Jump to content

РЕШЕНИЕ на проблем при неработещ електрически багажник !!!


kmkk

Recommended Posts

On 1/14/2020 at 10:38 AM, ssttuunnii said:

При моят при самото отваряне иска помощ с ръката леко, иначе тръгва да се отваря и се затваря. При затварянето го няма този проблем, всичко е нормално. Забелязвам че от едната страна на пантите е не е на положение като от другата страна и за това си мисля че е панта ! Ако някой е имал подобен проблем да сподели. 

 

Аз имам същият проблем. Иска леко помощ с ръка. При затварянето всичко е ок стига колата да не е наклонена напред. Тогава явно капака идва тежък за обратен завой. Имах един проблем миналата зима, че поради замръзване след като успях да отворя капака, не се затваряше. Най-забавното беше, че лягаше до долу и после сам се вдигаше без помощ, тоест всичко работеше перфектно. Наложи се да го затворя ръчно за да не се вдига автоматично. В този случай ми стана странно поради, каква причина в легнало състояние, но не изцяло заключен се изправяше без помощ, а опитам ли да го отворя в нормално състояние си иска своето.

Отделно рядко ми работи и дръжката за отваряне на самия капак, да не кажа почти никога. Общо взето става или само от ключа, или от шофьорската врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При мен се оказа изгорял бушон. Интересното е, че на всеки 5-10 отваряния на багажника бушона гори, вече 5 пъти го сменям в рамките на месец 🤔

Редактирано от ssxnetwork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смениш моторчето ще спре ;)

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се товари много мотора, вдига си консумацията и гори бушона. Огледай да не би нещо механично да товари отварянето на багажника - крива панта/механизъм, изпуснал амортисьор :nixweiss:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, ssxnetwork said:

При мен се оказа изгорял бушон. Интересното е, че на всеки 5-10 отваряния на багажника бушона гори, вече 5 пъти го сменям в рамките на месец 🤔

Това не е добре, имаш проблем. По-добре не го сменяй като изгори докато не намериш проблема, че да не запалиш колата. Може мотора да окъсява вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това го посъветвах да го смени че после ще е късно за гасене

Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.03.2020 г. at 11:38, VBI написа:

Може да се товари много мотора, вдига си консумацията и гори бушона. Огледай да не би нещо механично да товари отварянето на багажника - крива панта/механизъм, изпуснал амортисьор :nixweiss:

Да, имам крива панта на багажника и може би от там идва товара върху мотора :)

Редактирано от ssxnetwork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам същия проблем с Audi S8 D3 2008 фейс , а именно : 

Когато натиснеш да се отвори заяждаше и трябваше да помогнеш с ръка след което се вдига бавно до горе и при затваряне слиза бавно надолу като в края се засилва и тряска при затваряне. 

 Гледах клипчета в YouTube и реших да ревизирам мотора който е " H " усилената версия. Отворих го и намазах съединителя с флюс за запояване ( ужким за подобряване на контактността ) . След монтажа обаче се оказа, че този мотор е с нещо като феродо на съединителя и с тази флюс боксува нереално 🥵. Освен това сега като тръгне да отваря видимо се вижда как капака се посуква в дясната си страна. Някой има ли представа какво да мога да строша още за да почне пак да се отваря пак багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дясната панта се изкривява с времето и твоята очевидно е крива, от там идва и тормоза на моторчето. При мен е абсолютно същото, но ще видя кога ще взимам нова панта.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята я сменявах преди около 2-3 години но явно е менте 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

@TKM

На 29.02.2020 г. at 1:03, TKM написа:

 

Аз имам същият проблем. Иска леко помощ с ръка. При затварянето всичко е ок стига колата да не е наклонена напред. Тогава явно капака идва тежък за обратен завой. Имах един проблем миналата зима, че поради замръзване след като успях да отворя капака, не се затваряше. Най-забавното беше, че лягаше до долу и после сам се вдигаше без помощ, тоест всичко работеше перфектно. Наложи се да го затворя ръчно за да не се вдига автоматично. В този случай ми стана странно поради, каква причина в легнало състояние, но не изцяло заключен се изправяше без помощ, а опитам ли да го отворя в нормално състояние си иска своето.

Отделно рядко ми работи и дръжката за отваряне на самия капак, да не кажа почти никога. Общо взето става или само от ключа, или от шофьорската врата.

Същият е симптома като твоята, не иска да се отваря нагоре, иска лека помощ. Под наклон ли е не става иска пак с ръка да се подбутне. Интересно ми е какво го поражна това и оправя ли се ?

Редактирано от ssttuunnii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реално погледнато след сваляне на амортисъорите и моторчето , ако е крива пантата , значи на ръка ще се затваря тръдно или ще се усеща къде е кривото и обратно. някой пробвал ли го е?  :ДДДД

Редактирано от billysezgo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 4/6/2020 at 5:52 PM, ssttuunnii said:

@TKM

Същият е симптома като твоята, не иска да се отваря нагоре, иска лека помощ. Под наклон ли е не става иска пак с ръка да се подбутне. Интересно ми е какво го поражна това и оправя ли се ?

 

Това е като зъбобол на този модел. Докато е там и го има винаги ще дава проблеми, колкото и да го поддържаш. Май си няма оправия освен системно да се сменят мотори, панти и т.н., което просто не си заслужава играчката. Спираш да обръщаш внимание и гледаш към следващото поколение. Все пак модела е вече на над 15 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да повдигна малко темата. 

Моят багажник се отваря и от вътре и от ключа но мисля че леко се криви в дясно, и се затваря са о от копчето  на багажника има ли вариант да се затваря от ключа и как да го направя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Моята си го придърпва и си затваря 

но нито го вдига сама нито го сваля 

копчето свети

On 3/6/2020 at 10:16 AM, ssxnetwork said:

При мен се оказа изгорял бушон. Интересното е, че на всеки 5-10 отваряния на багажника бушона гори, вече 5 пъти го сменям в рамките на месец 🤔

Къде е бушонът ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

@Ivan1114 в багажника, мисля че дясната кора при акумулатора имаше кутия, обаче не мога да си спомня точно кой бушон е, но трябва да се вижда на схемата под капачето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Хайде ще черпите по бира после :)

Моят проблем беше както на мнозина— помощ/побутване при отваряне, а при затваряне чрез бутона на багажника същия се сваля до долу обаче не захваща палчето хубаво и на практика остава отворен. 

Решението— ‘отвратително’ простичко:

Махате тази тапичка от лявата страна на отворения багажник:

image.thumb.jpeg.006573d9a8d16d0a9cdc178fa255d0b8.jpeg

 

след това затягате (надясно за незнаещите) болта (гаечен ключ №11):

image.thumb.jpeg.9fede2f28e041a54709f1701b1e67e05.jpeg

В моя случай трябваше да се затегне чак докрай/ до долу. Но при вас работа може да свършат и няколко оборота. 

 

Резултата— работещ като от фабриката багажник 😎

Редактирано от D. Antonov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махане едва ли е работещ вариант иначе нямаше да го сложат това там. При мен амортисьорчетата бяха омекнали и не искаха да го избутат съвсем леко в началото и пропадаше. Сложих нови и заспа работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо май ‘между редовете’ 😉

Декоративната тапичка се маха за да можеш да стигнеш до болта и да го регулираш. После пак си я връщаш на място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...