Jump to content

Съвети за покупка на B8.5


Recommended Posts

Здравейте,

Понеделник, ако котка не мине път ще продавам Б6-цата си и съм се насочил към закупуване на Б8 фейс.

Утре ще се чуя и направя оглед може би на тази от обявата на more.

Въпреки че ми се искаше да се вместя до към 25к с всичко, за да е сядаш и караш...

Ходя на работа с метрото, а колата е на паркинг пред блока, но с малко дете няма как без кола, пътуваме основно през почивните дни из провинцията на чист селски въздух [emoji23]

За това ще трябва да побързам с покупката, колкото и да не ми се иска на зор да пАзаря :)

Задължително търся автомат, за куатрото се чудя.

Гледам някои имат разлика в централната конзола, това на какво се дължи, наличие или не на mmi ли трябва да е?

Какво точно представлява Драйв селект? Обслужва ли се и какво точно...въздушно окачване ли е?

3.0 дизел при А4 също ли протича по начина, по който се описва в темата за 4G?

S-tronic кутиите също ли са така проблемни?

Добре или не е да има панорамен таван?

Ще дам обяви какво съм набелязъл, моля за всякакви съвети и насоки.

Allroad и Q5 също са вариант, но с Q се чудя няма ли да е тясно, особенно с второ дете, за каквото мислим.

https://m.mobile.bg/details/11546725398002202

https://m.mobile.bg/details/11550771449791270 този бензнов двигател как ли е с харча на масло?

https://m.mobile.bg/details/11506779116197044

https://m.mobile.bg/details/11542650991616540

https://m.mobile.bg/details/11525811283928888

https://m.mobile.bg/details/11553199528824825

https://m.mobile.bg/details/11548960507391232

Да речем в този ценови диапазон няма да има нещо скъпо за ремонт, то какви разходи следват след това, а ако е нов внос? Скоро не съм минавал през процедурата и не съм на ясно.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че няма.
Чудя се кое е по-добре.
Предно с мулти- примерно на Спас more колата.
Или куатро с ес-троник?

Като поведение и надеждност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 minutes ago, Passi said:

Драив селекта са амортисьори с настройка в няколко режима.Не е на въздух.Панорамен таван не ти трябва защото когато не скърца тече.

панорамен таван е уникална екстра. Ако не, поне люк да има. Винаги нещо може да има проблем, но се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кюстендилската е Дупнишка,кара я джамбазин или собственник на автокъща и то редовно,не я спира,постоянно я засичам,щот има джанти като мойте и това ми се набива на око.

Не мога да си спомня пред коя автокъща като име седи най-често,явно там продава или е негова.

Може да се анонсира всичкото по-горе написано с това,че ако не я бива е нямало да я кара и остави за себе си,а вече повече от 1 година мисля се кара.

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, CVT написа:

Защо ти е дизел - вземай това и му слагай газ! Не е TFSI, обикновено турбо е.

Сори за спама, но какво е това обикновено турбо 2012 година, не съм попадал на тоя модел никога до сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето линка пак: https://www.auto-data.net/en/audi-a4-b8-8k-facelift-2011-2.0-t-214hp-quattro-tiptronic-26621

 

Може да е и грешка - сайта е Wiki

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, CVT said:

Защо ти е дизел - вземай това и му слагай газ! Не е TFSI, обикновено турбо е.

 Точно TFSI е. Извадка от линка : Fuel system - direct injection

   
   
   

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако е само Turbo трябва да е Multi-point injection ли? Значи са объркали заглавието и типа на двигателя.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко тфси и тси е с директно впръскване.

В А4 с панорамен таван и ел седалки, вътре няма място да се завъртиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.04.2019 г. at 0:20, asenovb написа:

Задължително търся автомат, за куатрото се чудя.

Quattro--то е просто задължително,  особено щом си от Плевен. S tronic трябва да покараш за да го оцениш. Разликата в динамиката между 2л. и 3л. TDI e огромна. Вторият градското каране и недозагряването го убиват рано или късно. 

Търси си добре оборудван автомобил.  Щом ще е дизел т.н. "печка" е най-полезната екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато правя огледи и се опитвам да и разбера историята, най-харесаната от мне нзамина. Останаха две, които ми харесват като оборудване, но и двете са само на предно...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Каква е разликата между управлението на двата климатроника?

f1be0ff04e0dd832f39c97e72ffdcb51.jpg
37221ddc07920ebbe2db72d21a31c5df.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долният се води лукс и е тризонов, на задните седалки също имаш управление. Имаш датчик за качеството на въздуха и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...