kpematop Публикувано 11 Април 2019 Доклад Share Публикувано 11 Април 2019 Тунинга е само за високите налягания над 1400бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baniole Публикувано 13 Април 2019 Доклад Share Публикувано 13 Април 2019 дюзите и да ги калибрираш и да ги натягат нищо не правиш, тези дюзи са здрави единственото, което си отива с времето са разпръсквачите! Бош не предлага резервна част разпръсквач за тези модели дюзи. Варивнтите са ти три взимаш втора ръка, купуваш нова дюза или даваш за рециклиране - те ги пращат в Румъния до колкото знам но няма да изкарат повече от няколко месеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Има нов разпръсквач Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baniole Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 аз съм търсил за 0445115085 от бош резервни части и ми казаха, че не се предлагат кскто и за 3.0 тди и се наложи да си закупя 8 нови дюзи, с това рециклиране в бг само си забавят хората мъчението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 По прогрaмaтa нa бош продaвaт рециклирaни, които сa с нов рaзпръсвaч гaрaнтирaно. Зa другите не знaм кaкво прaвят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 С нови дюзи и разхода пада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Кой ще купи нови дюзи зa колa, чиито цени в мобилa почвaт от 5-6 000 левa вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 Като ти гори 15-17 ще вземеш нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 чак 5-6, има някои щайги, които са за дюзи, скорости, турбини, вериги и т.н. и ще ти е по-добре да купиш дюзи, отколкото талига за 6-7-8к лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 14 Април 2019 Доклад Share Публикувано 14 Април 2019 В различните режими на работа напрежението на дюзите е различно. Ето защо от състоянието на пиезо пакета зависи много как ще се представя една дюза. Ако пиезо пакета е станал по-ленив, ЕКУ-то се опитва да компенсира и от там са възможни плюсовите корекции на иначе пикаещи дюзи. Батките с новите дюзи само си мислят, че са с нови. На практика пиезо пакета им е регенериран, но не е ясно на колко мильона часа работа е бил преди това и кой псевдо мапер го е сгънал, докато се е упражнявал по горивните карти. А като гръмне пиезото скромната гаранция на дистрибутора по обменното изделие не го покрива. Така или иначе винаги опират до рециклаж, щото не им се дават 1200 лв в Порше за наистина нова дюза. Така, че по-внимателно с изводите за да не се червите като пишете на лични после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Колега, ти къде видя тежки изводи относно рециклираните по програмата на бош дюзи или реши да си напишеш дежурното изказване? Всеки сам решава къде да рециклира, аз примерно реших да ги сменя по бош и не мога да кажа, че съм недоволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Като ти гледам постовете, три пъти повече са от моите. Така, че остави дежурствата настрана, ами кажи дали ти стана ясно защо са плюсови корекциите на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
I.Chimev Публикувано 15 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Аз да кажа, че нулирах корекциите, но това не промени зацепването, ще се мисли за рециклаж явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Преди 4 часа, petarik написа: Като ти гледам постовете, три пъти повече са от моите. Така, че остави дежурствата настрана, ами кажи дали ти стана ясно защо са плюсови корекциите на колегата. Полезна информация това обяснява защо май се покачват моите стойности . .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 @petarik: при рециклиране, ти сменяш ли пиезо пакета, който визираш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 (Редактирано) Преди 5 часа, petarik написа: Като ти гледам постовете, три пъти повече са от моите. Така, че остави дежурствата настрана, ами кажи дали ти стана ясно защо са плюсови корекциите на колегата. Ти ще му смениш ли сега пиезото и разпръсквача за 200 лева, аз това искам да изясниш ? Редактирано 15 Април 2019 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Колегата най-добре знае какво прави, но аз като му ги давах ми обясни, че ги проверява и сменя разпръсквач и клапан, ако трябва. Ако не е в ред пиезото разбира при теста, но не го прави и трябва друга ползвана дюза с работеща пиезо част. Може и вече да сменя и пиезото, но тогава сигурно няма да е 200лв. Доколкото знам пиезото е доста надеждно, за разлика от останалата част и сигурно след 500х започва да прави проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 1 hour ago, mili 75 said: Ти ще му смениш ли сега пиезото и разпръсквача за 200 лева, аз това искам да изясниш ? Разбирам раздразнението ти, но не мога да ти помогна. Отвори си една тема и си постави въпросите. Аз ще преценя дали да ти отговоря. Когато искаше да ти правя дюзите, просто имах много други за работа. Не съм ти отказал защото имам нещо против теб. Нищо лично. Жив и здрав. Както сам ми беше писал на лични - през два дни сме раждани, разбрани хора сме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Април 2019 Доклад Share Публикувано 15 Април 2019 Абе влетя си малко с бутонките с този, болднатия пост срещу хората, които рециклират по бош, ама хайде мир да е. Важното е, че доколкото си спомням си дал живот на три деца, пък другото го остави, преходна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 Стойности след почистване с добавка.Имам стойности когато съм я взел , март 2019 и от вчера след 800км с добавка . 2017 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1 8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2019 15:53:55 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1 18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 след почистване Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1 14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2017 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2019 15:56:23 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2 12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 след почистване 20:05:09 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2 12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2017 19:44:58 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3 12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2019 15:56:23 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3 20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 22.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 след почистване 20:05:09 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3 18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 24.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2017 19:45:04 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 32019 15:56:46 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4 16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 след почистване 20:05:34 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4 10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2017 19:45:07 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5 30.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 28.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2019 15:56:46 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5 28.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 след почистване 20:05:34 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5 32.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2017 19:45:13 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6 10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 2019 15:57:29 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 след почистване 20:05:34 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6 6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 И най страното за мен , налягането на празен ход се възстанови , като я бях взел беше над 480barg а последно време на около 228barg 2017 19:40:47 Group 001: Injection Quantity 777 /min Engine Speed (G28) 4.9 mg/str Injection Quantity 482.8 bar High Fuel Pressure (actual) 81.9°C Coolant Temperature (G62) 2019 16:08:36 Group 001: Injection Quantity 777 /min Engine Speed (G28) 4.9 mg/str Injection Quantity 227.2 bar High Fuel Pressure (actual) 88.2°C Coolant Temperature (G62) след почистване 20:03:39 Group 001: Injection Quantity 777 /min Engine Speed (G28) 4.9 mg/str Injection Quantity 482.8 bar High Fuel Pressure (actual) 82.8°C Coolant Temperature (G62). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 Гледай дали ти пуши на загряла кола на празен ход и дали ти зацикля стартера след престой на топло палене. Моите стойности също не бяха високи, но имаше горните два симптома и се бяха за смяна дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 2 Май 2019 Доклад Share Публикувано 2 Май 2019 За сега нямам такива симптоми ама знаели човек кога ще ме изненада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване