TKM Публикувано 28 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2020 On 1/14/2020 at 10:38 AM, ssttuunnii said: При моят при самото отваряне иска помощ с ръката леко, иначе тръгва да се отваря и се затваря. При затварянето го няма този проблем, всичко е нормално. Забелязвам че от едната страна на пантите е не е на положение като от другата страна и за това си мисля че е панта ! Ако някой е имал подобен проблем да сподели. Аз имам същият проблем. Иска леко помощ с ръка. При затварянето всичко е ок стига колата да не е наклонена напред. Тогава явно капака идва тежък за обратен завой. Имах един проблем миналата зима, че поради замръзване след като успях да отворя капака, не се затваряше. Най-забавното беше, че лягаше до долу и после сам се вдигаше без помощ, тоест всичко работеше перфектно. Наложи се да го затворя ръчно за да не се вдига автоматично. В този случай ми стана странно поради, каква причина в легнало състояние, но не изцяло заключен се изправяше без помощ, а опитам ли да го отворя в нормално състояние си иска своето. Отделно рядко ми работи и дръжката за отваряне на самия капак, да не кажа почти никога. Общо взето става или само от ключа, или от шофьорската врата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bmwpowaa Публикувано 5 Март 2020 Доклад Share Публикувано 5 Март 2020 Някой все пак знае ли координатите на този електротехник, дето поправя моторчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssxnetwork Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 (Редактирано) При мен се оказа изгорял бушон. Интересното е, че на всеки 5-10 отваряния на багажника бушона гори, вече 5 пъти го сменям в рамките на месец 🤔 Редактирано 6 Март 2020 от ssxnetwork Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 (Редактирано) Ако смениш моторчето ще спре Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Редактирано 6 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 (Редактирано) Може да се товари много мотора, вдига си консумацията и гори бушона. Огледай да не би нещо механично да товари отварянето на багажника - крива панта/механизъм, изпуснал амортисьор Редактирано 6 Март 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 4 hours ago, ssxnetwork said: При мен се оказа изгорял бушон. Интересното е, че на всеки 5-10 отваряния на багажника бушона гори, вече 5 пъти го сменям в рамките на месец 🤔 Това не е добре, имаш проблем. По-добре не го сменяй като изгори докато не намериш проблема, че да не запалиш колата. Може мотора да окъсява вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vihristov9009 Публикувано 6 Март 2020 Доклад Share Публикувано 6 Март 2020 (Редактирано) Аз за това го посъветвах да го смени че после ще е късно за гасене Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk Редактирано 9 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssxnetwork Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 (Редактирано) На 6.03.2020 г. at 11:38, VBI написа: Може да се товари много мотора, вдига си консумацията и гори бушона. Огледай да не би нещо механично да товари отварянето на багажника - крива панта/механизъм, изпуснал амортисьор Да, имам крива панта на багажника и може би от там идва товара върху мотора Редактирано 9 Март 2020 от ssxnetwork Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bmwpowaa Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Някой има ли парт номера на тази панта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Eй тоя мързел ... ето тук ще си я намериш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pampurko Публикувано 15 Март 2020 Доклад Share Публикувано 15 Март 2020 Аз го имам същия проблем с Audi S8 D3 2008 фейс , а именно : Когато натиснеш да се отвори заяждаше и трябваше да помогнеш с ръка след което се вдига бавно до горе и при затваряне слиза бавно надолу като в края се засилва и тряска при затваряне. Гледах клипчета в YouTube и реших да ревизирам мотора който е " H " усилената версия. Отворих го и намазах съединителя с флюс за запояване ( ужким за подобряване на контактността ) . След монтажа обаче се оказа, че този мотор е с нещо като феродо на съединителя и с тази флюс боксува нереално 🥵. Освен това сега като тръгне да отваря видимо се вижда как капака се посуква в дясната си страна. Някой има ли представа какво да мога да строша още за да почне пак да се отваря пак багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssxnetwork Публикувано 16 Март 2020 Доклад Share Публикувано 16 Март 2020 (Редактирано) Дясната панта се изкривява с времето и твоята очевидно е крива, от там идва и тормоза на моторчето. При мен е абсолютно същото, но ще видя кога ще взимам нова панта. Редактирано 16 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pampurko Публикувано 17 Март 2020 Доклад Share Публикувано 17 Март 2020 (Редактирано) моята я сменявах преди около 2-3 години но явно е менте Редактирано 18 Март 2020 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssttuunnii Публикувано 6 Април 2020 Доклад Share Публикувано 6 Април 2020 (Редактирано) @TKM На 29.02.2020 г. at 1:03, TKM написа: Аз имам същият проблем. Иска леко помощ с ръка. При затварянето всичко е ок стига колата да не е наклонена напред. Тогава явно капака идва тежък за обратен завой. Имах един проблем миналата зима, че поради замръзване след като успях да отворя капака, не се затваряше. Най-забавното беше, че лягаше до долу и после сам се вдигаше без помощ, тоест всичко работеше перфектно. Наложи се да го затворя ръчно за да не се вдига автоматично. В този случай ми стана странно поради, каква причина в легнало състояние, но не изцяло заключен се изправяше без помощ, а опитам ли да го отворя в нормално състояние си иска своето. Отделно рядко ми работи и дръжката за отваряне на самия капак, да не кажа почти никога. Общо взето става или само от ключа, или от шофьорската врата. Същият е симптома като твоята, не иска да се отваря нагоре, иска лека помощ. Под наклон ли е не става иска пак с ръка да се подбутне. Интересно ми е какво го поражна това и оправя ли се ? Редактирано 6 Април 2020 от ssttuunnii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
billysezgo Публикувано 8 Април 2020 Доклад Share Публикувано 8 Април 2020 (Редактирано) реално погледнато след сваляне на амортисъорите и моторчето , ако е крива пантата , значи на ръка ще се затваря тръдно или ще се усеща къде е кривото и обратно. някой пробвал ли го е? :ДДДД Редактирано 8 Април 2020 от billysezgo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKM Публикувано 15 Май 2020 Доклад Share Публикувано 15 Май 2020 On 4/6/2020 at 5:52 PM, ssttuunnii said: @TKM Същият е симптома като твоята, не иска да се отваря нагоре, иска лека помощ. Под наклон ли е не става иска пак с ръка да се подбутне. Интересно ми е какво го поражна това и оправя ли се ? Това е като зъбобол на този модел. Докато е там и го има винаги ще дава проблеми, колкото и да го поддържаш. Май си няма оправия освен системно да се сменят мотори, панти и т.н., което просто не си заслужава играчката. Спираш да обръщаш внимание и гледаш към следващото поколение. Все пак модела е вече на над 15 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiro.spasov Публикувано 16 Май 2021 Доклад Share Публикувано 16 Май 2021 Да повдигна малко темата. Моят багажник се отваря и от вътре и от ключа но мисля че леко се криви в дясно, и се затваря са о от копчето на багажника има ли вариант да се затваря от ключа и как да го направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1114 Публикувано 7 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2021 Моята си го придърпва и си затваря но нито го вдига сама нито го сваля копчето свети On 3/6/2020 at 10:16 AM, ssxnetwork said: При мен се оказа изгорял бушон. Интересното е, че на всеки 5-10 отваряния на багажника бушона гори, вече 5 пъти го сменям в рамките на месец 🤔 Къде е бушонът ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peshomastikata Публикувано 15 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2021 При мен липсва пружинката в средата,от къде мога да я намеря ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssxnetwork Публикувано 16 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2021 @Ivan1114 в багажника, мисля че дясната кора при акумулатора имаше кутия, обаче не мога да си спомня точно кой бушон е, но трябва да се вижда на схемата под капачето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kundyo Публикувано 24 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2021 От къде мога да намеря нова дясна панта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 25 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2021 В Порше, примерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D. Antonov Публикувано 10 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2021 (Редактирано) Хайде ще черпите по бира после Моят проблем беше както на мнозина— помощ/побутване при отваряне, а при затваряне чрез бутона на багажника същия се сваля до долу обаче не захваща палчето хубаво и на практика остава отворен. Решението— ‘отвратително’ простичко: Махате тази тапичка от лявата страна на отворения багажник: след това затягате (надясно за незнаещите) болта (гаечен ключ №11): В моя случай трябваше да се затегне чак докрай/ до долу. Но при вас работа може да свършат и няколко оборота. Резултата— работещ като от фабриката багажник 😎 Редактирано 10 Октомври 2021 от D. Antonov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 11 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2021 Махане едва ли е работещ вариант иначе нямаше да го сложат това там. При мен амортисьорчетата бяха омекнали и не искаха да го избутат съвсем леко в началото и пропадаше. Сложих нови и заспа работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D. Antonov Публикувано 11 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2021 Нещо май ‘между редовете’ 😉 Декоративната тапичка се маха за да можеш да стигнеш до болта и да го регулираш. После пак си я връщаш на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване