Jump to content

РЕШЕНИЕ на проблем при неработещ електрически багажник !!!


kmkk

Recommended Posts

Здравейте, тъй като тук има доста знаещи хора, но явно поради търговски интерес (представители и собственици на сервизи) не желаят да споделят за разрешаването на най-често срещаните проблеми....днес ...ще ви представя разрешаването на един от най-често срещаните проблеми при А8 D3, a именно НЕРАБОТЕЩИЯТ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ БАГАЖНИК.

 

1.Първия проблем е с отварянето на багажника, когато при натискане започва да се отваря, но е необходимо да му помогнете с ръка за да се отвори до горе.

Причините за проблема са две.. ПЪРВАТА ...е че дясната панта на капака се изкривява във времето и още при отварянето капака тръгва леко на една страна и пада без да започне да се отваря.РЕШЕНИЕТО е нова дясна панта ..която струва около 130-180 лева. (Ако някой е намерил или намери по-евтина цена за нова нека сподели в темата за да е полезна за другите) ПОДЧЕРТАВАМ панта втора употреба не става... изпробвано е !!!

 

След като сте сменили дясната панта.. но проблема не е разрешен ВТОРАТА причина е самия мотор на багажника който се намира от дясно над акумулатора.Демонтира се ..отваря се и се ревизира дали зъбните колела не са износени (в много редки случай проблема е там) повечето ще ви кажат да търсите ново моторче.. но няма как да намерите читаво втора ръка, а ново е доста скъпо ...тъй като видимо всички втора ръка работят ...но проблема е ....че с времето силата им отслабва и заради това не успяват да повдигнат или затворят капака.Намерих добър електротехник ..който ремонтира нещо по платките и моторчето започна да работи на максимална сила както за затваряне .. така и за отваряне.

 

Това са двете причини за проблема с отварянето на багажника.

Другият често срещан проблем е при затваряне багажника да не се придърпва.. причините ...пак могат да бъдат две. Първата е пружинка .,.която се намира на самият заключващ механизъм.Обикновенно омеква или въобще я няма.Втората причина е моторчето да е изгоряло изцяло.

 

Надявам се с тази тема да съм помогнал на колкото се може повече хора защото това е смисъла на този форум да си помагаме.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Дейва и моя миналия ден не успя да се отвори и хлопна обратно, а почти не съм го ползвал този механизъм. Ще поръчвам панта и моторче :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скапаният мотор почти винаги е причината. Ревизираната версия е с изчистен тоя недъг, но е цифра - 4E0827852 от буква H натам след това. Различават се по цветовете. Първоначалната версия е чисто черна пластмаса, докато читавите са сивкави, като от метал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво си игра с него, щото аз си зех колата след боя и са не иска да дигне капака.... явно са сложили 1кило кит :hilezh:

а смених моторчето с фейслифтово такова преди година примерно?

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/22/2019 at 8:16 PM, yavor20v said:

кво си игра с него, щото аз си зех колата след боя и са не иска да дигне капака.... явно са сложили 1кило кит :hilezh:

а смених моторчето с фейслифтово такова преди година примерно?

Виж пантата на задния капак как са я закачили и дали е регулирана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като тръгне да отваря , първо някакси тръгва дясната страна

ама има едни чурове от двете страни, които стърчат на пружини и се регулират, отвъртях ги малко за да дадат по-силен тласък като натисна копчето и сега се отваря без проблем :)

Едит: пак не става :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Е КОЙТО НЯМА ТАКИВА НЕЩА? :) тОЗИ ВЪПРОСНИЯ ЕЛАДЖИЯ КАКВО Е НАПРАВИЛ ЧЕ ДА ВЪРВИ НА ПО ГОЛЯМА СИЛА НЕКА СПОДЕЛИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте колеги.

Тъй като моето моторче умря от един път, имам ли опция да се отремонтира (да се сменят компоненти по него и т.н.)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 5.04.2019 г. at 15:56, kmkk написа:

Здравейте, тъй като тук има доста знаещи хора, но явно поради търговски интерес (представители и собственици на сервизи) не желаят да споделят за разрешаването на най-често срещаните проблеми....днес ...ще ви представя разрешаването на един от най-често срещаните проблеми при А8 D3, a именно НЕРАБОТЕЩИЯТ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ БАГАЖНИК.

 

1.Първия проблем е с отварянето на багажника, когато при натискане започва да се отваря, но е необходимо да му помогнете с ръка за да се отвори до горе.

Причините за проблема са две.. ПЪРВАТА ...е че дясната панта на капака се изкривява във времето и още при отварянето капака тръгва леко на една страна и пада без да започне да се отваря.РЕШЕНИЕТО е нова дясна панта ..която струва около 130-180 лева. (Ако някой е намерил или намери по-евтина цена за нова нека сподели в темата за да е полезна за другите) ПОДЧЕРТАВАМ панта втора употреба не става... изпробвано е !!!

 

След като сте сменили дясната панта.. но проблема не е разрешен ВТОРАТА причина е самия мотор на багажника който се намира от дясно над акумулатора.Демонтира се ..отваря се и се ревизира дали зъбните колела не са износени (в много редки случай проблема е там) повечето ще ви кажат да търсите ново моторче.. но няма как да намерите читаво втора ръка, а ново е доста скъпо ...тъй като видимо всички втора ръка работят ...но проблема е ....че с времето силата им отслабва и заради това не успяват да повдигнат или затворят капака.Намерих добър електротехник ..който ремонтира нещо по платките и моторчето започна да работи на максимална сила както за затваряне .. така и за отваряне.

 

Това са двете причини за проблема с отварянето на багажника.

Другият често срещан проблем е при затваряне багажника да не се придърпва.. причините ...пак могат да бъдат две. Първата е пружинка .,.която се намира на самият заключващ механизъм.Обикновенно омеква или въобще я няма.Втората причина е моторчето да е изгоряло изцяло.

 

Надявам се с тази тема да съм помогнал на колкото се може повече хора защото това е смисъла на този форум да си помагаме.

 

За аванта Ауди А6 4F C6 2006 година, същото ли е решението, което сте споменали  по-горе? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, моя капак уж "работи" нагоре-надоло окей.Но след като се затвори сам се отваря пак, трябва да го понатисна преди да се затвори за да си остане затворен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, bdch72 написа:

Колеги, моя капак уж "работи" нагоре-надоло окей.Но след като се затвори сам се отваря пак, трябва да го понатисна преди да се затвори за да си остане затворен.

Мисля че в този случай се сменяха някакви пружинки в задната част на багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моят при самото отваряне иска помощ с ръката леко, иначе тръгва да се отваря и се затваря. При затварянето го няма този проблем, всичко е нормално. Забелязвам че от едната страна на пантите е не е на положение като от другата страна и за това си мисля че е панта ! Ако някой е имал подобен проблем да сподели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, когато проблема е в самото моторче на багажника решението е разглобяването му вътре има една платка която дава проблема има я в ИБЕЙ за 25-30$$$ сменя се тя и всичко си идва на мястото. Другия вариант е мотор втора употреба.

Проблемите със затварянето са 2 единият е ако изцяло не работи моторчето което придърпва.Другият често срещан проблем които е има една пружинка ...която регулира бравичката за затваряне и когато изпадне или омекне не го придърпва.

Основния проблем на отварянето е крива дясна панта.Не се изправя с чука лечението е нова.Струва към 160-180 лева.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, kmkk said:

Здравейте, когато проблема е в самото моторче на багажника решението е разглобяването му вътре има една платка която дава проблема има я в ИБЕЙ за 25-30$$$ сменя се тя и всичко си идва на мястото. Другия вариант е мотор втора употреба.

Проблемите със затварянето са 2 единият е ако изцяло не работи моторчето което придърпва.Другият често срещан проблем които е има една пружинка ...която регулира бравичката за затваряне и когато изпадне или омекне не го придърпва.

Основния проблем на отварянето е крива дясна панта.Не се изправя с чука лечението е нова.Струва към 160-180 лева.

 

дайте повече инфо за тази платка кото се сменя и т.н. снимка нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не я снимах като го разглобихме ... но тя е една няма как да я объркаш !!!

 

 

Редактирано от VBI
Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...