Jump to content

Климатик


ilianito81

Recommended Posts

Колеги имам проблем с климатика-не работи ! При диагностика излиза грешка A/C  Presume/Temperature sensor (G395) 

004-no signal/communication 

Дали проблема е от него? 

Редактирано от ilianito81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 Ето и двете грешки:              

 

 

 

Address 08: Auto HVAC       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 8T2 820 043 S    HW: 8T2 820 043 S
  Component and/or Version: KLIMA 3 ZONEN H06 0140
           Software Coding: 34040000
            Work Shop Code: WSC 06335 000 00000
                      VCID: 428B2C2DDD5E425199-8016
2 Faults Found:

00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395) 
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 82
                    Mileage: 279704 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.04.06
                    Time: 19:09:18

             Freeze Frame:
                    Temperature: 15.0°C

00457 - Control Module for Network (J519) 
            013 - Check DTC Memory
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101101
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 82
                    Mileage: 279704 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.04.06
                    Time: 19:09:18

Редактирано от ilianito81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Закачи я на диагностика и прочети пресостата какво налягане дава на живи данни.Мисля че от там е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика и сега като натисна копчето AC светва и изгасва! И като грешка излиза само първата за датчика, но изписва  "lower limit exceeded" 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на живи данни тоя датчик дава ли стойноти за налягане и дали са реални.Трябва да са около 5 бара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря за отговорите колега. Ще го намеря къде е. Но най ме озадачи факта, че преди да сменя датчика като натисна AC копчето съветваше индикация, а сега не!?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колега при мен се случи същото. Този сензор за високо налягане се намира отпред в дясно закачен на радиатора. Под него има вентил. Предполага се, че ако сензора е задържал отворен вентила по някаква причина газта е изпуснала. Аз минах през сервиз в София в края на Март и там разбрах за проблема. Не пожелаха да се заемат по-обстойно, но и аз нямах време. Първо опитаха да вкарат газ и казаха, че не могат повече от 200 гр/което говори че или е имало газ в системата или е имало рестрикция някъде/, а след това, че останали били само 100 гр и че мислят че изтича отнякъде и тогава чак пробваха да включат климатика. И разбира се бутона автоматично започна да изключва. Въобще сега като чета по въпроса дейстията им бяха супер хаотични и мисля, че въпреки че имаха някаква специална машина за добовяне на газ, има опроделена последователност съвсем проста от това което гледам в ютуб, която те не спазиха и не е въобще необходима сложна машина. Аз бях там и по друг повод и като ги попитах дали може да си намеря часта и да мина след това да я сложат/защото при тях цената беше 3 пъти от това което след 2 мин намирам в интернет/, чевека ми каза нямаме време да се занимаваме, както искаш ти, защото през това време от ей този мерцедес ще направя 2000 лв. остави колата за една седмица и ще почнем и докъдето стигнем може да е всичко . Така, че те за мен са затворена страница вече- те си гледат техния интерес  ,но пък аз моя.. Тук след като се прибрах намерих точния майстор, който досега от това което направихме с него е много свестен и работи на нормални цени. Утре отивам на препоръчен от него гаражен майстор, който се занимава с климатици само. От това което четох разбирам, че преди да се слага газ, се прави тест за налягане, за да се види има ли газ в системата и да се види има ли значителни течове. След това се търси теча, остранява се и чак тогава се пълни газ, която е скъпичка. Който тръгне да ти пълни газ директно, значи не е никакъв майстор, а гледа да ти вземе парите и да те отпрати. Този сензор за високо налягъне е стандартен т..е еднакав е доклокото разбрах за всики модели-A/C presure sensor G395 8K0959126A/4H0959126-не е необходимо да е оригинален, има за последващо вграждане и цените са от около 30 до 50 лв

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

При мен е почти същия случай със същия автомобил. В началото бутона ECON светеше непрекъснато и след смяна на датчика и допълване с фреон бутона светва хаотично, при ниски обороти духа по-силно, при високи утихва, но беше изпуснал пак фреона. Намериха ми някакво скъсано уплътнение, допълниха пак фреон и сега пак същото - хаотично светене на този бутон. Сега ме пращат в Порше за ОРИГИНАЛЕН ДАТЧИК, което според мен е пълна глупост. Дайте съвет! 

@Ivan213 би ли дал контакт на майстора за климатика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен изписваше първата грешка. Фреон имаше, смених датчика на радиатора с нов и пак продължи да не работи и да записва грешката. Включваше и изключваше веднага, като не успяваше да охлади. Смених клапана на компресора и всичко си дойде на мястото.Грешката изчезна и работи нормално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същите грешки. Смених датчика за  налягането с такъв на Hella made in China?!?!? След проверка и пълнене климатроника тръгна! А не беше работил повече от две години! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
On 7/10/2019 at 10:58 AM, tages said:

При мен е почти същия случай със същия автомобил. В началото бутона ECON светеше непрекъснато и след смяна на датчика и допълване с фреон бутона светва хаотично, при ниски обороти духа по-силно, при високи утихва, но беше изпуснал пак фреона. Намериха ми някакво скъсано уплътнение, допълниха пак фреон и сега пак същото - хаотично светене на този бутон. Сега ме пращат в Порше за ОРИГИНАЛЕН ДАТЧИК, което според мен е пълна глупост. Дайте съвет! 

@Ivan213 би ли дал контакт на майстора за климатика?

Здравей . Извинявам се че със закъснение отговарям, но и надали ще съм ти полезен в случая понеже съм в Будапеща и тук намерих местен гаражен майстор по. Закачиха климатитка първо на проверка за теч за 10 мин. Видя се че няма теч и след това напълни газ и някъде към средата на пълненето включихме климатика и нещата си тръгнаха. Т.е. при мен нещата се развиха както ги е описал колегата Zhivkov в предния пост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, забравих да пиша, че и при мен вече всичко е наред - смяна на датчика с такъв от друго Ауди и сега се опасявам да нсе настина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...