама.

У мнозина се породиха съмненията, че това съвсем не е било безплатно и е имало подобаваща отплата освен обичайната такса за платена тема.

Редактирано от PINGI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че е било за кинтос. На Крис това му е силата - маркетинга. В печата му - емблемите на Audi, VW, Audi, Seat. Вънка - логата им. В сайта им, в страницата им във Face-а, навсякъде...

Чак имаше програма "4+" , прави някакви прекопирани "учебници", "обучения" и т.н. Всичко е един маркетинг и признавам - освен косматите като на маймуна ръце и жълти зъби маркетинга му е сила. Само не знам дали и нашенското Porsche не участва в тия безредици, това зверско злоупотребяване с емблеми (и в печата, и във фактурите) и опити да се изкарат за официален сервиз да останат недокоснати и да няма дела срещу тях...тия са като в Китай с магазините-реплики на Apple.


Плаща си и за публикации в сайт на списание, което трудно бих нарекъл "авторитетно", бидейки продажно. Имаше и публикация при тях, че Das Auto били официалния сервиз за извън гаранционни ремонти и 20 от 25 Bentley-а се обслужвали при тях, само те знаели как.

 

Ако наистина поръчват части от самите VW може и да си обясня защо не правят нищо с/у тях - в крайна сметка пари получават. Продажна история. А не са наясно с "качеството" на сервиза, не ги интересува - гаранцията е при Porsche, като свърши ти къде ще ходиш им е през вагена. 

 

Всичко е маркетинг при тоя. Плаща си и да участва в "Тази сутрин" по Нова (1-2 репортажа), където си плаща и Дунев. Не знам какво е качеството при него, но този също е нагъл тип. Видиш ли по нова репортаж за сервизи, ремонти, цени на горива, застраховки и т.н. значи ще чуеш Дунев да се изказва. Пускайте и гледайте, има си го в Youtube. Същото лице казва, че всичко под 15 години и под Euro 4 трябвало да бъде спряно от движение и да се купуват само нови коли. 

 

Така, че вина имат и продажните ни медии, дори такива като "Ауто Билд". Ама те са си известни продажници - VW си плащат там от години и не е тайна за никого. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да директно от VW поръчват даже лично баш шефа им ги кара с личния си самолет ... ама друг път. За директни поръчки от VW забрави трябват малко по различни обеми дето няма как да ги достигнат (дори най-вероятно всички сервизи в Бг да поръчват на куп). Ама все тая. Причините са безкрайно много тоя бай хуй да съществува ... уви едва ли скоро ще дойде ред такива да бъдат изхвърлени от пазара или поне не и докато има хора които да му се доверяват и те така всичко е точно.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директното поръчване от Фолксваген не е проблем: когато аз питах в Юнитрейд преди много години ми обясниха така: започваш на клиентски цени, при 15 000 лева оборот минаваш на първо ниво отстъпки, 50 К е второ и така 

Гаранцията на тези части, вече монтирани от теб, си я носиш ти

 

Крис е направил нещо, което вече всеки може да направи: влиза платено в erWin за конкретната марка и ремонт, изпечатва всичката нужна информация и после го правят. Вижда се на клипчетата, че се търкалят листове навсякъде. Това си е правилен подход, но не е като да си открил топлата вода, както той го представя

 

От интерес си купих учебника за ремъчно и верижно задвижване: имаше и интересни неща, има и твърдения, които не се потвърждават, има и много тийзъри от сорта "загатвам Ви за проблем тук, но подробности на уъркшопите". Написан е грамотно, има и авторски снимки. Другите са копирани от платените бази данни и съм сигурен, че не дал и лев за тях

 

За мен това мероприятие си го бива, щом се задържа на пазара: не съм му ползвал услугите, но си мина някакво време. Негативни отзиви ще се получат от хора които пишат във форуми, а отзивите на тези с Бентлитата се виждат върху приемчика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юнитрейд e малко по-различно от VW ама здраве да е.

Всъщност все тая от къде си поръчват частите и сваля техническа информация, това не променя факта, че са пълни измекяри.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава не знам каква е причината VW да си мълчат и да не правят нищо по въпроса, тия са точно като менте-магазините на Apple в Китай. Никаква разлика. Мислиш, че е оригинала, ама не е. 

 

И то тия емблеми ги има в печата им, а печата не е майтап работа. А не вярвам да не са осведомявани до този момент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си бъркат взаимно по дупките, щом и Билда са го назначили за щатен сътрудник, пък клиентите на бранда са по принцип плащачи, така че що да не ги стрижат, като оФчици...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...