Jump to content

Audi A4 b6 1.8T или 3.0


Recommended Posts

Обикновенно разход на газ се съпоставя с разход на бензин в литри, а не в левове, това е объркващото в изречението.

Но всеки си кара колата и си плаща от собствения джоб, така че може да си твърди каквото си иска. Няма срамен разход, има непризнат такъв^_^.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

3 hours ago, Fireblood said:

Не е съвсем по темата, но чета поредното безумно изказване на притежател на бензиново Ауди. "Което е 5-6 на сто извънградско"! Тук всички предишни хвалби, при които по време на движение резервоара вместо да се изпразва, всъщност се пълни....бяха сложени в малкия джоб на колегата писал по- горе! :hilezh:.    

Колега, не виждам нищо необичайно 1.8 двигател да харчи 8.9/100 газ на дълъг път с нормална скорост за пътя София-Солун около 110 км./час

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси сметкаджийската тема :D. Този раздел не трябва да се казва "Как и какво Ауди да си купя", а "3.0TDI или ГАЗ". Всяка тема завършва с това как чипнато 3.0TDI е най бързата кола на света или колко малко ми гори на газ :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да е имал в предвид, 5-6 не е като 7.42!   Или все още се правите на интересни? Ако с автомобил 1.8 турбо,  куатро..... ме повози извънградско с разход 5-6, ще му подаря моя автомобил...... да се радва на разход от 6 95 няма да се получи)!

Преди 2 часа, Stanley_S написа:

Колега, не виждам нищо необичайно 1.8 двигател да харчи 8.9/100 газ на дълъг път с нормална скорост за пътя София-Солун около 110 км./час

 

 

Преди 2 часа, Stanley_S написа:



 

 

Just now, Fireblood написа:

 

И аз не виждам нищо необичайно в 8.9/100 газ!    Ама в 5-6 бензин виждам много необичайно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати драмата си съчинихте..? 12 литра газ струват колкото 5.8 литра бензин. Кое не е ясното? Естествено, че няма как да харчи 5.8 бензин и никога не съм казвал такова нещо - сравних двете горива като ценови еквивалент. 
 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не съм голословен - ето снимка колко километра съм изминал само градско и колко литра газ съм заредил. Работя в идеалния център и на околовръстното не съм стъпвал. Това разстояние съм го изминал за три дни. Среден разход на газ - 12.2 литра/100 км.

 

Относно извънградското каране до Солун - само на нашата магистрала и то не навсякъде е разрешена по-висока скорост. После отиваш в дефилето, където караш с 80 и то само ако няма задръстване. След това висиш 40 минути на границата и се качваш на магистрала с ограничение 120. Околовръстното на Солун е с ограничение 90, но е цяло чудо ако въобще се движиш там - задръстването е перманентно. След това към Халкидики ограничението е 90, но е напълно излишно, защото пак си в плътна колона. Затова се чудя и май какви са тези приказки, че можете да карате до там със 140.. сигурно можете, но после ще трябва да се отбиете през пет кметства и да оставите по 500 евро във всяко.

 

IMG_20190405_103601_HDR.jpg

IMG_20190405_105435_HDR.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак мерите колко да не заспите. Среден разход  на градско за 170км... Покарай месец два, лятоска, зимата, и тогава давай такива крайни резултати. Щото аз мога да накарам една и съща кола да харчи 9.5, а мога да я накарам да харчи и 12.0, а ако искам мога и 14.5......а кажи саа кое е реалното?

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е измерил средния разход за 3 дни градско, и за цял месец да го измери пак няма да се промени с повече от +/- 5%. Това е статистически факт. Иначе студовете през зимата и климатика през лятото вдигат разхода на всяка кола, независимо от типа на горивото.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един стил на каране и той е такъв и зимата, и лятото, че и през нощта.
Имам тази кола от доста години и това й е разхода.

Да, ако започна да карам като хлапе, мога да вдигна този разход. Всъщност въобще не ми пука за разхода, защото с този газ имам чувството, че се возя на цената на спанака пролетно време. И до 18 да вдигна разхода на газ - 6 лева на 100 км. в повече са нищо.

 

Човекът с темата се чуди какъв двигател да избере и аз му показвам плюсовете на малкия двигател, при това не съвсем маломощен - 163 коня не са зле. Колата си е пъргава.

Надявах се с това си мнение да съм му пелезен на него, а не да разнищваме разни дребнавости.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, loshdancho написа:

Е, аз как го свалих за две седмици на 9.5??? А сега ми стои на 11-13л/100??? 

 

 

 

Защото най-вероятно си искал да го свалиш и си си променил стила на каране. Но всеки човек си има начин на каране който го кефи най-много и винаги се връща на него. Иначе такива безпричинни вариации не би трябвало да има при изправен мотор.

 

По темата: и аз не виждам какво точно е фрапиращото тук. Автогазта е малко по-ефикасна от бензина и е на половината от цената му. Така че колегата да харчи толкова литри газ колкото моята харчи литри бензин ми се вижда съвсем нормално.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравеите колеги и аз съм се насочуил към 1.8 Т вийжте екземпляра ,заслужава ли си такава цена,и наистина ли понеже е комби варвежа ште куца..сега карам опел вектра Ц 1.8 122 коня и като динамика е повече от трагедия изван градско немога да изпреваря :S https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11561233281222521&slink=bzeeq6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с астматика в оРела  Щ/шт/е лети нищо,че е  коНби.Като знам кви кенефи продават на ПлоИф  Щ/шт/е ревеш с напудрен кенеф на км.  Х2 поне на обявените.

В Бг за шт  обикновено ползваме. буквата Щ, по-лесно е .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм свикнал да пиша на кирилица и не ми се тарсеше ''Щ''..какво е ПлоИФ, и заслужава ли си тази цена. С регистрациите и газова ще легне на 9500 за градска кола..Това е Втората на която съм се спрял, доста по нова и смятам че като динамика няма да имат голяма разлика .https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11564557006031523&slink=bzvrqk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим ... 1.8ТQ 163 коня ... мотор, дето става 190 коня от воле, че и 4х4 срещу 126 коня дизел на предно ...

Няма да усетиш разликата, щото няма да успееш догониш Ауди-то ...

Нали си наясно, че тая бялата Тойотка най-вероятно е била служебна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква динамика се търси в “градска” кола? Нещо за стартове от място ли? Светофарни гонки ? Скоро карах за 10-тина дни сутиен С2 1.1 на газ....от това по-градска кола, здраве му кажи. Та според мен “градската” кола има едно предимство...че е малка и може да Й намериш по-лесно място за паркиране. Попаднах в петъчен следобед в Букурещ с в7 с 18ТQ ръчка.....с тоя малък кулер и климатик и.....не е градска кола. По-хубаво от срендноголяма/голяма кола с голям мотор и автомат, като градска кола...няма. Сюоред мен, по-добре 3.0 с автомат на газ, макар че съм  имал в5/6/7 с 1.8ТQ с газ и не бих си купил 3.0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани тоя 3.0 масларник. Гори, върви посредствено и като се осере блока няма намиране на читав. 1.8Т каквото и да стане е много по-лесно да се оправи/смени. Отделно газифицирането му е по-евтино и като цяло поддръжката му е по-лека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 3.0 върви посредствено, значи 1.8Т е бетонирано на място или всъщност се движи назад. 

И сток, и с чип, дори и "великия"  БЕХ вървят по-зле от читаво 3.0.

 

Само с некви хибридни турбини, кулери, дюзи, помпи, колектори, генерация и кустом съединител ще бега повече... Тоест, като налееш два пъти стойността на колата. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, quаttro said:

Ако 3.0 върви посредствено, значи 1.8Т е бетонирано на място или всъщност се движи назад. 

И сток, и с чип, дори и "великия"  БЕХ вървят по-зле от читаво 3.0.

 

По-скоро имах предвид, че за тая мощност не е нещо впечатляващо. Еле пък на фона на проблемите, които създава направо не си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 1.8т 190к.с. или 3.0 220к.с. Като усещане повече ми хареса 3ката. По-плавно се разгръща. Но пък ми се струва, че 1.8т вървеше повече. Ако бях на твое място аз лично бих предпочел 1.8т и бих го позасилил малко + газчица :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...