Jump to content

Избор между А4 и А6 + конкретна обява/и


Recommended Posts

Здравейте,

 В процес на избиране съм на нова кола и на първо време се колебая между няколко модела, че даже и марки…
Да не разводнявам прекалено темата ще пропусна част от другите марки, макар и да са от VAG групата (Touareg 2005-6; Passat 2005-8).

Бюджета ми е общо 13к лв. , 2-3к лв достатъчно ли ще са за заделяне за необходимото обслужване след покупката?

Нямам опит с никои от изброените модели от първа ръка досега. В момента съм с една А3-ка на бензин/газ набор Декември 99. Та приемам и съвети за двигател съответно, за да може да стесня още повече избора. По принцип бих искал да се ориентирам към някои от по-икономичните опции, стига и отзивите за тях да не са прекалено негативни (на каквито например попаднах за Touareg 2.5).

На година имам около ~2500 km градско (вкл. ползване всекидневно за ходене до работа) + 6500 – 7500км извънградско.

Какво бихте посъветвали като възможни и най-често срещани слабости за въпросните модели (А4-А6)  от този период? Мислите ли, че с този бюджет може да се намери нещо сравнително читаво?

Като цяло нямам кой знае какви предпочитания за екстри и тн, търся стабилна/надеждна кола (както почти всеки нали, хаха) и по възможност приемлива поддръжка. Тук бих било полезно за ориентир, някой ако може да сподели колко излизат най-честите ремонти и подмени. Както и разхода градско/извънградско.

На А3-ката за 7години вече сравнително вярна служба най-скъпото нещо беше съединител веднъж за ~300лв + бобина за 150лв. Разход даваше 10-11 градско, но на газ е песен J Иначе, макар и 1.6 доста пъргава, 200 си ги правеше ( и все още праши) на магистралата без проблем.

От познати, което имам като инфо е, че каско-то е около 800-900лв, данъка ~300лв. Едно масло към 250лв например на А6ца 2.7. , накладки отзад-80лв?!

Разхода на една подобна А6ца градско може да е около 10, извън 8-9, съответно и според карането?!

Ето и конкретна обява от познат, който знам, че доста се грижи за колите си:
https://www.mobile.bg/11504066512102220

Но може би с този бюджет ще е по-добре към А4 да се насоча? Като цяло голяма ли е разликата в поддръжката в една А4ка и А6ца от този период?

Ето и няколко такива обяви, които преглеждах:

https://www.cars.bg/offer/c3029321

https://www.cars.bg/offer/c3036601

https://www.cars.bg/offer/c3013234
 

Също така като цяло обмислям и вариант за внос от чужбина. Имам познат, макар и не много близък, който ходи до Швейцария, също и един такъв от Австрия. Евентуално и за Германия може да намеря човек. За Австрия съм чувал, че поради химиите по пътищата не е много добра препоръчително. Досега не съм взимал от чужбина автомобил, та там съответно трябва да се има на предвид допълнителните разходи, свързани с обикалянето,  пътни такси и тн.

Всякакви мнения и съвети ще са добре дошли, пък който има път към Варна- бирата е от мен!! J

 Благодаря!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да ти реша казуса от веднага. Взимай мойта. Ще иска масло и филтри след 2-3000 км. Тва е :D 

Иначе за тия пари обективно погледнато можеш да намериш и а4 и а6 в прилично състояние. Дали ще те оправят 2-3000 след това ? Ами много вероятно. Поне за начално обслужване, регистрация, разните застраховки и нещо неголямо ако има за ремонт. И това имайки в предвид, че не си казал дали търсиш дизел, бензин, бензин на газ, седан, авант, с куатро, на предно и т.н.

Имай предвид че а3 8l няма нищо общо (освен 4те кръгчета на капака) с а4 и а6 от 2005-2007ма. От опит говоря.

Разгледа “продава”раздела, има читави форумни коли, които ти се вписват в бюджета.

едит: ако тотал са 13,а не 13 за покупка и още 2-3 за обслужване задачата ти става рязко по-сложна...

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за бързия отговор и съветите. 

 Амии всъщност 13 е общо бюджета. За дизел, бензин и тн наистина не съм се ориентирал все още и бих искал да сондирам мнения. 

 Абсолютно и аз осъзнавам, че от А3-то до тези другите разликата е лееко голяма точно както и ти си отблязал.. та и затова събирам мнения общо взето.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При колите, които гледаш, всеки “проблем” е от 5-600 до 2-3000 лв. За десетина хиляди ще вземеш само нещо, което ще иска още още поне половината за да стане кола. Било то а4 или а6.

Каско и гражданска прaвилно си се ориентирал, ще ги докараш на около 900-1000лв. Оттам масло и филтри, ако решиш да смениш антифриз, спирачна течност, акумулатор, евентуално дискове, накладки... Подминаваш 1000. Оттам вече е колелото на късмета. Дали, кога и какво може да излезе, няма кой да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси А4 Б7 TFSI с ръчка и ако има проблеми ще са най-много по 5-600 лв. За този бюджет можеш да намериш страхотен екземпляр и даже ще ти останат за туй-онуй. А пък А4 и А6 в никакъв случай не са в една категория нито по цена, нито по поддръжка.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Ivan9999 написа:

... 13 е общо бюджета. . та и затова събирам мнения общо взето.

Търсиш В8, 4F facelift, A3 8P facelift. Най-добре е да не се свързваш сTSI от тези години. Бюджета е малък и ще има време да събереш мнения/пари. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай на @Lo_Ridah колата. 

 

Хем е Quattro, което за мен е най-голямата екстра за всяко едно Ауди, скъпите обслужвания и детските болести - вериги,съединител, кабели на моторите за ръчната са направени, а и е с ръчна кутия. 

Състоянието не мисля да го коментирам, разходи се и я виж. :) 

 

Успех! 

 

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всяко положение разходите по А4-А6 са различни от А3 с газ. 
+1 за колата на @Lo_Ridah, гледана е по учебник и всякакви изненади и детски болести са отстранени. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, JusttRelaxx написа:

Взимай на @Lo_Ridah колата. 

 

Хем е Quattro, което за мен е най-голямата екстра за всяко едно Ауди, скъпите обслужвания и детските болести - вериги,съединител, кабели на моторите за ръчната са направени, а и е с ръчна кутия. 

...

 

 

+1

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не е реална цената, зависи от състоянието! Определено изглежда супер! И аз преди години закупих кола /подобна на тази в обявата/ на сравнително висока цена, но беше доколкото може да се прецени с очи и за час в сервиз наистина много запазена и поддържана. Още си я имам.....и е в добро здраве. А на евтини и не толкова се нагледах 3 месеца. Всеки има мнение разбира се, но това "колко е реалната цена " на даден автомобил се разбира само и единствено в мига, в който продавач и купувач си стиснат ръцете и сделката е сключена! Всичко останало е теория на вероятностите.    Успех в избора на колегата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, ако си вземеш В8 за 12 000 - 13 000 лева първо ще е Врабец, второ най-вероятно ще е с Мултитроник предал богу дух или с ТФСИ 2.0 Бензин масларка... Хубавите Б8 - са далеч над тези пари.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм съгласен че тази Б7-ца няма как да се продаде за 12К, колкото и да е лъскава. Виж ако цаната е около 9К, тогава няма проблем. И аз карам лъскава 13-годишна Б7-ца, но като се измърси по нищо не се различава от останалите стари кошове. Затова по-новата кола винаги е за предпочитане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

53 minutes ago, MAPTO7007 said:

Да,всяка по-нова има по нещо по-добро,

Това е много, много опростено. Така може да се разъждава при преминаване от Б5 на Б6 или от Б6 на Б7.....

Но между Б3, Б4 и Б5 има повече прилика, отколкото между Б7 и Б8.

Цена до 10-12к лева за мен е добра за запазена Б7-ца с 2.0Д.....Като под "запазена" аз разбирам да не се пипне нищо едни 100к км....освен консумативи.....а не да е за смяна на валове, ревизиране на глава и прочие...каквито са повечето запазени коли в БГ.....за "незапазените" не искам да отварям дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авторът на темата сигурно вече кара BMW E92 а тук спорът продължава.

Малко да подкрепя колегата MAPTO7007, че се получи всички срещу един. Audi A4 B7 е по здраво, по качествено и евтино за поддръжка от А4 В8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И покупната му цена е с 30-50% по-ниска от на В8.

Иначе следвайки логиката на сравнение Б8>>Б7 мога да кажа, че новото ауди е много по-хубаво и здраво от 4-5 годишното такова...

Редактирано от pampo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, МММ1 написа:

Audi A4 B7 е по здраво, по качествено и евтино за поддръжка от А4 В8.

 

Значи караш б7. 

Нищо по-качествено няма в тая фейслифтната б6ца. 

 

А ако сравняваме дизелите, комън рейла е по-здрав от пд. 

Редактирано от quаttro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифтовете са по-здрави и надеждни при всички модели. Това е така защото нямат технологически нови и неизпитани неща, а и имат определен брой решени проблеми открити по време на пре-фейс модела. Б7-цата е отличен пример за това, особено при TFSI двигателите.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добро сравнение за пре-фейслифт и фейслифт на един модел,може да направи човек,който е бил притежател и на двете.Тогава му става ясно кое е по-доброто.Защото отстрани е лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B7 e повече от фейслифт - нови мотори,скоростни кутии ,задно окачване от S4 Б6 или като на А6 не помня точно ,ново поколение ESP и т.н 

B8 определено e по-модерната кола с леко по-скъпа поддръжка.За мен и двете са добри.Ако имах парите преди време щях да взема Б8.Съвета ми към автора е да си задели 3к поне за ремонт и обслужване.Има много редки случай да се вземе кола от педант на прилична цена и тогава найстина се качваш и караш.

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модераторите ми изтриха мнението. Ако пак го напиша ще е същото. Но си беше спам по темата несъмнено. С Ауди за личен автомобил днес приключих. Без да ми се случи ремонт по TDI и DSG. B)

По темата ... На подобна конфигурация  https://www.olx.bg/ad/3-0tdi-4x4-speshno-CID360-ID7G40o.html#3a579359ea  още ще и пада цената. В края на годината ще може да се вмести в бюджета на автора на темата.

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...