Jump to content

Плюсови корекции на всички дюзи


I.Chimev

Recommended Posts

дюзите и да ги калибрираш и да ги натягат нищо не правиш, тези дюзи са здрави единственото, което си отива с времето са разпръсквачите! Бош не предлага резервна част разпръсквач за тези модели дюзи. Варивнтите са ти три взимаш втора ръка, купуваш нова дюза или даваш за рециклиране - те ги пращат в Румъния до колкото знам но няма да изкарат повече от няколко месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм търсил за 0445115085 от бош резервни части и ми казаха, че не се предлагат кскто и за 3.0 тди и се наложи да си закупя 8 нови дюзи, с това рециклиране в бг само си забавят хората мъчението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В различните режими на работа напрежението на дюзите е различно. Ето защо от състоянието на пиезо пакета зависи много как ще се представя една дюза. Ако пиезо пакета е станал по-ленив, ЕКУ-то се опитва да компенсира и от там са възможни плюсовите корекции на иначе пикаещи дюзи. 

Батките с новите дюзи само си мислят, че са с нови. На практика пиезо пакета им е регенериран, но не е ясно на колко мильона часа работа е бил преди това и кой псевдо мапер го е сгънал, докато се е упражнявал по горивните карти. А като гръмне пиезото скромната гаранция на дистрибутора по обменното изделие не го покрива. Така или иначе винаги опират до рециклаж, щото не им се дават 1200 лв в Порше за наистина нова дюза. Така, че по-внимателно с изводите за да не се червите като пишете на лични после.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти къде видя тежки изводи относно рециклираните по програмата на бош дюзи или реши да си напишеш дежурното изказване? Всеки сам решава къде да рециклира, аз примерно реших да ги сменя по бош и не мога да кажа, че съм недоволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ти гледам постовете, три пъти повече са от моите. Така, че остави дежурствата настрана, ами кажи дали ти стана ясно защо са плюсови корекциите на колегата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, petarik написа:

Като ти гледам постовете, три пъти повече са от моите. Така, че остави дежурствата настрана, ами кажи дали ти стана ясно защо са плюсови корекциите на колегата. 

Полезна информация :) това обяснява защо май се покачват моите стойности . ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, petarik написа:

Като ти гледам постовете, три пъти повече са от моите. Така, че остави дежурствата настрана, ами кажи дали ти стана ясно защо са плюсови корекциите на колегата. 

Ти ще му смениш ли сега пиезото и разпръсквача за 200 лева, аз това искам да изясниш ?

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата най-добре знае какво прави, но аз като му ги давах ми обясни, че ги проверява и сменя разпръсквач и клапан, ако трябва. 

Ако не е в ред пиезото разбира при теста, но не го прави и трябва друга ползвана дюза с работеща пиезо част.

 

Може и вече да сменя и пиезото, но тогава сигурно няма да е 200лв. Доколкото знам пиезото е доста надеждно, за разлика от останалата част и сигурно след 500х започва да прави проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, mili 75 said:

Ти ще му смениш ли сега пиезото и разпръсквача за 200 лева, аз това искам да изясниш ?

Разбирам раздразнението ти, но не мога да ти помогна. Отвори си една тема и си постави въпросите. Аз ще преценя дали да ти отговоря. Когато искаше да ти правя дюзите, просто имах много други за работа. Не съм ти отказал защото имам нещо против теб. Нищо лично. Жив и здрав. Както сам ми беше писал на лични - през два дни сме раждани, разбрани хора сме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе влетя си малко с бутонките с този, болднатия пост срещу хората, които рециклират по бош, ама хайде мир да е. Важното е, че доколкото си спомням си дал живот на три деца, пък другото го остави, преходна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Стойности след почистване с добавка.Имам стойности когато съм я взел , март 2019 и  от вчера след 800км с добавка .

2017

Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
  8.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  12.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  0.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
       2019


15:53:55 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
  18.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  20.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  4.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

 

след почистване

 

Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
  14.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  20.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  4.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
    

  2017

 

Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  20.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  4.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

 

2019

15:56:23 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
  12.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  16.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  2.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
       след почистване

20:05:09 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
  12.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  12.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  2.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

2017

19:44:58 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
  12.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  16.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

2019

15:56:23 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
  20.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  22.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  10.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

след почистване

20:05:09 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
  18.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  24.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  10.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

2017

19:45:04 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  8.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  2.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
2019
15:56:46 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
  16.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  16.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

след почистване

20:05:34 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
  10.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  16.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  2.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

2017

19:45:07 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
  30.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  28.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  4.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

  2019
15:56:46 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
  28.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  18.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

след почистване

20:05:34 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
  32.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  18.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

2017

19:45:13 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
  10.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  10.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  0.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
 2019
15:57:29 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  14.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  0.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

след почистване

20:05:34 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
  6.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
  10.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
  0.0 ms  Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3

 

 

 

      

 

      

 

 

 

И най страното за мен , налягането на  празен ход се възстанови , като я бях взел беше над 480barg  а последно време на около 228barg

2017

19:40:47 Group 001: Injection Quantity
  777 /min  Engine Speed (G28)
  4.9 mg/str  Injection Quantity
  482.8 bar  High Fuel Pressure (actual)
  81.9°C  Coolant Temperature (G62)


2019

16:08:36 Group 001: Injection Quantity
  777 /min  Engine Speed (G28)
  4.9 mg/str  Injection Quantity
  227.2 bar  High Fuel Pressure (actual)
  88.2°C  Coolant Temperature (G62)

 

след почистване

20:03:39 Group 001: Injection Quantity
  777 /min  Engine Speed (G28)
  4.9 mg/str  Injection Quantity
  482.8 bar  High Fuel Pressure (actual)
  82.8°C  Coolant Temperature (G62).

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай дали ти пуши на загряла кола на празен ход и дали ти зацикля стартера след престой на топло палене. Моите стойности също не бяха високи, но имаше горните два симптома и се бяха за смяна дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...