Jump to content

S3 8L - Подходяща генерация


denko1995

Recommended Posts

Здравейте колеги. Карам с3 8л сток ! Искам малко да преправя генерацията. Катализаторите са премахнати ! Средно гърне има и крайното. Искам да бъде една идея по шумна и да звучи приятно. Някакви препоръки ? 

Ако се махне средното гърне ? Или да изчистят крайното гърне ? Попринцип искам да махам крайното гърне , скоро колата ще бъде с лънч и флат , така и така ще го пръсне след определен период от време !? Идеи и съвети ? 

Link to comment
Share on other sites

Варианти много, но ако ще правиш го прави като хората. За цяла къстъм генерация, диаметъра не трябва да надвишава 70мм мисля беше за к04-ката по-малък или по-голям от този диаметър не е препоръчителен особенно ако е МАПНАТА ( не ми се рови инфо от Гръцките тунери ) да ти покажа на гледно, какво пишат. Този диаметър на права генерация с поне един резонатор или средно гърне хубава марка (Симонс, Магнафлоу) и крайно гърне на същите, ще ти докара доста приятен звук.

Ако ли не, си остави колата с стоковата без катализаторите и помисли за 3” даунпайп (задължително)

Преди да навлизаш в еуфорията с лънчовете и флатовете се увери, че колата е подходяща и готова (НАИСТИНА ГОТОВА) за това което искаш да и причиняваш.

Т.е ако държиш да си остане гроб и да си разочарован след второто натискане на педала , защото е силно вероятно да си сгънеш биелите или да ги изкривиш в даден момент, избора е твооойй. Ако държиш на лъчовете и флатовете , аз те съветвам това.

Първо да си погледнеш мотора , после Мапа сам ще си дойде а генерацията си става задължителна един вид. Имай впредвид, че за К04-то студеният въздух е всичко, гледай да се увериш от към Челен Кулер , хубави пътища и добър всмук на 3” след което имаш два варянта , запазваш оригиналната кутия с афтермаркет панелен филтър или какъвто и да е конус с ДОБЪР ЩИТ!

 Всичко е възможно, но всичко опира до финанси, време и много търпение(нерви)

Успех.

 

Edited by killfame
Link to comment
Share on other sites

Много кратко , ясно и просто обяснено на чисто разбираем език ! Колега искренни благодарностти , остани със здраве 

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Аз смисъл от къстъм генерация за К04-ка не виждам. Евентуално само пайп да се направи. S3-ката си има достатъчен диаметър на тръбите, за да може и с чип преспокойно да си кара с тях. Ако евентуално иска звук, смяна на крайното гърне и след това в зависимот от резултата се мисли и за средното дали да остава или се премахва/сменя.
При лънч и флат и други неща виждат зор и обикновенно се разбират впоследствие, по трудния начин :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Пайп на 63" имам , достатъчен ли е или да гледам друг ?

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Отвори ибей, фрашкан е с втора ръка и нови. 

На по 3” са няма как да си с по малък диаметър на толкова тръгва и стоковия след което се стеснява постепенно и разделя на две. Свързван е с двата катализатора които ти вече написа , че нямаш.

Това което излиза като афтърмаркет пайп удължението му елиминира директно катализаторите и се свързва с стоковата генерация.

До преди 2 седмици в ибей се продаваше много добра ръчна изработка генерация с въпросният диаметър за който ти споменах, резонатор плюс крайно с вида на оригиналните накрайници, цената и беше 130£ (Използвана) 

В описанието пишеше, че звука е малко по монототен от стоковия и е много по плътен, перфектния тон, който предполагам ти гониш.

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...