Jump to content

Audi A4 b6 1.8T или 3.0


Recommended Posts

Купувай смело. Тоя автомат е здрав на куче. Само един в БГ ги прави....сметай колко се развлят, че да има само един майстор. Маслото на кутията е доживотно. Няма да го сменяш. Другите автомати на квадрото има майстори и фирми...пффф валЯло. Не ги бива. То си е подарък, щом е и с гас. Само от тук си над 1000 лв. напред. Пък и ще върви яко, като е на предно, Чипваш я за 100-тина лева и става 200 коня. Смятай. Такива оферти с 1.8Т автомат излизат мнооо рядко. Вземай,  не умувай че бързо отлитат с такава комбинация.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Дори да се сложи чип на 1.8Т, това по никакъв начин не повлиява недостатъците, които има той спрямо 3.0. Чипът просто добавя още сила в средните обороти и дотам. Всичко останало си остава - противното и трудно потегляне от място, все едно подкарваш камион с прицеп, липсата на сила под 2000 оборота, липсата на сила над 5000 оборота, гадният звук, гадният тембър и напъване при ускорение, наличието на лаг и по-лош респонс, липсата на плавност и равномерност в целия работен диапазон. Не искам да отварям тема пък какво се случва в жегата и в големия трафик, когато кулерчето на микроскопичната турбинка се напече и усещането е, че си закачил още едно ремарке отзад. Реално ако ще се мерят времена от 0 до 100 и ускорение при максимално натиснат педал на газта, секунди, изрязвания и т.н., 1.8Т с чип е възможно да има предимство пред 3.0, но това не го прави по-приятния мотор за каране. Комфортът и усещането при 3.0 са различни, особено ако е с ръчни скорости, където на практика няма лаг.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, loshdancho написа:

В цената не е описан депозит в сервиза, за ремонт на мултитрошляка, който ще бъде платен от новия собственик.:lol:

Колко струва ремонт на мултитрошляка, ориентировъчно?  И последно заслужава ли си това Ауди 1.8т 150к.с. Автомат? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тази кола бюджетното решение при проблем в Мултитроника не а ремонт, а преминаване на ръчка, което ще ти струва в рамките на 1000 - 1300 лв.

 

Трябва също да се имат предвид частни лица които продават повече от 1 кола по едно и също време и са съгласни на бартер. Червеното Пежо виждаш ли го на снимката до Аудито? И то се продава.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, то само на тръца температурата на входящия въздух е проблем. Интейка на асматициците изобщо не се нагрява и не умират и те. Същата работа са и те.Залепили някакво термоизолационно фолио и....нищо. Скоро гледах клип като сваляха интейка на камАро....пффф около 10 см изолация м/у интейка и блока/главите. Те щото американците не чуват петела как се правят осмАци и V-та. За недоразумението пА с веригите да не говорим. Бааа тоа корвет...за един преди обяд смениха чарджъра и свалиха/върнаха главите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, ppenchev написа:

3.0 няма лаг просто, защото върви еднакво слабо във всички обороти.

 

Със запекли клапи на колектора, изгърмял дебитомер или некоректно работещи сонди може и да върви слабо. Ако всичко му е ОК и е с ръчни скорости, си върви чудесно и много по-приятно от пробития варел Тръцоне. Да не говорим, че 90 % от 1.8Т на пазара са дроб сарма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко трябва да сме честни, макар да съм съгласен с повечето сравнения, 1,8Т също има проблема с това, че повечето са умрели. Реално другия им проблем е че концепцията на 4цилиндров мотор + годинките ги мори много като показатели, предполагам повечето от вас със шестаци и осмаци не вярват, че ц5 с 1,8т е излезнало такава трагедия от завода? Вярно може никога да не са били впечатляващи ниските обороти, обаче якото бучене, вибрациите и напъна при ускорение ги е нямало. Вървял си е и съвсем гладко за разлика от положението сега когато масово под 2000-2500об се усеща неравномерност.

 

Разликите в концепциите винаги ще ги има, но за съжаление трябва да се съобрази човек и с ефекта на годинките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, МММ1 написа:

Накрая ще подхлъзнете някой да си вземе 3.0 ... Където цената му е по ниска от коли с 2.5ТДИ.

Точно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да се каже, изтрити бутони, светещ чек, след като е запалена. Другото дразнещо е, че има изгоряла крушка, която вероятно струва 2-3-5лв. Може ли да правиш снимки за обява и да не смениш една тъпа крушка. Аз лично това го приемам като мундарщина и сравнение за това как е била гледана/обслужвана колата.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Точно....
Мани, всички гледат нещата на хартия ама то на чужд гръб и 100 тояги са малко.

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...