Jump to content

Смяна на съединител и маховик


ilianito81

Recommended Posts

Колеги някой сменял ли е маховик и съединител на 2.0тди 6ск. ръчка с код CAGA, че при мен има едно причукване от време на време когато е загряла колата на празен ход, и ше се насочвам към смяна на маховик и съединител. Та какъв да комплект да избера LUK или Sachs?

Редактирано от ilianito81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!! Моето ауди е със същия код като твоя преди година сменях съединител комплект на LUK  без маховик вече 25000км. няма ядове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здрасти колега, а на колко км беше колата когато смени съединител?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги.имам за смяна маховик Luk  за  2.0тди 6ск. ръчка с код CAGA но  когато го отворих и разгледах маховика има луфт  наляво и на дясно,бихте ли ми казали това нормално ли е за  този маховик или да го врящам защото е дефектен?луфта не е малък горе долу около сантиметър и малко!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не ти се разбира.

Нов маховик ли купи?

Нормално е да има луфт, нали е с пружини вътре, там се гледа при завъртане с определена сила колко се изместват двата диска. Даже има скала и се броят зъби(мм) на нов, стар и аварирал диск. Не си мисли, че така с ръка ще пипнеш и ще си майстор.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, janoar написа:

Нищо не ти се разбира.

Нов маховик ли купи?

Нормално е да има луфт, нали е с пружини вътре, там се гледа при завъртане с определена сила колко се изместват двата диска. Даже има скала и се броят зъби(мм) на нов, стар и аварирал диск. Не си мисли, че така с ръка ще пипнеш и ще си майстор.:hilezh:

Да маховикът е нов и знам че е нормално да има лек луфт за LUK DMF но мисля че този толеранс наляво и надясно  и това клатене надолу и нагоре не е малко и затова питам в темата и не съм казал че съм маистор просто незнам с този луфт дали да го слагам на колата си.Ти би ли слойил такъв маховик на колата си!?Иначе продавачът ме уверява че маховикът е нов без проблеми идвал направо от производителя!!!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плътен ми се вижда на въртене. Малко ме притеснява аксиалния луфт, ама опитай да обереш  по посока на  въртене луфта (да оберат пружините)и тогава пробвай да видиш дали ще клати пак така  аксиално, че да се чува това металното от маса в маса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.06.2020 г. at 21:25, janoar написа:

Плътен ми се вижда на въртене. Малко ме притеснява аксиалния луфт, ама опитай да обереш  по посока на  въртене луфта (да оберат пружините)и тогава пробвай да видиш дали ще клати пак така  аксиално, че да се чува това металното от маса в маса. 

Има същият луфт  дори и да оберат пружините пак се клати по същият начин.Препоръчаха ми LUK но май няма да  е  ще го връщам и щте търся Sachs.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...