Jump to content

Пуши и няма мощност


kokalchev

Recommended Posts

Здравейте колеги! вчера докато пътувах колата ми изгуби мощност,есп-то заппчна да мига на всеки 50 метра.Обадих се на един познат майстор и каза че  проблема явно е по електрониката и някъде някой датчик се ебава,и за тва есп то отнема газта и няма мощност.мислих и реших да махна бушона на есп. До тук добре.подкарах пак и в продължение на 50 60 км нямаше проблем. В един момент колата пак почна да губи мощност,. Спирам форсирам я на място и ппвече от 2200 оборота не вдига, а от аспуха син до черен дим чак на асфалта оставя петно. Огасих и пак я запалих,пак форсиране...тоя път 3000 оборота ама с мъка ги вдигна и пак страхотен пушек. Моля за вашите мнения ако някой е имал такъв проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме да се консултация с някоя врачка, какъв е мотора и скоростите, коя година е, и какво е показало на диагностика с вагком, за лог на живи данни няма и да споменавам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се! Мотора е akn 2.5 tdi 150 кс 1999 г. Ръчни скорости. На диагностика показа код 00542 и 01441. Майстора каза че едната грешка е  спряла умна дюза, но от нея не би трябвало да дава проблем,

Редактирано от kokalchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа в резервоара? И ако е помпа от къде идва тая пушилка?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ше ти се, тая на двигателя. 

Така прави като блокира клапана за дебита,  сега товари транзистора щото е задрала углата на клапана и скоро ще изгори съвсем и ще откаже да пали. И не ти мига есп ,а лампата за подгряване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за подгрева светеше преди няколко дни,но спря да свети. Сега мига abs i asp

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия двете ламБи в комплект мигат от дебитомер. 

Тая кола има няколко проблема, така по (без снимка) няма да станат работите....

Карай я при друг майстор да и бае, че тоя твоя не и разбира. Сериозно. Щото ако искаш да я караш,  нема да стане по тоя начин.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се прибрах от работа,като я запалих не можеше да се изфорсира на повече от 1200 оборота. След като поработи 5 мин. Започна да се форсира нормално до 5000 ,но пак с пушек. По пътя си вървеше нормално ,на моменти светваха въпросните ламби и забиваше муцуната,натискам съединител и пак се оправя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

При прецакана помпа VP44 пак мигат заедно. @loshdancho, мойта като се изцъфка мигаха подгрев и ESP. И да, беше клапана за дебит.

 

@kokalchev Ремонта струва до около 2к, според зависи какво се е прецакало.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, по тая кола няма лампа де не  мига, първо е мигал подгрева, после есп и абс...  И вече квото и да мажеш, че е счупено се ше излезе вярно.:lol:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

откарах колата на един познат,оказа се че е задрал някво бутало на гнп,влизала в авариен режим и за тва светвали всички тия ламби.Също се оказа хлабава букса на умна дюза...гнп-то го ремонтирахме,също и буксата я оправи,като пари ми взе 300 лв,което никак не ми се вижда скъпо,даже съм доволен.Сега колата си върви и абсолютно никакви ядове. :) П.С. проблема с гнп-то стана след като я остайх без нафта,дръпна въздух и няма палене...въртях я доста време на сухо,после се обадих на майстор,дойде сложи подкачваща помпичка на горивния филтър,разви дюзите,врътна 2 3 пъти,нави дюзите и....бръммм колата запали.но след ден цялата ситуация се повтори...след цялото въртене предния ден онова нещо е било задало и колата е палила на магия,че и мощ губи и влиза в авариен режим. извода е да не си оставяте колите без нафта.до колкото разбрах тя смазва  гнп-то и му охлажда електрониката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, разбрал си го по трудния начин. Това бутало е авансатор. Движи го електромагнит, а то отваря(като клапан на  хидравличното налягане, което мести аванса. Като задере(от боклуци, ръжда и старост) отказва да пали. С помпичката му помагаш(на хидравличното налягане) и се случва да се премести.това налягане е  "ниското" 2бара, служи за да пълни елементите и да засмуква от резервара.  То всъщност в VP44 са две помпи в едно тяло. Една  зъбна за ниското налягане и една роторно-бутална за високото налягане към дюзите. 

Сега за да знаеш, не я карай и с малко гориво. Гледай за омасляване по маркучите и ако има ги сменявай, също редовна смяна на горивен филтър поне веднъж годишно,  също дава проблем и клапана на филтъра, от него може да пада горивото и да смуче въздух без никакви видими причини.

Умната дюза не то е толкова влиятелна, аз карам без нея вече година и половина, ама центровка не може да се направи с компютър. Не вижда аванса, заради нея. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...