Jump to content

Плюсови корекции на всички дюзи


I.Chimev

Recommended Posts

Здравейте, 

тъй като и при мен понякога се появява зацепването при палене на загрял двигател, реших да си проверя юзите с Ваг Ком-а.

Оказва се, че всички корекции са положителни:

19:20:54 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
  4.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  2.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  0.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

19:21:28 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
  10.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  2.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  0.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

19:21:39 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
  8.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  4.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  0.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

19:21:43 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
  14.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  2.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  0.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

19:21:47 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
  30.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  22.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  10.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

19:21:51 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
  34.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  16.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  2.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

 

Двигателят работи отлично, върви и гори нормално. Не пуши, няма ДПФ. От както съм я купил (около 40К) се кара само с дизел от Еко и Петрол и добавка BDC Bardahl. На около 200К е. Освен това стартера е със сменено всичко, що има да се сменява по него (покрай смяната на агренажните вериги).

Виждал ли е някой такива корекции и идеи що зацепва?

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пикаещи дюзи с добавка няма да оправиш. Или ги рециклирай и продавай колата за следващия нов потребител на форума да си я чука в главата или си вземи нови. Иначе може да ги рециклираш и след тва пак да си купиш нови :) 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, mili 75 написа:

И защо сменява вериги, като е на 200 хиляди колата. Иначе за дюзите най-достоверно е сваляне и проверка на стнед.

Щото толкова пише на километража.Пък има една приказка,че писаното е вярно,само дето при колите не важи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип като пикаят трябва да са отрицателни показанията. Но има много случаи, в които пикаят и не са отрицателни. Даже тези показания, които имаш са в норми.

 

Пробвай да оставиш да работи поне 10 мин на празен ход и виж дали ще пуши бяло.

 

И пак не е гранция, че са в ред. Щом няма съмнение в стартера, най-добре ги прави дюзите, ако ще караш още колата.

 

Рециклирането върши работа и е много по-евтино. Прати ги на Петарик и му кажи да ги провери преди правене. Ако са ти идеални, което не вярвам, той ще ти каже, че не са за правене. Може да не са за правене само, ако са правени вече.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите бяха с подобни показания, не пушеше, не вдигаше нивото на маслото, но стартера зацепваше.

На стенда се оказа, че 3 са леко тръгнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първата клетка стойността трябва да бъде не по-малка от (-45) и не по-голяма от (+45)

Във втората клетка стойността трябва да бъде не по-малка от (-15) и не по-голяма от (+15)

В случай че стойностите са силно в минусовия диапазон, за съжаление се нуждаете от нови/употребявани инжектори, защото Вашите са дефектни. Ако стойностите са в противоположния край, то най-вероятно те са запушени и се нуждаят от Почистване!

BOSCH го пишат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, I.Chimev написа:

Дотук само полезни изказвания, евала ;)

Защо какво не им е полезното на изказванията, важното е да можеш да четеш. Аз специално ти казах още в началото на темата да си свалиш дюзите и да ги отнесеш да ги проверят на стенд, не виждам някой друг да е казал нещо по-полезно. Другото е, че щом си сменил вергите, вероятността колата да е на 200 хиляди клони към нула, освен ако не си ги сменил ей така за спорта.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност само твоя пост беше смислен до момента на коментара ми, не се засягай :)

За километрите и веригите - не ми се обяснява и няма смисъл. Идеята ми беше някой ако може нещо от опит да каже (както се случи в последващите постове), не да си чешем езиците за неща, които са широко известни.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако веригите са зацепени на закъснение, може да имаш плюсови стойности или пиезо сензора да лъже за налягането на нафтата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е може ли някой майстор, който се е наел да смени веригите, да няма инструмент да ги зацепи правилно, аз направо се учудвам. Иначе Чимев, аз затова ти писах да ги свалиш дюзите и да ги проверите на стенд, защото съм разговарял с хора, които рециклират и на показанията на 72-77 канал не можеш да разчиташ напълно.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нашата държава всичко може, но може и да се проверят веригите дали са зацепени правилно през сервизните отвори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веригите са зацепени правилно от достатъчно кадърен и опитен човек, с правилния инструмент. Аз се чудех дали да не ресетна корекциите, че да не се бъркат нещо с показанията, които са били преди смяна на веригите (нали данните се натрупват в течение на времето).

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за зацепването трябват само шишове, но както и да е, няма да спорим :)

По принцип достатъчно кадърния механик трябва да знае, че с нови вериги се променя газоразпределението и трябва да се ресетнат дюзите, защото вече е необходимо друго количество гориво за ZQC.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да го е направил, не си спомням вече какво ми каза като си взимах колата. А сега да го питам за ремонт, който е правил преди няколко месеца няма много смисъл. Ще ги ресетна и ще видим.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли представа горе долу на какви интервали се само-калибрират? Щото ако са някакви хиляди километри няма да ги бавя :hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 1000 със сигурност. Някои коли като мергелцедес може да го пуснеш от диагностиката и за 20 минути да се калибрират, тук го няма :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, kpematop said:

Над 1000 със сигурност. Някои коли като мергелцедес може да го пуснеш от диагностиката и за 20 минути да се калибрират, тук го няма :(

Друго нещо ми хрумна - колата е ремапната от теб преди около 3 години (със софтурера за около 260кс.), дали това не влияе на дюзите да пускат повече гориво? В смисъл да е нормално да са плюсови тези корекции.

Редактирано от I.Chimev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...