Jump to content

НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE


Recommended Posts

😀 

Трябва да призная, че изкривеното ти чувство за хумор понякога ми допада, чичо NIKO.

От друга страна, нормално е на тия години човек да е вече помъдрял от живота и да не гледа прекалено сериозно на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, nikrga написа:

След като се появи и варианта с убийството......

Много си ми сърдит за Дънкан Едуардс и си решил и тук да се изх@диш.

Аз съм написал, че официалната версия е нещастен случай, а убийството е клюкарска версия. Така, че не намеквам за физическа разправа с Крис.

Само, че наистина да внимава защото твърде високо е литнал и може да падне, като камък от небето.

Нищо лично и съществено. Както казваше АЛФ - "Майтап бе Уили".  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам за какво да ти се сърдя за Дънкан Едуардс, пък и по принцип не се сърдя лесно.

Всъщност дори е точно обратното - не изключвам вероятността точно твоето мнение да беше най-меродавно, въпреки че се различаваше от моето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че е тоа ентернет, иначе как щеше нещаСното  "сервизно генийче", да си фкара тролче и да се "самозадоволи" самозащитно. Крыс, ето ты?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама там е работата, че тоя не е от качествените. Има още поне 5 специализирани и скъпи ВАГ сервиза в София и макар и там да има недоволни, повечето мнения са положителни. За тоя "успешен тип" има 19 страници негативи, та може и да не е баш случаят с казана тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 27.03.2019 г. at 11:14, Stanley_S написа:

Не знам сервиз, за който да има само позитивни отзиви.
Следя дейността на DAS AUTO SERVICE, защото съм възхитен от маркетинга им. Не биха обърнали внимание на 15 годишния ми кошник.
Очевидно е, че има огромен глад за сервиз, в който се работи с оригинални части и хората са готови да платят за това. Естествено, очакват качествена услуга.
За да се получи това е нужно не само знания и умения, но и добра организация и именно тук се объркват нещата. Когато имаш повече клиенти, отколкото можеш да поемеш и се лакомиш да вземеш парите на всички се получават ситуациите, които описвате.

Отделно един доволен клиент се хвали на трима, а един недоволен се оплаква на триста.
Нямам полза да защитавам сервиза, въобще не ми дреме за тях, но сте прекалено едностранчиви в оценките си, без да оценявате и добрите страни - не на конкретния сервиз, а на тенденцията да се развиват и гаражи, които не са просто една дупка в земята и мърляв "майстор", дето разбира от лади до хибриди.
Аз лично смених три сервиза, преди да попадна на място, където не ми се подиграват, че поддържам колата си с оригинални части и държа всичко по нея да е без компромис. В 90% от сервизите работят само стандартни неща и не правят нищо извън тях. Защото било дребно или трудно и не им се занимавало - все едно им търся услуга, а не си плащам за това време.
Зарадвах се, че Райно се е хванал с този проект, защото в моите представи е точно човек с такова съвременно мислене и знае важността на маркетинга. Съжалявам, че не се е получило.
EDIT: Ако не е станало ясно - искам да отдам дължимото на Райно в това, че е създал една прекрасна система за работа, която в последствие е опорочена. Райно, това е единственият правилен начин за развитие на този бизнес и шапка ти свалям за постигнатите резултати. В този бранш съм и знам колко усилия, талант и умения ти е коствало.


 

Това е проблема при хората в България! Възхищават се на маркетинга, а не на работата! Затова си и патите и плащате баснословни суми!
Аз съм от тия с мърлявите гащеризони майстори и разбирам от Лади и Хибриди! Сменям масла и на скъпи коли и на разни 30 годишни Рена! И какъв е проблема ? 
Не съм се засегнал, а просто питам! Нашия сервиз се занимава с климатици, спирачки, ходова част и гуми! Обединили сме се с колеги, които се занимават само в определена група коли или само с диагностики! Прехвърляме си клиенти и вършим работа! Единия от тях се занимава само с ВАГ и е на светлинни години пред тоя дебил от ДАС АУТО, но и той е мърляв и такива като теб не ходят при него, защото не им взима по 1000 лева за датчик! 
Колата при нас мърлявите след като се направи се пробва за да се уверим, че проблема е отстранен и чак тогава я предаваме!
И по този начин сме привлекли няколко клиента всеки един с коли на обща стойност над 500 000 лева, които не гледат външния вид и не избиват комплекси, че трябва да си правят колата при оня с "добрия маркетинг"! 
Няма лошо,. че си подържаш колата с оригинални части, но това е абсолютна глупост в някои случаи! Моето окачване е на близо 50 000 км. и от 8 предни носача са пипани само 2 долни! Накрайниците са ми над 80 000 км. и дори не са хлабави и най - вероятно ще изкарат още толкова и частите са Лемфьордер (не оригинални) на двойно по - ниска цена, но има тънкости при монтиране на окачване каквито никой от лъскавите сервизи не го прави, защото в голямата си част те виждат поредния клиент, а не някой на който да му свършат работа! 
Другото което искам да засегна е маслото! В един коментар прочетох нисък клас лонг лайф! По - голяма простотия от тоя израз не съм срещал! Има 2 вида масла в България! Едните са реплика пълнени в някой гараж в Плевен, като това са голяма част от Лики Моли, Кастрол, Мотул, Бардал и т.н., а другите са качествените и понеже масово си взимате маслата от разни онлайн магазини там няма как да намерите качество! 
Затова и колите ви горят масло! Мога да ви дам поне 2 марки масла за които никога не сте чували, наполовината на цената на Кастрола е и в България се продават от една шепа хора, като доставчика е един и няма други посредници!
Хайде със здраве и един съвет! Не гледайте дали сервиза е малък, а майстора мръсен, не се хващайте и като рибки на сервизи от типа ДАС само защото пускат клипчета във Фейса! Проверете тоя човек как работи! Отколко време е на пазара и разпитайте! Имате приятели предполагам ? Това е най - добрата реклама за един сервиз! От уста на уста, а не у ФейсО! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Zoltag написа:

 

И друго - напълно съгласен съм с думите за малките сервизи (и аз ходя в такъв, тъй като съм се убедил, че е най-добрия наоколо), но майсторите там са винаги спретнати, усмихнати и с чисти гащеризони. Не съм съгласен, че ако един майстор е мръсен и с омазнен гащеризон, то би следвало да вдъхва доверие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...