kurty Публикувано 24 Август 2019 Доклад Share Публикувано 24 Август 2019 Купувай смело. Тоя автомат е здрав на куче. Само един в БГ ги прави....сметай колко се развлят, че да има само един майстор. Маслото на кутията е доживотно. Няма да го сменяш. Другите автомати на квадрото има майстори и фирми...пффф валЯло. Не ги бива. То си е подарък, щом е и с гас. Само от тук си над 1000 лв. напред. Пък и ще върви яко, като е на предно, Чипваш я за 100-тина лева и става 200 коня. Смятай. Такива оферти с 1.8Т автомат излизат мнооо рядко. Вземай, не умувай че бързо отлитат с такава комбинация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 24 Август 2019 Доклад Share Публикувано 24 Август 2019 (Редактирано) Дори да се сложи чип на 1.8Т, това по никакъв начин не повлиява недостатъците, които има той спрямо 3.0. Чипът просто добавя още сила в средните обороти и дотам. Всичко останало си остава - противното и трудно потегляне от място, все едно подкарваш камион с прицеп, липсата на сила под 2000 оборота, липсата на сила над 5000 оборота, гадният звук, гадният тембър и напъване при ускорение, наличието на лаг и по-лош респонс, липсата на плавност и равномерност в целия работен диапазон. Не искам да отварям тема пък какво се случва в жегата и в големия трафик, когато кулерчето на микроскопичната турбинка се напече и усещането е, че си закачил още едно ремарке отзад. Реално ако ще се мерят времена от 0 до 100 и ускорение при максимално натиснат педал на газта, секунди, изрязвания и т.н., 1.8Т с чип е възможно да има предимство пред 3.0, но това не го прави по-приятния мотор за каране. Комфортът и усещането при 3.0 са различни, особено ако е с ръчни скорости, където на практика няма лаг. Редактирано 24 Август 2019 от 150hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Накрая ще подхлъзнете някой да си вземе 3.0 ... Където цената му е по ниска от коли с 2.5ТДИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 3.0 няма лаг просто, защото върви еднакво слабо във всички обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koko0 Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Преди 8 часа, loshdancho написа: В цената не е описан депозит в сервиза, за ремонт на мултитрошляка, който ще бъде платен от новия собственик. Колко струва ремонт на мултитрошляка, ориентировъчно? И последно заслужава ли си това Ауди 1.8т 150к.с. Автомат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 (Редактирано) На тази кола бюджетното решение при проблем в Мултитроника не а ремонт, а преминаване на ръчка, което ще ти струва в рамките на 1000 - 1300 лв. Трябва също да се имат предвид частни лица които продават повече от 1 кола по едно и също време и са съгласни на бартер. Червеното Пежо виждаш ли го на снимката до Аудито? И то се продава. Редактирано 25 Август 2019 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 А, то само на тръца температурата на входящия въздух е проблем. Интейка на асматициците изобщо не се нагрява и не умират и те. Същата работа са и те.Залепили някакво термоизолационно фолио и....нищо. Скоро гледах клип като сваляха интейка на камАро....пффф около 10 см изолация м/у интейка и блока/главите. Те щото американците не чуват петела как се правят осмАци и V-та. За недоразумението пА с веригите да не говорим. Бааа тоа корвет...за един преди обяд смениха чарджъра и свалиха/върнаха главите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Преди 3 часа, ppenchev написа: 3.0 няма лаг просто, защото върви еднакво слабо във всички обороти. Със запекли клапи на колектора, изгърмял дебитомер или некоректно работещи сонди може и да върви слабо. Ако всичко му е ОК и е с ръчни скорости, си върви чудесно и много по-приятно от пробития варел Тръцоне. Да не говорим, че 90 % от 1.8Т на пазара са дроб сарма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Aко трябва да сме честни, макар да съм съгласен с повечето сравнения, 1,8Т също има проблема с това, че повечето са умрели. Реално другия им проблем е че концепцията на 4цилиндров мотор + годинките ги мори много като показатели, предполагам повечето от вас със шестаци и осмаци не вярват, че ц5 с 1,8т е излезнало такава трагедия от завода? Вярно може никога да не са били впечатляващи ниските обороти, обаче якото бучене, вибрациите и напъна при ускорение ги е нямало. Вървял си е и съвсем гладко за разлика от положението сега когато масово под 2000-2500об се усеща неравномерност. Разликите в концепциите винаги ще ги има, но за съжаление трябва да се съобрази човек и с ефекта на годинките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koko0 Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Чудесно за 1.8т инфото ми беше полезно, сега ако ми кажете и за тази нещо ще съм много благодарен https://m.cars.bg/offer/c3072777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubolalev Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Преди 6 часа, МММ1 написа: Накрая ще подхлъзнете някой да си вземе 3.0 ... Където цената му е по ниска от коли с 2.5ТДИ. Точно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Август 2019 Доклад Share Публикувано 25 Август 2019 Какво да се каже, изтрити бутони, светещ чек, след като е запалена. Другото дразнещо е, че има изгоряла крушка, която вероятно струва 2-3-5лв. Може ли да правиш снимки за обява и да не смениш една тъпа крушка. Аз лично това го приемам като мундарщина и сравнение за това как е била гледана/обслужвана колата.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Точно....Мани, всички гледат нещата на хартия ама то на чужд гръб и 100 тояги са малко.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zorba1 Публикувано 26 Август 2019 Доклад Share Публикувано 26 Август 2019 Мултитроника си е проблемен, аз лично бе бих взел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts